| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
| [A6 2,7T Quattro 2003] Zawór Blow off https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=104942 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | Spawn [ 14.wrz.2010 01:35:16 ] |
| Tytuł: | [A6 2,7T Quattro 2003] Zawór Blow off |
Witam Chciałbym w moim autku zamontowac zawór upustowy blow off. Czy wiecie kto w trójmieście zajmuje się takimi rzeczami ? ewentualnie jakieś wskazówki jak zrobic to samemu i czy to się w ogóle opłaca ? pozdrawiam edit by Buba : wątki tytułujemy poprawnie |
|
| Autor: | wowo [ 14.wrz.2010 08:48:00 ] |
| Tytuł: | |
Do TDI?? Jak to sobie wyobrażasz, skoro w klekocie nie ma przepustnicy?? |
|
| Autor: | FOSS [ 14.wrz.2010 10:21:10 ] |
| Tytuł: | |
wowo napisał(a): Do TDI?? Jak to sobie wyobrażasz, skoro w klekocie nie ma przepustnicy??
Ale kolega Spawn w podpisie ma napisane że 2,5TDI było a teraz jest 2,7BiT... więc chyba blow-off da radę tam wcisnąć
|
|
| Autor: | DeS [ 14.wrz.2010 10:38:11 ] |
| Tytuł: | |
Pytanie kluczowe.. czy to się opłaca?
|
|
| Autor: | Leo [ 14.wrz.2010 10:40:20 ] |
| Tytuł: | |
ja bym za tą kasę się upił bardziej, niż dawał ustrojstwo które poprawia tylko samoppoczucie kierownika a może conieco popsuć |
|
| Autor: | DeS [ 14.wrz.2010 10:46:18 ] |
| Tytuł: | |
quattrowentylator napisał(a): ja bym za tą kasę się upił bardziej, niż dawał ustrojstwo które poprawia tylko samoppoczucie kierownika a może conieco popsuć
Tym bardziej, że trzeba kupić dwa. Oj.. ile flaszek by z tego było
|
|
| Autor: | Spawn [ 14.wrz.2010 10:47:42 ] |
| Tytuł: | |
No w sumie masz racje quattrowentylator, też by się upił to odciąża turbinę czy może się mylę ?
|
|
| Autor: | hubos21 [ 14.wrz.2010 10:50:41 ] |
| Tytuł: | |
w seryjnym, cywilnym aucie to chyba zbędna rzecz |
|
| Autor: | DeS [ 14.wrz.2010 11:15:42 ] |
| Tytuł: | |
Poza dźwiękiem, który uwierzcie mi po pewnym czasie robi się naprawdę upierdliwy, nic się nie zmienia. Mogą się natomiast pojawić nieprzyjemne zakłócenia w odczytach przepływomierza. |
|
| Autor: | wowo [ 14.wrz.2010 12:29:24 ] |
| Tytuł: | |
fakt, nie dostrzegłem nowego autka
Seryjne DVki, też ładnie strzelają po zmianie dolotu i podniesieniu doładowania
|
|
| Autor: | sebolec [ 14.wrz.2010 13:01:14 ] |
| Tytuł: | |
Wniosek zawsze ten sam. W audi lepiej odpuścić atmosferyczne i hybrydowe zawory. wowo, masz jakiś filmik jak to u Ciebie brzmi? |
|
| Autor: | *Robi* [ 14.wrz.2010 14:58:26 ] |
| Tytuł: | |
A jak jest np w sprinterze 316cdi. Za każdym razem jak sciagne noge z gazu to słychac w kabinie upust Najlepiej slychac pod obciązeniem
On chyba idzie w silnik a nie poza.. |
|
| Autor: | Kliku [ 14.wrz.2010 16:28:36 ] |
| Tytuł: | |
moze masz nieszczelnosc |
|
| Autor: | zbig_wwl [ 14.wrz.2010 18:31:14 ] |
| Tytuł: | |
Spawn napisał(a): słyszałem że oprócz fajnego efektu dźwiękowego
to odciąża turbinę czy może się mylę ?dobrze słyszałeś, ale w swoim aucie masz po to dwa zawory DV. Zasada działania identyczna jak blow off, tyle że zamiast do atmosfery, "strzał" powietrza następuje z powrotem na wejście turbiny. Jak zamienisz DV-ki na blow to jak pisze DeS, zaczniesz mieć problem z mieszanką, bo pomierzone powietrze dla którego ECU już ma policzone paliwko, Ty upuścisz beztrosko do atmosfery .
|
|
| Autor: | Spawn [ 14.wrz.2010 18:31:46 ] |
| Tytuł: | |
Mam z tego rozumiec iż lepiej sobie odpuścic ? za jakieś 2-3 miesiące będę go wirusował i pomyślałem że taki zawór może się przydac
|
|
| Autor: | zbig_wwl [ 14.wrz.2010 18:42:48 ] |
| Tytuł: | |
Można zainwestować w lepsze DV-ki. Ja też mam zrobione 2.7biT na ~300 koni i na razie seryjne DV działają. Jak polecą, będą te podobno mocniejsze od 225-konnej TT-tki. |
|
| Autor: | Spawn [ 14.wrz.2010 18:51:58 ] |
| Tytuł: | |
Zbig_wwl dzięki za kąkretną odpowiedz w takim razie zawór "dla bajeru" sobie odpuszczę a wiecie gdzie solidnie w trójmieście mi go zawirusują i z hamują? Kiedyś byłem na hamowni w v-tech czy jakoś tak
|
|
| Autor: | gibon_81 [ 14.wrz.2010 19:37:12 ] |
| Tytuł: | |
TUNE UP nie wiem jak ma sie sprawa jesli chodzi o Q ale ogolnie robert podobno radzi sobie niezle. |
|
| Autor: | Spawn [ 14.wrz.2010 22:54:43 ] |
| Tytuł: | |
A masz może jakiś namiar ? |
|
| Autor: | wowo [ 19.wrz.2010 11:01:16 ] |
| Tytuł: | |
AW69 ma w S4 około 460PS na seryjnych DV - z końcówką 110. Trzymają jak należy także, uważam ze kupno Forge to niepotrzebne wywalenie kaski. sebolec niestety nie mam nagrania, ale dzwięk jest donośny. Teraz dodatkowo u mnie DV-ką nie steruje zawór N118, tylko jest podpięta bezpośrednio pod kolektor ssący. Strzela tak, że ludki się odwracają
|
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|