.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lip.2025 23:26:03

Strefa czasowa: UTC + 2




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: odpalanie na zimnym silniku - obroty
PostNapisane: 30.paź.2004 22:04:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2004 16:11:12
Posty: 238
Lokalizacja: Łęczna
po odpaleniu na zimnym silniku (np. po nocnym postoju) auto odpala a po chwili obroty spadają aż silnik drży, tak jest kilka sekund (ok. 3-4) i zaraz obroty podnoszą się tak jakby dopiero załączyłosię ssanie,
dzieje się tak jak zgaszę na gazie, jak zgaszę na benzynie to jakby troszeczke było lepiej ,
co może być przyczyną ,

2.0 na jednopunkcie

_________________
Audi A4, 1.9TDI 2001r, 96KW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2004 00:55:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 22:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
przede wszystkim wsluchaj sie czy jak obroty spadaja i w momencie podnoszenia ich nie slychac takiego ssss gdzies w okolicach dolotu - moze byc nieszczelny uklad i silnik lyka lewe powietrze... jesli nie to przyczyn latajacych obrotow jest mnostwo - uzyj SEARCH!

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2004 01:07:53 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37
Posty: 10119
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
poprostu pompa paliwa jest odlaczona i cisnienie z rozdzielacza ucieka ... a jak odpalasz rano to pompa nie nadaza pompowac paliwa i nie pali na wszystki egary z powodu braku cisnienia roboczego na wszystkich wtryskach .... rozwizanie , albo gas zawsze na PB , albo sie przyzwyczaj , albo przerob instalacje tak zeby nie odcinalo pompy paliwa . Da sie, w Ke-jetronicu , strerowanie wtryuskiem paliwa jak w innych K-jetronicach stropwane jest cisnieniem ale w KE-.... jest to wykonywqane przez elektrozawor ( ten z przodu rozdzielacza) wystarczy ze ( nie pamietam czy napiecie czy masa) podasz odpowiedni sygnal i paliwo przestanie leciiec z wtryskow a pompa paliwa bedzie pracowala na biegu jalowym czyli paliwo bedzie krazylo przez rozdzielacz a nie bedzie docieralo na wtryski


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: