.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
Obniżenie b4 https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=16326 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Przemar [ 19.kwi.2005 18:01:26 ] |
Tytuł: | Obniżenie b4 |
Chciałbym obniżyć moje b4 avant tylko powiedzcie mi jak zachowuje się b4 posadzone o 35mm w dół? Znalazłem sprężyny bez problemu po 500-600 ale podobno jest to towar który kupuje się tylko firmowy a więc ok1000zł. Oczywiście wiem że auto "stwardnieje" tylko czy w granicach rozsądku, czy nie będzie zaraz wszystko trzeszczeć? |
Autor: | Danio [ 19.kwi.2005 19:31:51 ] |
Tytuł: | |
Ja wychodze z zalozenia ze jesli cos dziala to nie ma sensu tego wymieniac ![]() ![]() |
Autor: | wowo [ 19.kwi.2005 20:54:32 ] |
Tytuł: | |
Jeśli chcesz obniżać, to tylko jakimś kompletem springi+amorki. Same springi dają tylko optyke, a w zasadzie pogarszają prowadzenie auta na seryjnych amorkach. A z tymi dziurami to nie przesadzajcie. Obecnie przód mam posadzony o około 70mm do tego 17" i jakoś się jeździ. ![]() |
Autor: | KORU [ 19.kwi.2005 21:15:46 ] |
Tytuł: | |
Ja mam obnizone moje B4 sedan o -40 mm. Zalozylem czerwone sprezyny firmy FK automotive ktore zostaly dobrane wedlug katalogu producenta. Komplet 4 sprezyn kosztowal mnie w Niemczech 95 Euro. B4 lepiej wyglada no i nie jest tak zle. Nadwozie juz sie nie kladzie tak na ostrych zakretach jak to mialo miejsce przy seryjnych sprezynach, auto jest troszke twardsze niz przedtem, ale da sie nim jezdzic. Troche dowalilem, bo moglem wziac zestaw przod -60 mm tyl -40 mm. Przod jest jeszcze wysoki w porownaniu do tylu, dodam ze auto jezdzi na 15 calowych alufelgach. Ktos kto duzo jezdzi po naszych strasznie dziurawych drogach to moze go meczyc jazda na zawieszeniu -40 wiadomo przeciez ze komfort nie wzrosnie, ale za to B4 bedzie lepiej wygladalo w porownaniu do masy innych fabrycznych Audi w miescie. Najlepiej przejechac sie autem od kogos kto ma juz obnizone, wtedy latwiej jest sie zdecydowac. ![]() |
Autor: | wowo [ 20.kwi.2005 08:16:20 ] |
Tytuł: | |
Wg mnie -40mm nie jest jeszcze uciązliwe, tym bardziej jak śmoga sie na seryjnych amorkach, który bardzo szybko padną na takich sprężynkach. |
Autor: | Klax [ 22.kwi.2005 08:11:22 ] |
Tytuł: | |
wowo napisał(a): Wg mnie -40mm nie jest jeszcze uciązliwe, tym bardziej jak śmoga sie na seryjnych amorkach, który bardzo szybko padną na takich sprężynkach.
cos o tym wiem, u mnie sa sprezynki weitec'a i gazowe amorki sachsa z przodu. sprezyny - 40. i lejkers mi ostatnio powiedzial na spocie ze tym amorkom to juz chyba blisko na "druga strone padolu", z tym ze zmieniane byly o ile pamietam, rok temu ![]() a wiec jezeli bedziesz obnizal zawias licz sie rowniez z o wiele szybszym zuzywaniem sie poszczegolnych czesci ukladu zawieszenia ale rowniez i kierowniczego ![]() |
Autor: | BUZZFUZZ [ 22.kwi.2005 08:18:36 ] |
Tytuł: | co jest niskie to jest piękne |
Witam , ja własnie za jakąs godzinke uderzam do warsztatu kumpla i bedziemy zmieniali zwykłe spręzynki ( do B4 montowane chyba od samochodu terenowego) na sportowe spręzynki EIBACH , co prawda tylko 40mm ale zawsze to cos.A na allegro jest extra zawieszenie 10-12 za 300zł podobno , masakra.Pozdrawiam ![]() |
Autor: | D_Felini [ 24.kwi.2005 16:24:16 ] |
Tytuł: | |
Ja jak kupilem Audika to mialem w bagazniku nowiutkie sprezyny obnizajace. W sumie to chcialem je zakladac, ale po glebszym zastanowieniu dalem sobie spokoj. Jezdze glownie po miescie ( Wroclaw), i wiem ze zawieszenie na pewno by sie duzo szybciej niszczylo (moj brat ma Renault obnizonego i na twardym zawieszeniu i co jakis czas wymienia rozne elementy zawieszenia). Tak wiec uwazam ze jak ktos duzo jezdzi po miescie to powinien raczej sobie odpuscic - to moje osobiste zdanie. Ale z drugiej strony to niunia naprawde lepiej wyglada. Jak kiedys bede mial inny samochod tylko na miasto to sobie maksymalnie obnize niunie. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |