.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2024 02:15:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2003 20:57:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 10:07:08
Posty: 24
Lokalizacja: Gród Kraka
Czujnik dwustykowy (ten od góry) steruje pracą układu wtryskowego. Jesli jest uszkodzony, to możesz mieć właśnie problemy takie jak opisujesz. Możesz go sprawdzić przy pomocy omomierza.

:) :) :)

_________________
Pozdrawiam
Witt
90 2.3E Quatrro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2003 22:15:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Kalor... gdybyś doczytał to co pisałem do Ciebie dwa razy na początku tego wątku to może byś miał ten problem dawno rozwiazany... a tak piszecie już drugą stronę cytując wątki.... gratuluje... :?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2003 11:45:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
DeS napisał(a):
Kalor... gdybyś doczytał to co pisałem do Ciebie dwa razy na początku tego wątku to może byś miał ten problem dawno rozwiazany... a tak piszecie już drugą stronę cytując wątki.... gratuluje... :?

:lol: musisz pierw ciezko zapracowac na autorytet :wink:

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2003 15:14:43 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Bilu masz racje... takiego autorytetu ja ma H napewno nie zdobędę ale to nawet nie o to chodzi.

Napisałem nawet żebyś wypioł czujnik i spróbował odpalić gorące auto.
Ja przerabiam ten temat od 3 miesięcy - wymieniałem 3 raz ten czujnik i dalej mam kłopoty z odpalaniem.

Oporność zmienia się jak wsadzisz bolec czujnika na przykład do szklanki z gorącą wodą. Nie musi skakać ale musi się choć troszkę zmienić. Jak się nie zmienia mimo zmiany temperatury wody w szklance to masz do wymiany czujnik ( 63 złote w IC)

P.S. Czujnik ten opowiada za wzbogacanie mieszanki na zimnym motorze. Jak jest zimny wzbogaca. Jak motor jest ciepły to zmienia się oporność czujnika i nie wzbogaca... Jak jest padnięty do wzbogaca non stop i dlatego możesz mieć problemy z odpaleniem.

8)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2003 15:18:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2003 10:07:08
Posty: 24
Lokalizacja: Gród Kraka
:) :) :)
Czujnik dwustykowy to poprostu dwa termistory, jeden dla zespołu wtryskowego, drugi dla elektronicznego zapłonu. Możesz go sprawdzić omomierzem wpiętym pomiędzy każdym ze styków i masą.

Średnie wyniki pomiarów w funkcji temperatury powinny być zbliżone dla obu styków i wyglądać mniej więcej tak:
100C – 200 Ohm
90C – 250 Ohm
80C – 330 Ohm
70C – 450 Ohm
60C – 600 Ohm
50C – 850 Ohm
40C – 1200 Ohm
30C – 1800 Ohm
20C – 2500 Ohm
10C – 3900 Ohm
0C – 5800 Ohm

Rzeczywiste pomiary mogą się oczywiście różnić o jakieś +/- 15%.

Miłej zabawy, :wink:

_________________
Pozdrawiam
Witt
90 2.3E Quatrro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron