.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
Zomontowałem BOV'a ;o) https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=11887 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | kefir200 [ 08.sty.2005 17:38:24 ] |
Tytuł: | Zomontowałem BOV'a ;o) |
Wczoraj, po dwóch godzinach walki z wężami, rurkami itd... zamontowałem blow off'a własnego projektu, wykonanego przez zdolnego tokarza - pana Stanisława K. Konstrukcja opiera się na korpusie z aluminium, tłoczka wykonanego z brązu i kilku drobnych choć istotnych drobiazgów. Tak jak pisałem w innym topicu BOV siedzi teraz między turbosprężarką a wejściem do IC. Trójniczek z nierdzewki i teflonowy wężyk do podciśnienia. Pierwsza sprężyna i...na benzynce zero wolnych obrotów, a na lpg wysokie obroty. Okazało się, że za miękka i regulacja nie wystarcza. Tłoczek jest z łatwością otwierany przez podciśnienie na wolnych obrotach. Druga podobnie... Dopiero trzecia sprężyna pomogła (zebrałem ich 24). Delikatna korekta i komputer zaczął pokazywać prawidłowe spalanie na wolnych obrotach. Wcześniej przekłamywał przez lewe powietrze. Obroty wolne są. Wyjeżdżam na próby... (w garażu silnik głośno hałasował i efekty były zakłócane ![]() Silniczek rozgrzany, benzynka, staję na prostej... START : yyyyy pssss yyyyyyyy pssss yyyyyyyy pssss yyyyyyyyyyyyyy psssss yyyyyyyy... ![]() ![]() SUPER!!! Jestem zachwycony!!! Fotki wkrótce, może jeszcze dziśśśśśśśśśś pssss. Chyba zajeżdżę skrzynię biegów jak w reklamie A4 z Elvisem ![]() |
Autor: | DeS [ 08.sty.2005 20:56:24 ] |
Tytuł: | |
Bajka.... nagraj film z dźwiękiem... !!!!!!!!! ![]() |
Autor: | Chance [ 13.sty.2005 21:26:30 ] |
Tytuł: | |
Ten dzwiek lubie najbardziej:) |
Autor: | kefir200 [ 13.sty.2005 22:13:57 ] |
Tytuł: | |
Ehh...nadal nie mogę się nacieszyć ![]() ![]() |
Autor: | juziooo [ 13.sty.2005 23:58:31 ] |
Tytuł: | |
witam hehe dawaj fotki bov to zawor ktory wypuszcza w atmosfere nadmiar cisnienia rozpedzonej turbinki po zamknieciu przepustnicy ? tak ??? czy to ma sluzyc czemus jeszcze czytylko psykaniu ??? kurde jak czytam kefira200 opowieci o silniku 2,2 T 10 V to zaczynam wierzyc ze da sie takie cos naprawiac i regulowac ![]() pozdraiwma |
Autor: | kefir200 [ 14.sty.2005 00:40:48 ] |
Tytuł: | |
Obyś miał tylko osprzęt zbliżony do KG lub wybebeszony MC z niepotrzebnych gratów... To wówczas zostanie przerośnięty gaźnik z turbawką... ![]() BOV wypuszcza w atmosferę. Podstawowa zaleta, to to, że po zamknięciu przepustnicy ciśnienie nie rośnie w dolocie i nie wyhamowuje turbosprężarki. BOV wypuszcza nadmiar powietrza w atmosferę. I po zmianie biegu turbawka jest nadal rozpędzona i ma szybszą reakcję. A psssss...to juz przyjemność gratis... ![]() |
Autor: | Ber [ 14.sty.2005 19:30:53 ] |
Tytuł: | |
daj posluchac pssssss ![]() ![]() Nice ![]() |
Autor: | kefir200 [ 14.sty.2005 20:10:10 ] |
Tytuł: | |
Da się zrobić. Tylko nie mam czym. Coś wymyślę ![]() Moja żona stwierdziła dziś że inaczej jeżdżę...że tak specjalnie żeby psyczało...E tam...nie prawda ![]() |
Autor: | kefir200 [ 16.sty.2005 23:29:48 ] |
Tytuł: | |
Pierwsze próby nagrania dźwięku spełzły na niczym... Jak auto kręcę na postoju jest tylko psss, ale na obciążeniu podczas jazdy dżwięk jest szarpany i o wiele fajniejszy. O mały wlos mój telefon nie wypał przez okno. ALe muszę skombinować mikrofon i kamerę. Od razu pochwalę się przyspieszeniem ![]() |
Autor: | Lukasik [ 16.sty.2005 23:37:11 ] |
Tytuł: | |
Przy jakim cisnieniu ten bov psyczy? |
Autor: | kefir200 [ 16.sty.2005 23:52:50 ] |
Tytuł: | |
Już od 0,4 bara tak naprawdę fajnie. A przy 0,75 to już baaardzo fajnie. Na początku psyczał już od początku nadciśnienia ale popuszczał na wolnych obrotach, czyli lipa. |
Autor: | Lukasik [ 17.sty.2005 23:55:20 ] |
Tytuł: | |
Moze byc teraz tak ze przylewa ci sielnik benzyną, jesli bov upuszcza powietrza w trakcie przyspieszania to tak jakbys mial dziure w dolocie, paliwo jest dozowane adekwatnie do ilosci przeplywajacego powietrza przez przeplywomierz, a niestety czesc powietrza nie dolatuje do silnika, wez to pod uwage. Ja osobiscie ustawil bym go na wiecej niz 0,4 bar , w kazdym razie na tyle wysoko, zeby podczas przyspieszania nie bylo mozliwosci jego otwarcia, tylko zeby psyczal podczas zmiany biegu (gdy zamykamy przepustnice, a turbawka jest rozpędzona (mysle ze wtedy nadcisnienie przed przepustnicą spokojnie przekracza 1 bar, takze jak ustawisz na ten 1 czy 1,2 to bedzie lux). brrrryyyyyyszzzz pcsssss rrrszzzzzzyyyyy pcsss ![]() P.S. na swoim starym silniku, jak mialem ladowanko 1bar to przy wysprzeglaniu w okolicach 6000obr byl taki fajny dzwiek jak czasem mają wozki wrc : taka jakby kaczka i dalej ognia ![]() |
Autor: | kefir200 [ 18.sty.2005 00:30:07 ] |
Tytuł: | |
Masz rację. Dlatego praktycznie codziennie wymieniam sprężynę i testuję. Dziś podłaczyłem zawór pod sprężarkę i okazało się, że delikatnie popuszcza przy 0,6 bara. Skręcanie sprężyny już nic nie daje. A jak daje, to już tłok nie ma gdize pracować. Popuszczanie nawet słychać podczas jazdy, bo mam wymontowaną nagrzewnicę. Jutro planuję wyprawę po kolejne sprężyny. Już nie mam skąd dobrać. Ale coś wymyślę ![]() Dziś nagrałem źwięki silnka i zaworu. Poezja. Wstawie sobie jako dzwonek w moim MDA. A już napewno jako budzik...tylko żona mnie popędzi ![]() Ale w sumie podczas jazdy jej się te efekty podobają ![]() Jutro po zmianie kolejnych sprężyn...wstawię tu najnowze dzieło w wykonaniu dj'a kefir200... ![]() |
Autor: | Lukasik [ 19.sty.2005 16:49:53 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() ![]() |
Autor: | TomWPR [ 27.wrz.2005 11:09:23 ] |
Tytuł: | |
gość, który sprzedaje na allegro bloww-offy razem z przejściówkami proponuje zamontowanie go między przepustnicą a Ickiem. Tam jest elastyczna rura (Audi 200), której nie można zastąpić raczej czymś innym z racji porusznia się silnika na poduszkach. Czy nie robi to różcnicy jak zamotnuję to właśnie tam gdzie Kefir?? Czyli między turbawką a Ickiem. Tam jest właśnie dużo miejsca na to. Proponuje mi coś wypasionego (lepszego nie ma) za 350 zeta razem z przejściówką na rurę i rurką do podciśnienia. Co o tym myślicie?? ![]() |
Autor: | kefir200 [ 27.wrz.2005 11:23:52 ] |
Tytuł: | |
Montowanie zaworów przed IC i za IC to temat taki jak blondynki czy brunetki. Zakłądaj gdzie łatwiej. Jeżdżę z bov'em przed IC już prawie 9 miesięcy i nic złego się nie urodziło ![]() ![]() |
Autor: | Leo [ 27.wrz.2005 11:34:20 ] |
Tytuł: | |
super kefir ![]() ![]() |
Autor: | TomWPR [ 27.wrz.2005 11:38:58 ] |
Tytuł: | |
firma ProPerfect, czyli wychodzil z tego Proper ![]() Dwu-tłoczkowy zawór upustowy z teflonowym tłoczkiem, wykonany z aluminium wypuszczający sprężone powietrze do atmosfery tworząc jednocześnie dźwięk "Psssst!" taki, jaki jest spotykany w sportowych samochodach, kiedy przepustnica jest zamykana Zdjecie: http://www.properfekt.witam.net/oferta/typIIb.jpg Pssssst: http://www.properfekt.witam.net/oferta/bov.wav ![]() Zamontuje to sam bez większych problemów?? Zamontowanie na rure trójnika wydaje się być proste jak budowa cepa. A co z rurką od podciśnienia? gdzie ja podlączamy?? Pod kolektor, ale gdzioe ona jest?? ![]() |
Autor: | Mauzer [ 27.wrz.2005 20:32:47 ] |
Tytuł: | |
Jeśli to tak brzmi jak w przykładzie powyżej to hehehehehe wybaczcie ale ja bym raczej "wyrwał chwasta" ![]() |
Autor: | Tequil [ 29.wrz.2005 17:21:53 ] |
Tytuł: | |
HKS nie jest lepsza opcja???? |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |