.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 22:00:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pomoc dot. rozpoczęcia tuningu.
PostNapisane: 14.mar.2017 09:01:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2017 08:54:01
Posty: 4
Witam forumowiczów.
Chciałbym się na początku dowiedzieć gdzie w Warszawie, lub okolicach mogę znaleźć kogoś, kto sprawdzi moją a3 1.8t 2000r pod względem już zrobionych modyfikacji, jako że nabyłem niedawno autko a od poprzedniego właściciela nie za wiele się dowiedziałem(to był prezent i to tata z nim rozmawiał). Wydaje mi się że zrobiony jest dp z kwasówki i tłumik końcowy, ale może siedzi w nim coś jeszcze o czym nie wiem. Informacja taka jest mi potrzebna ze względu na planowany tuning autka w niedalekiej przyszłości i chciałbym wiedzieć na czym już stoję a w co mogę zacząc inwestować nie wymieniając innych podzespołów. Planowałem wstawienie fmic od tt, a potem wstawienie chip'a. Co o tym sądzicie na początek ? Czy może dozbierać i za jednym razem wstawić jeszcze turbo ? Z góry dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc dot. rozpoczęcia tuningu.
PostNapisane: 15.mar.2017 07:37:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sie.2016 10:11:21
Posty: 61
Nie prościej poprosić tatę o telefon do poprzedniego właściciela i zadzwonić i podpytać co było zrobione?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc dot. rozpoczęcia tuningu.
PostNapisane: 27.mar.2017 01:21:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2017 08:54:01
Posty: 4
Więc tak, to co się dowiedziałem to: Zrobiony został przelot z kwasówki 2,25", oraz tłumik końcowy, świeżo zregenerowana turbina, oraz wymienione wszystkie pierścienie i uszczelki pod głowicą, filtr zmieniony na stożkowy K&N. Na tym setupie, żeby osiągnąć koło 200+ koni wystarczy że wsadzę fmic od tt(ze strony fmic.pl) i zrobię program(chip)? Czy zainwestować od razu w fmic, turbinę i wtedy programem wszystko zestroić ? Dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc dot. rozpoczęcia tuningu.
PostNapisane: 27.mar.2017 06:04:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2792
Lokalizacja: WWL
na tym etapie to proponuje Tobie nauczyć się jeździć, jak mniemam masz góra 18-19lat i żeby potem tej kwasówki tatuś nie musiał ci z d... wyciągać. na poboczu, to kase wsadź w szkolenie i kursy jazdy.

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc dot. rozpoczęcia tuningu.
PostNapisane: 27.mar.2017 07:21:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Wypowiedział się zgred tirowiec :056: Temat jest jak zrobić wyścigówkę, a nie czy ktoś umie jeździć tak doskonale jak Ty. Dzwoń do Teściowego, bierz całego angola TT , albo sam swap Ci wyciągnie, zrób go na 300KM, i wtedy można zrywy po mieście robić.
-> viewtopic.php?f=2&t=141193

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc dot. rozpoczęcia tuningu.
PostNapisane: 28.mar.2017 07:27:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2017 08:54:01
Posty: 4
Zalosne jest to ze pytanie skierowalem dosyc prosto a dostaje odpowiedz umoralniajaca od nieznajomego typa :D
Skoro nie chciales pomoc to posty idz w hydeparku nabijac :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc dot. rozpoczęcia tuningu.
PostNapisane: 30.mar.2017 01:51:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mój stary znajomek zawsze mawiał: tuning zaczynamy od ... hamulców.
Powodzenia ...
:)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc dot. rozpoczęcia tuningu.
PostNapisane: 01.kwi.2017 06:58:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2017 08:54:01
Posty: 4
Hamulce są w rewelacyjnej kondycji, tarcze i zaciski komplet bosch przód tył, stają dęba w miejscu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc dot. rozpoczęcia tuningu.
PostNapisane: 01.kwi.2017 20:22:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5982
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
A3 ma hamulce, które stają dęba? Chyba nie jechałeś samochodem z prawdziwymi hamulcami :D
Koledze ie chodziło o zmianę tarcz/klocków na nowe, tylko na większe-efektywniejsze :)
Niektórzy tutaj mają tarcze z tyłu większe od twoich przednich, no chyba, że tam już serii dawno nie ma to najmocniej przepraszam :)

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc dot. rozpoczęcia tuningu.
PostNapisane: 02.kwi.2017 09:37:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Jak wyżej. Wszelkie zmiany auta mające docelowo pozwolić się nim bawić zaczynami od hebli, zawiasu i zdrowej budy. Potem ingerujemy w moc. Dlaczego? Bo nie sztuką jest rozpędzić auto do 300 ale je wyhamować, zwłaszcza jeśli miałoby być użytkowane non stop pełnym ogniem.

To, że są zdrowe heble nie znaczy iż są wydajne. Podjedź do Street Lane Garage w Radzyminie. Paweł z pewnością Ci podpowie jaką drogę obrać, obada Ci auto, powie co gdzie i jak.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: