| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ | |
| [v8] Całkowita modernizacja wydechu https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=106080 | Strona 1 z 2 | 
| Autor: | emsi [ 02.lis.2010 22:38:47 ] | 
| Tytuł: | [v8] Całkowita modernizacja wydechu | 
| Planuję zlecić usługę wymiany układu wydechowego w v8 abh. Nie wiem, jeszcze czy materiał stainless, czy standard. Raczej kolektor zostaje oryginalny. Ktoś coś może polecić? Jakie koszta takiego udoskonalenia? | |
| Autor: | SJake [ 04.lis.2010 01:49:35 ] | 
| Tytuł: | |
| Emsi - słowo klucz "Luxemburg".... http://sites.internet.lu/folders/customautocraft/type44_100_200_v8.htm#EXHAUST Brum Brum   | |
| Autor: | emsi [ 04.lis.2010 12:57:59 ] | 
| Tytuł: | |
| SJake napisał(a): Emsi - słowo klucz "Luxemburg".... http://sites.internet.lu/folders/customautocraft/type44_100_200_v8.htm#EXHAUST Brum Brum  Nie no coś w Polsce. Żeby pojechać i odjechać z nowym wydechem. Taka kompletna usługa. | |
| Autor: | zioolko [ 04.lis.2010 14:12:08 ] | 
| Tytuł: | |
| Primo w Polsce nie wyjdzie cię taniej jak ma być profi (a może wyjść drożej). Secundo z Paulem z Custom Auto Craft się bardzo dobrze się robi interesy, można poprosić o rabacik. Kilkukrotnie robiłem u niego zakupy i zawsze byłem zadowolony. Dodatkowo jak masz firmę i nip ue to jeszcze opłatę o podatek sobie pomniejszysz. | |
| Autor: | j@cek [ 04.lis.2010 16:54:26 ] | 
| Tytuł: | |
| Polecam firmę ULTER | |
| Autor: | Marianb [ 04.lis.2010 23:57:35 ] | 
| Tytuł: | |
| emsi napisał(a): SJake napisał(a): Emsi - słowo klucz "Luxemburg".... http://sites.internet.lu/folders/customautocraft/type44_100_200_v8.htm#EXHAUST Brum Brum  Nie no coś w Polsce. Żeby pojechać i odjechać z nowym wydechem. Taka kompletna usługa. Jedź do RM MOTORS. 500m od Twojego domu  Dankan ostatnio u nich robił: http://www.youtube.com/watch?v=0VDU7M_9taE BTW ja bym zostawił to co masz. Chyba że chcesz mieć taką rzeźnię jak ja, że ludzie z chodnika uciekają. W mieście nie jest to odczuwalne, ale w trasie jednak dość męczące dla pasażerów na tylnej kanapie   | |
| Autor: | Dred [ 05.lis.2010 10:24:27 ] | 
| Tytuł: | |
| Może posłuchaj tego co ma Losiak. Piekny dźwięk. Pogadaj z nim. | |
| Autor: | *Robi* [ 05.lis.2010 19:45:15 ] | 
| Tytuł: | |
| Dred napisał(a): Może posłuchaj tego co ma Losiak. Piekny dźwięk. Pogadaj z nim. Popieram zajebisty ma wydech... http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs z neta to nie to samo co na zywo... Marianb napisał(a): W mieście nie jest to odczuwalne, ale w trasie jednak dość męczące dla pasażerów na tylnej kanapie  Ja mam zas w bmw na odwrót.Na postoju pięknie bulgocze, po miescie pieknie buczy  a w trasie cisza   | |
| Autor: | emsi [ 06.lis.2010 14:41:00 ] | 
| Tytuł: | |
| *Robi* napisał(a): Dred napisał(a): Może posłuchaj tego co ma Losiak. Piekny dźwięk. Pogadaj z nim. Popieram zajebisty ma wydech... http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs z neta to nie to samo co na zywo... Marianb napisał(a): W mieście nie jest to odczuwalne, ale w trasie jednak dość męczące dla pasażerów na tylnej kanapie  Ja mam zas w bmw na odwrót.Na postoju pięknie bulgocze, po miescie pieknie buczy  a w trasie cisza  No dźwięk Losiaka to poezja. Ale 2 Vki z tym samym dźwiękiem w klubie to już za dużo. Wydech i tak mam do wymiany z okazji przepuszczającej rury przed tłumikiem końcowym, której już nijak nie da się zaspawać. . . | |
| Autor: | zioolko [ 06.lis.2010 14:44:39 ] | 
| Tytuł: | |
| Jak chcesz po taniości zrobić ładny dźwięk to jedź do pierwszego lepszego tłumikarza: - wycinasz oba katy - wycinasz przedostatni tłumik - wkładka olejowa k&n filtra powietrza (to akurat w necie zamówisz) mieścisz się w 400-500 zł i zawstydzasz dźwiękowo resztę miasta. polepsza ci się też elastyczność. na odsłuch zapraszam do Wrocławia ew. wrażeniami z odsłuchu moze sie podzielić toms001 . | |
| Autor: | k0niu86 [ 06.lis.2010 15:23:18 ] | 
| Tytuł: | |
| Wtrącę trzy grosze Ja u siebie oryginalne rury mam z nierdzewki  katalizatory zastąpiłem tłumikami przelotowymi (aby nie kombinować z rurami i wygląda jak katalizator) tłumi środkowy połatałem tak aby było cichutko, a tłumik końcowy w stanie idealnym zostawiłem jak fabryka dała  - koszt niewielki, a różnica kosmiczna - cichutko mruczy a w środku silnik słychać tylko przy wyższych obrotach - wtedy dźwięk jest piękny i na dodatek cichy   | |
| Autor: | emsi [ 09.lis.2010 22:06:12 ] | 
| Tytuł: | |
| k0niu86 napisał(a): na dodatek cichy   Dzięki za rady. Cichy to niech lepiej będzie silnik 4 cylindrowy. Będę szukał czegoś głośniejszego, ale tak, żeby w mieście nie robić wiochy, a w trasie żeby móc jechać i wzbudzać mały POdziwek | |
| Autor: | k0niu86 [ 09.lis.2010 22:12:36 ] | 
| Tytuł: | |
| Jak wolisz - ja uważam, że V8 jest samochodem, w którym ma być w środku możliwie jak najciszej. Pozdrawiam | |
| Autor: | emsi [ 10.lis.2010 09:19:25 ] | 
| Tytuł: | |
| k0niu86 napisał(a): Jak wolisz - ja uważam, że V8 jest samochodem, w którym ma być w środku możliwie jak najciszej. Pozdrawiam a moim zdaniem wyciszone to mogą być yarisy i inne papierowe samochody. V8 musi być słychać. Nie może tak być tak, że musisz podczas jazdy wystawiać głowę, żeby usłyszeć pomruk:) | |
| Autor: | k0niu86 [ 10.lis.2010 10:02:30 ] | 
| Tytuł: | |
| w yarisach w porównaniu do v8 to jest głośno jak cholera - u mnie ledwo karetkę słychać w środku   | |
| Autor: | marcino8 [ 10.lis.2010 20:37:21 ] | 
| Tytuł: | |
| Emsi nie to że się czepiam ale; dziwne te twoje zmiany   Każda zmiana przynajmniej dla mnie jest na nie,a zmiany w nim dokonane były ze smakiem i wielkim wyczuciem   Jeżeli miałbym wrzucić tłumik to tylko Luksemburg,a jak będziesz swój wyrzucał to daj znać   Oczywiście to twój wóz i zrobisz co zechcesz   ps;koniu gdzie ta prezentacja     | |
| Autor: | k0niu86 [ 11.lis.2010 00:58:39 ] | 
| Tytuł: | |
| Doszedłem do wniosku, że zdjęć nie ma co przedstawiać, podniecony wspaniałym samochodem nie dostrzegałem pewnych wad - niestety okazało się że autko było prane... prawy ćwierćpanel opada w dół, podobne z przednim zderzakiem. Same zderzaki są pourywane, jedyne co by się opłacało zrobić to fotki silnika i wnętrza, ale na to mam za mało czasu bo do obrony zostało niewiele, a temat mam bardzo ciekawy i obszerny   A co do tłumika to dziś po przejażdżce fałcią nadal twierdzę, że jest to samochód w którym powinno być jak najciszej, no chyba, że fabryczny BOSE jest doprowadzony do stanu pierwotnego (co obecnie robię, bo pojemności we wzmacniaczach po 20tu latach już nie te same - lutownica i odrobina wiedzy) | |
| Autor: | v8quattro [ 11.lis.2010 02:23:55 ] | 
| Tytuł: | |
| k0niu86 napisał(a): Jak wolisz - ja uważam, że V8 jest samochodem, w którym ma być w środku możliwie jak najciszej. Pozdrawiam Auto ,które było w latach 90 flagowym modelem audi jednak powinno pozostać jak najcichsze tu zgadzam się z kolegą KONIU86   Ale jak ktoś chce robić z autka o takim statusie (kultowe przynajmniej na tym forum) ryczącego potwora ,którego każdy palcem w mieście wytknie to jego sprawa. Ja osobiście jeżeli mjałbym ingerować w układ wydechowy to polecam tylko dwie opcje 1 LUKSEMBURG 2 2x70 FOX (EBAY.DE) U siebie będę starał się zachować jednak jak najbardziej orginalny układ wydechowy ,a to z tego względu iż podrużuje przynajmniej dwa razy w roku LONDYN - Łódź i ciężko by było taką drogę jeździć z głośnym tłumnikiem tym bardziej ,że dwójka dzieci na pokładzie   Pozdrawiam | |
| Autor: | *Robi* [ 11.lis.2010 12:15:59 ] | 
| Tytuł: | |
| Dla mnie ogolnie w aucie z duża pojemnoscia i mocą tak jak V8 wydech powinnien byc taki. Na postoju skromne bulgotanie. Przy pełnym bucie ryyk a podczas normalnej jazdy po miescie lub w trasie delikatny pomruk. Wiadomo taki wydech robi sie od poczatku do konca nowy i niestety ale kosztuje sporo... Robiac tanim kosztem szedł bym w strone delikatnego pomruku. | |
| Autor: | emsi [ 11.lis.2010 16:37:00 ] | 
| Tytuł: | |
| *Robi* napisał(a): Dla mnie ogolnie w aucie z duża pojemnoscia i mocą tak jak V8 wydech powinnien byc taki.  Na postoju skromne bulgotanie. Przy pełnym bucie ryyk a podczas normalnej jazdy po miescie lub w trasie delikatny pomruk. Wiadomo taki wydech robi sie od poczatku do konca nowy i niestety ale kosztuje sporo... Robiac tanim kosztem szedł bym w strone delikatnego pomruku. O właśnie... Chcę zrobić wszystko z nierdzewki,albo w ogóle nic nie ruszać. W ogóle temat podłapałem usłyszawszy dźwięk wydobywany z 3.0 TDI po porządnym tuningu wydechu. To co zostało zrobione i dźwięk, który się wydobywa jest naprawdę niesamowite http://www.youtube.com/watch?v=-PQtcXJSnVQ marcino8 napisał(a):  Każda zmiana przynajmniej dla mnie jest na nie,a zmiany w nim dokonane były ze smakiem i wielkim wyczuciem A jakie ja zmiany dokonałem? | |
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 | 
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ | |