.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.cze.2024 22:08:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2003 11:22:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Spróbuj odpalić gorące autko przy wypiętym dwu stykowym czujniku wody - tym na górze wkręcanym do bloku między świecami. Jak zapali to powiem Ci jak się tego problemu pozbyć. :D

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2003 12:07:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2003 23:54:20
Posty: 165
Lokalizacja: Sandomierz
A moze to kostka przy stacyjce skoro na popych pali bez problemu

_________________
Audi A4 1,9TDI---BYLO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2003 16:59:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Sprawdź to co napisałem - wypnij i spróbuj zapalić. 8)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2003 21:08:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Dolny cztero punktowy to do klimy ,termometru i lampki kontrolnej.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2003 21:19:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.sie.2003 14:51:42
Posty: 134
Lokalizacja: sopot
Auto: audi v8
jak juz tak wchodzicie w silnik 2.3 to co to moze byc: wskaznik temp podnosi sie dopiero przy pierwszym wlaczeniu wentylatora?
pozdrowionka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2003 21:21:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
sorki "termometr" chodzilo mi o wskaznik temp. plynu chlodzacego

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2003 07:12:57 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
marcin napisał(a):
jak juz tak wchodzicie w silnik 2.3 to co to moze byc: wskaznik temp podnosi sie dopiero przy pierwszym wlaczeniu wentylatora?
pozdrowionka


Wskaźnik temperatury odwieczny problem B4 :( . Sprawdź czujnik ten przy silniku na wężu płynu chłodzącego.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2003 09:15:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Czemu odwieczny? U mnie tez sie zepsul czujnik temp. migala czerwona lampla z termometrem...za nowy (taki jak do a6) zabulilem 60 pln ale taraz podczas jazdy po miescie gdy jest cieplo wskazuje mi temp. 100 stopni...to chyba troche za duzo co myslicie?

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2003 09:22:27 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Może dlatego tak pokazuje że jest taki jak od A6. Nie powinno byc 100 stopni 90- 95 to jest max które powinien pokazywać wskaźnik jeśli nie ma jakiejś usterki.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2003 09:39:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
moze...ale goscie twierdzili ze jest ok. Poza tym mam wersje z klima i dwubiegowe wentylator (dwa na chlodnicach). Przy 100 wlacza sie pierwszy bieg na jakies 30 sekund, temperetura spada o 10 stopni i potem znowu i tak w kolko. Natomiast jak odlaczylem wentylatory to przy 110 zapalila sie czerwona migajaca lampka (wiec wtedy chyba jest ustawiony alarm w centralce....) Podczas jazdy zima mam caly czas 90 stopni i ani nie drgnie...

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2003 09:51:09 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
zuru napisał(a):
moze...ale goscie twierdzili ze jest ok. Poza tym mam wersje z klima i dwubiegowe wentylator (dwa na chlodnicach).

Mam identycznie.
zuru napisał(a):
Przy 100 wlacza sie pierwszy bieg na jakies 30 sekund, temperetura spada o 10 stopni i potem znowu i tak w kolko.

Masz tak cały czas podczas jazdy czy podczas postoju??
Pierwszy bieg powinien się włączać w zależności od czujnika w chłodnicy przy jakichś 90-95 stopniach.
zuru napisał(a):
Natomiast jak odlaczylem wentylatory to przy 110 zapalila sie czerwona migajaca lampka (wiec wtedy chyba jest ustawiony alarm w centralce....) Podczas jazdy zima mam caly czas 90 stopni i ani nie drgnie...

Wygląda tak jakby okłamywał wyniki o jakieś 10 stopni. Ja nigdy zimą nie miałem podczas jazdy 90 stopni... zawsze trochę mniej.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2003 09:56:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Tylko na postoju...lub przy jezdzie w miescie (korek, wolna jazda) temp. dochodzi do 100. Podczas normalnej jazdy (trasa) jest 90. Tez mi sie wydaje, ze kantuje o 10 stopni do gory. Na poprzednim czujniku mialem okolo 80 stopni...a z ukladem chlodzenia jest wszycho ok (termostat wymieniony).

Natomiast jak jade na klimie i wentylatory pracuja na pierwszym biegu caly czas, temp jest 90 stopni (czasem wlacza sie drugi bieg na 10 sekund).

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2003 10:10:33 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
No to w takim razie wygląda na to że wszystko jest ok, tylko ten błąd wskazania. Sprawdzałeś czy ten czujnik to oridżinal czy jakaś podróbka?

Btw. Mówimy o okrągłym czujniku bodajże 3 pinowym. Umieszczonym w przewodzie doprowadzającym płyn do bloku silnika?

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2003 11:12:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Tak tak, okrogly przy bloku silnika. Qpilem oryginalny....

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: silnik ng 2.3 szwankuje pomocy!!!
PostNapisane: 08.wrz.2003 11:22:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 10:07:08
Posty: 24
Lokalizacja: Gród Kraka
kalor napisał(a):
potrebuje pomocy jak nagrzeje mi sie silnik to nie moge odpalic z rozrusznika chodz ten kreci bez zarzutu,ale na zapych zaskoczy odrazu :twisted: odsylaja mnie do servisu :evil: naciagacze!!!!!!! pozatym moze ktos wie za co odpowiedzialny jest 4 drozny czujnik wodny wkrecany od dolu przy termostacie??????


Wyczyść w pierwszej kolejności styki czujnika 4-stykowego (tego od dołu)! Tam bardzo często podcieka płyn chłodniczy. Efekt tego jest taki, że klima i wskaźnik temperatury raz działa, raz nie. Możesz użyć „Kontakt 60”. Ważne są styki od spodu czujnika. Trochę trudno je wyczyścić bez wyciągania czujnika, ale da się.

Jeśli nie pomoże, to sprawdź sam czujnik. Wypnij kostkę. Włącz zapłon. Zewrzyj styk wskaźnika temperatury do masy przez opornik 100Ohm. Wskaźnik na desce powinien się wychylić i pokazać temperaturę ok. 90C, a czerwona lampka nie powinna migać. Jeśli tak będzie to znaczy, że wskaźnik i kabel jest OK, a zdechł sam czujnik. Nowy kosztuje ok. 375PLN.

Czujnik ten odłącza klimę, kiedy silnik osiągnie zbyt wysoką temperaturę i w ten sposób zabezpiecza silnik przed przegrzaniem. Jednocześnie steruje wskaźnikiem temperatury, tym na desce.

Być może komputer głupieje nie widząc wskazania temperatury od tego czujnika, gdy silnik jest gorący i dlatego nie może odpalić....

:) :) :)

_________________
Pozdrawiam
Witt
90 2.3E Quatrro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: