.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

Więcej czteronapędu w quattro - Etap I
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=92409
Strona 5 z 5

Autor:  To_JA_! [ 28.wrz.2011 05:50:18 ]
Tytuł: 

http://www.d4u.com.ua/ru/go/quattro/tec ... tails.html

Autor:  1kowal1 [ 19.cze.2012 20:37:20 ]
Tytuł:  Re: Więcej czteronapędu w quattro - Etap I

odgrzebie temat
mam pytanie do znawców(ja jestem amatorem)

czy ktoś z was wstawiał to do audi s4 B5 2.7bit
czy beda takie same problemy jak w S2
czy ma sie spodziewac czegoś nowego??
na jakie dodatkowe problemy mogę napotkać
z góry dziekuje za podpowiedzi

Autor:  S2NAKE [ 02.sie.2012 22:28:14 ]
Tytuł:  Re: Więcej czteronapędu w quattro - Etap I

No to jeden torsen już zmieliłem (szybki start na suchym asfalcie, ale bez strzału). Pojeździłem niecały rok. Coś mi się wydaje, że el torsenio nie znosi w ogóle asfaltu.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  Leo [ 02.sie.2012 22:30:30 ]
Tytuł:  Re: Więcej czteronapędu w quattro - Etap I

dobrze widzę, że obudowa poszła?

ale we v8 jeździ i jest dobrze, więc to nie może być problem...

Autor:  S2NAKE [ 02.sie.2012 22:32:25 ]
Tytuł:  Re: Więcej czteronapędu w quattro - Etap I

Dobrze widzisz, dziura na cztery palce...

Ma ktoś sprzedać torsenika?

Autor:  To_JA_! [ 03.sie.2012 05:19:54 ]
Tytuł:  Re: Więcej czteronapędu w quattro - Etap I

W moim poprzednim identycznie pękły satelity i wybiły dziurę w obudowie.
U mnie to był strzał ze sprzęgła bez wstępnego wykasowania luzów lekkim zesprzęgleniem.
Następnego dnia zamontowałem serię (leżała w garażu) i od razu poczułem tak wielką różnicę że ponowiłem poszukiwanie torsena.
Teraz mam drugą sztukę zamontowaną, nie strzelam ze sprzęgła... nie wiem czym różni się wersja oznaczona na zielono - podobno wzmocniona, ale nie udało się takiego nabyć, kolejny raz mam zółty.
Pozdrawiam.

Autor:  DeS [ 04.sie.2012 09:26:57 ]
Tytuł:  Re: Więcej czteronapędu w quattro - Etap I

Panowie, przestraszaliście mnie z tym urywaniem obudowy. Chyba trzeba delikatniej ruszać :( :( :( :(


1kowal1 napisał(a):
odgrzebie temat
mam pytanie do znawców(ja jestem amatorem)

czy ktoś z was wstawiał to do audi s4 B5 2.7bit
czy beda takie same problemy jak w S2
czy ma sie spodziewac czegoś nowego??
na jakie dodatkowe problemy mogę napotkać
z góry dziekuje za podpowiedzi



Z tego co widzę w ETCE to musisz zmienić most na taki z Audi 80 B4 i wtedy rzeźbić mechanizm z mostu V8. Uszczelniacze i sposób przekładki powinien być bardzo zbliżony do tego w B3/Coupe quattro.

Autor:  martin_l [ 23.paź.2012 12:38:05 ]
Tytuł:  Re: Więcej czteronapędu w quattro - Etap I

Witam,

Mam taką prośbę. Posiadam Audi A4 Quattro 1,9 TDI z 2004 roku. Mam zamiar zamontować właśnie szperę lub torsena na tylnego dyfra. Mógłby któryś z kolegów sprawdzić jakiego podzespołu szukać i co trzeba dokładnie kupić/przerobić?

Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam
Martin

Autor:  matt4 [ 06.maja.2014 21:13:44 ]
Tytuł:  Re: Więcej czteronapędu w quattro - Etap I

Panowie natrafiłem na ten temat w poszukiwaniu rozwiązania problemu u mnie w aucie, mam allroada 2.7bt i jak przejade kilka km, olej w moście się zagrzeje na skręcie przy zawracaniu na przykład, słychać i czuć takie tykanie-stukanie, dość mocne i czuć jakby opór z tyłu, takie blokowanie, ale jak puszcze gaz znika wszystko, i tylko na ciepłym oleju

czy to normalne, jak się tego pozbyć, może jakiś dodatek do mostu LSD lub liqid moly dałby radę

Autor:  Bati [ 06.lis.2017 10:36:03 ]
Tytuł:  Re: Więcej czteronapędu w quattro - Etap I

Dla potomnych zamiennik uszczelniacza z Aso, tanszy o polowe :) CORTECO 01034693B

Strona 5 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/