|
||
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| ScaniaDriver |
|
|||
Dołączył(a): 08.cze.2008 12:55:22 Posty: 366 Lokalizacja: Wrocław |
|
|||
| Góra | |
|||
| teodor2424 |
|
||||
Dołączył(a): 02.maja.2007 17:51:36 Posty: 1002 Lokalizacja: pomorskie |
|
||||
| Góra | |
||||
| zegar |
|
|||
Dołączył(a): 21.sie.2008 09:22:45 Posty: 1210 Lokalizacja: Częstochowa |
|
|||
| Góra | |
|||
| teodor2424 |
|
||||
Dołączył(a): 02.maja.2007 17:51:36 Posty: 1002 Lokalizacja: pomorskie |
|
||||
| Góra | |
||||
| zegar |
|
|||
Dołączył(a): 21.sie.2008 09:22:45 Posty: 1210 Lokalizacja: Częstochowa |
|
|||
| Góra | |
|||
| teodor2424 |
|
||||
Dołączył(a): 02.maja.2007 17:51:36 Posty: 1002 Lokalizacja: pomorskie |
|
||||
| Góra | |
||||
| zegar |
|
|||
Dołączył(a): 21.sie.2008 09:22:45 Posty: 1210 Lokalizacja: Częstochowa |
|
|||
| Góra | |
|||
| Patryk-A6 |
|
||||
Dołączył(a): 31.maja.2009 09:02:08 Posty: 14 Lokalizacja: Kłodzko / Skreia(Norwegia) |
|
||||
| Góra | |
||||
| teodor2424 |
|
||||
Dołączył(a): 02.maja.2007 17:51:36 Posty: 1002 Lokalizacja: pomorskie |
|
||||
| Góra | |
||||
| zegar |
|
|||
Dołączył(a): 21.sie.2008 09:22:45 Posty: 1210 Lokalizacja: Częstochowa |
|
|||
| Góra | |
|||
| Patryk-A6 |
|
||||
Dołączył(a): 31.maja.2009 09:02:08 Posty: 14 Lokalizacja: Kłodzko / Skreia(Norwegia) |
|
||||
| Góra | |
||||
| teodor2424 |
|
||||
Dołączył(a): 02.maja.2007 17:51:36 Posty: 1002 Lokalizacja: pomorskie |
|
||||
| Góra | |
||||
| zegar |
|
|||
Dołączył(a): 21.sie.2008 09:22:45 Posty: 1210 Lokalizacja: Częstochowa |
|
|||
| Góra | |
|||
| Patryk-A6 |
|
||||
Dołączył(a): 31.maja.2009 09:02:08 Posty: 14 Lokalizacja: Kłodzko / Skreia(Norwegia) |
|
||||
| Góra | |
||||





W każdym razie każda przypyłka zmienia kolor bazy, a przy takim kolorze jaki posiadasz jest to naprawdę ważne. Przy starej, dobrej bazie nitro nie miało to aż takiego znaczenia, chyba że słabo kryła po prostu, ale jeśli wszystko było ok.to po zalecanej ilości warstw kolor był taki jak miał być(znaczenie również ma ciśnienie na wejściu do pistoletu, wilgotność powietrza, sposób nanoszenia, a raczej grubość powłoki, ale jeśli to polecany i znany lakiernik to raczej zawsze używa tego samego ciśnienia, pistoletu i raczej nie zmienia szybkości ruchu ręki). Teraz powinien przedni zderzak zmatować i prysnąć bazą chociaż te boki które łączą się z błotnikiem, tyle warstw żeby pasował do błotników i klar(bezbarwny) i wszystko powinno zagrać. Nie wiem co tak wszyscy sie uparli, że polerowanie ma zmienić kolor. Fakt, zmienia, ale przy farbach jednowarstwowych akrylowych, a nie dwuwarstwowych metalicznych. Klar nawet jeśli jest porysowany przez kilkuletnią eksploatację to dalej jest przezroczysty i nie zmienia barwy bazy. A na pewno polerowanie nowo pomalowanego elementu nie zmieni koloru. Reasumując wg.mnie lakiernik powinien poprawić na swój koszt chociaż ten przedni zderzak, bo z daleka widać różnicę i to nie Twoja wina, że tak mu to wyszło.