.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 08:17:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2003 21:20:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:17:41
Posty: 243
Lokalizacja: Chrzanów
Auto: ACQ '85, 90q '86
Po pierwsze jest takie forum newbie.... dla nowicjuszy...po 2gie ...to jest chyba pytanie do dzalu technikalia...i sugeruje przeniesienia go tam...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2003 21:27:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:17:41
Posty: 243
Lokalizacja: Chrzanów
Auto: ACQ '85, 90q '86
hmmm jak przeniesc... tym zazwyczaj zajmują sie moderatorzy...i tak za chwilke się zlecą......wiec zycze powodzenia w walce....;-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2003 21:34:32 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
tdobe napisał(a):
Szkoda wielkie że nie będzie to uczciwa walka:-)...

ach gdyby nie ten brak czasu to bym im pokazał...


Nie będzie żadnej walki :wink: Przenosimy i już


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2003 06:31:32 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Słuchaj jeśli temperatura nigdy nie osiąga 90 stopni a wiatrak włącza Ci się przy 80 to na pewno to wina czujnika. Ale jeśli w mieście w korku dochodzi do 90 stopni to może być wina termostatu.
Mam tak samo i planuję wymienić czujnik. Nowy w sklepie ok 80 zł. Tylko pamiętaj że ten czujnik jest taki okrągły 3 pinowy umieszczony na przewodzie doprowadzającyjm płyn do bloku silnika. A piszę o tym dlatego że obok jest tam czujnik kwadratowy. Nie pomyl.
Pozdrawiam

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2003 08:05:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
U mnie wiatraki włączają się przy 90 stopniach w mieście na trasie mam tak 60-70 stopni. Wymienie termostat i zobaczę co będzie. Potem jeżeli nie pomoże to czas na czujnik.

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2003 12:19:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 13:07:46
Posty: 81
Lokalizacja: Racibórz
tdobe napisał(a):
Maridk napisał(a):
Słuchaj jeśli temperatura nigdy nie osiąga 90 stopni a wiatrak włącza Ci się przy 80 to na pewno to wina czujnika...


Tak jak piszesz, nie osiąga 70 stopni a wentylator się włącza (jak go pomęczę na postoju).... wymienię czujnik

w miescie czy na trasie zachowuje sie tak samo caly czas 50-70soptni.

pozdrawiam


a może masz zapowietrzony układ chłodzenia?

_________________
Audi 80 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2003 13:45:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 19:19:10
Posty: 27
Lokalizacja: śląskie
U mnie też nie działa wskaźnik temperatury. Wogóle się nie podnosi , ale temperature trzyma dobrą bo jest nowy termostat i jak było gorąco to wentylator się włączał.
A do tego nie pokazuje mi ilości paliwa. Czasami rano podniesie się , ale po chwili znów opada do zera.
Co to może być ?

_________________
Audi A6 C5 2.7BiT Avant quattro - było
Audi A6 C5 3.0 V6 AVK quattro - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2003 13:59:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
Cichy napisał(a):
U mnie też nie działa wskaźnik temperatury. Wogóle się nie podnosi , ale temperature trzyma dobrą bo jest nowy termostat i jak było gorąco to wentylator się włączał.
A do tego nie pokazuje mi ilości paliwa. Czasami rano podniesie się , ale po chwili znów opada do zera.
Co to może być ?


też to mam :!: ciekaw jestem co to jest a wydaje mi się ze tyrystor w zrgarach i już nawet wsadziłem drugi ale nie maiłem okazji jeździć autem. MOże ktoś z Was ma jednak inny pomysł :roll:

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2003 14:11:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
w zegarach to predzej stabilizator napiecia a nie tyrystor, ale nie pamietam czy tam jest taki tylko od temperatury i paliwa, moga to byc jakies zimne luty, a jesli wszystko dziala prawidlowa a tylko temperatura na zegarach nie osiga tych 90stopni to moze nalezy wyskalowac ten termometr, z tego co pamietam to jest tam regulacja (dawno ich nie rozbieralem)

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2003 14:33:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Ostatnio to rozbieralem i nie ma tam regulacji na 99 procent. Regulacja jest do wskaznika paliwa....

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2003 14:40:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
hmmm, wskaznik paliwa mozna regulowac bez rozbierania a do tamtego trzeba rozebrac licznik, tak zapamietalem ale pewnosci nie mam, chyba bede musial rozebrac jeszcze raz u siebie, zeby miec 100%pewnosc.

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2003 14:49:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
w moich i jeden i drugi można kalibrować po wyjęciu ale jak są włożone to można wyregulować tylko paliwo - jak się zatankuje do pełna. To jednak nie ma nic do rzeczy. Pam od DESa tą płytę główną z zegarów i tu ewidentnie widać że te 2 wsaźniki śą połączone tylko masą do której idzie jeden kabelek o jedna nóżka trystora. dróga jest połączona z opornikiem - i to ewentualnie mogła by być jeszcze wina tego opornika albo kabelka od masy. Reszta układu kóra ma związek z tyrystorem - to jest kontrolki oraz podświetlenie prawej części zegarów - działa więc odpada

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2003 22:08:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2003 22:29:33
Posty: 33
Lokalizacja: Warszawa
Cichy napisał(a):
U mnie też nie działa wskaźnik temperatury. Wogóle się nie podnosi , ale temperature trzyma dobrą bo jest nowy termostat i jak było gorąco to wentylator się włączał.
A do tego nie pokazuje mi ilości paliwa. Czasami rano podniesie się , ale po chwili znów opada do zera.
Co to może być ?


u mnie było identycznie i podjechałem do elektromechanika zdjoł zegary wlutowal nowy stabilizator napiecia i od roku czasu działa :D zażyczyl sobie 60zł

_________________
audi B-4 1,9 TDI granat perła 92r bez tuningu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: