| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
| kwadratowe podwójne lampy do B2 ?? https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=16558 |
Strona 1 z 2 |
| Autor: | emcior [ 25.kwi.2005 00:53:16 ] |
| Tytuł: | kwadratowe podwójne lampy do B2 ?? |
Dzisiaj odbyło sie małe rezanko przodu w Corvax'owej B2, otoz załozylismy lampy pochodzące z coupe (ala american stajl) i teraz są wątpliwosci, jako ze nie było czasu załozylismy do swiateł zewnetrzych oryginalne kostki, a swiatła wewnętrzne zostawilismy nie podłączone. Obecnie na zewnętrznych sa krótkie i długie bo są tam zarówki H4, a w wewnętrznych sa H1. Czy wewnętrzne powinny byc długimi a zewnętrzne tylko krótkimi, czy można zdublowac długie na 4 lampach Ale nioonia wygląda , szkoda ze moja sie nie doczekała na te lampiony
|
|
| Autor: | RIC [ 26.kwi.2005 20:10:02 ] |
| Tytuł: | |
Ja mam coprawda 200-tke ale u mnie wyglada to tak: wewnetrzne = dlugie zewnetrzne = mijania + pozycja |
|
| Autor: | emcior [ 27.kwi.2005 01:05:47 ] |
| Tytuł: | |
dzieki RIC, czyli masz tak samo jak w mojej 90, ale zastanawiamy sie nad dodatkowym przeaznikiem i zrezaniu 4 długich p.s. dzisiaj dorezalismy spoiler pod zderzak i nioonia nabrała powagi
|
|
| Autor: | RIC [ 27.kwi.2005 15:44:03 ] |
| Tytuł: | |
To moze cakiem ciekawie wygladac a w sumie to i pewnie poprawi troche dzialanie dlugich jak "bedzie ich wiecej"
|
|
| Autor: | jmm [ 28.kwi.2005 01:03:40 ] |
| Tytuł: | |
Chyba kolega Michał vel Mechitro ma zrobione długi na 4 oczy
Fabrycznie długie sa w wewnetrznych |
|
| Autor: | Góral [ 28.kwi.2005 12:44:59 ] |
| Tytuł: | |
jmm napisał(a): Chyba kolega Michał vel Mechitro ma zrobione długi na 4 oczy
Fabrycznie długie sa w wewnetrznych Zew krotkie, wew dlugie. Ale polecam zorbic tak jak ma Mechitiro. Poniewaz ja u siebie w zespolonych lampach mam podwojne dlugie. Ps.....Jmm za ten podpis dalbym CI bana
|
|
| Autor: | geeza [ 06.maja.2005 11:21:50 ] |
| Tytuł: | |
Góral napisał(a): Zew krotkie, wew dlugie. Ale polecam zorbic tak jak ma Mechitiro. Poniewaz ja u siebie w zespolonych lampach mam podwojne dlugie.
Jest tak oryginalnie, czy male rezanko bylo?
pozdrowionka Andrzej |
|
| Autor: | CoRvAx [ 06.maja.2005 11:31:01 ] |
| Tytuł: | |
jak podpinal mi elektrikos te swiatelka powiedzial ze drogowe sa na wew i zew i mam wlasnie tak podpiete. krotkie nie sa rewelacyjne ale dluuuuuuugie sa naprawde dluuuuuuuuuuuuuuuuuuugie:) i do tego ten wyglad:)
|
|
| Autor: | marex [ 06.maja.2005 14:09:26 ] |
| Tytuł: | |
nie wiem dlaczego, ale nie chce sobie zamieniac a la american style Lepiej sie podoba original a do tego kupilem juz xenony, wiec wstawie je jakosc u nas nie chca kierowcy przepuszczac kiedy migasz jim nie xenonami, a kiedy widza xenony, odrazu znikaja z drogi |
|
| Autor: | Góral [ 06.maja.2005 15:24:55 ] |
| Tytuł: | |
marex napisał(a): nie wiem dlaczego, ale nie chce sobie zamieniac a la american style
Lepiej sie podoba original a do tego kupilem juz xenony, wiec wstawie je jakosc u nas nie chca kierowcy przepuszczac kiedy migasz jim nie xenonami, a kiedy widza xenony, odrazu znikaja z drogi widze, ze nie tylko ja tak robie
|
|
| Autor: | geeza [ 09.maja.2005 07:58:03 ] |
| Tytuł: | |
geeza napisał(a): Góral napisał(a): Zew krotkie, wew dlugie. Ale polecam zorbic tak jak ma Mechitiro. Poniewaz ja u siebie w zespolonych lampach mam podwojne dlugie. Jest tak oryginalnie, czy male rezanko bylo? Góralu, chyba przeoczyles mojego posta. Napisz jak tam wyglada sytuacja w zespolonych. plizzzz pozdrowionka Andrzej |
|
| Autor: | marex [ 09.maja.2005 08:43:57 ] |
| Tytuł: | |
Góral napisał(a): marex napisał(a): nie wiem dlaczego, ale nie chce sobie zamieniac a la american style Lepiej sie podoba original a do tego kupilem juz xenony, wiec wstawie je jakosc u nas nie chca kierowcy przepuszczac kiedy migasz jim nie xenonami, a kiedy widza xenony, odrazu znikaja z drogi widze, ze nie tylko ja tak robie ![]()
|
|
| Autor: | marex [ 09.maja.2005 08:44:56 ] |
| Tytuł: | |
Góral napisał(a): marex napisał(a): nie wiem dlaczego, ale nie chce sobie zamieniac a la american style Lepiej sie podoba original a do tego kupilem juz xenony, wiec wstawie je jakosc u nas nie chca kierowcy przepuszczac kiedy migasz jim nie xenonami, a kiedy widza xenony, odrazu znikaja z drogi widze, ze nie tylko ja tak robie ![]()
|
|
| Autor: | jmm [ 09.maja.2005 09:32:05 ] |
| Tytuł: | |
Geeza w zespolonych jest tak samo jak w kwadracikach, wiem bo zmieniałem kwadraciki na zespolone i wtyczki sa te same A wiec wygląda to tak w zewnetrznych masz swiatła mijania, a w wewnetrznych swiatła drogowe (H4), jak wlaczysz długie( H1), to sie wewnetrzne zapalja, nic nie gasnie (testowałem wiele razy )
Chociaz mógłbyś pokombinowac z instalacją, zeby po właczeniu długich w H4 zapalał sie drugi zarnik, miałbys wtedy dłuuuuuuugie
|
|
| Autor: | geeza [ 09.maja.2005 10:18:05 ] |
| Tytuł: | |
jmm napisał(a): Geeza w zespolonych jest tak samo jak w kwadracikach, wiem bo zmieniałem kwadraciki na zespolone i wtyczki sa te same
A wiec wygląda to tak w zewnetrznych masz swiatła mijania, a w wewnetrznych swiatła drogowe (H4), jak wlaczysz długie( H1), to sie wewnetrzne zapalja, nic nie gasnie (testowałem wiele razy )Chociaz mógłbyś pokombinowac z instalacją, zeby po właczeniu długich w H4 zapalał sie drugi zarnik, miałbys wtedy dłuuuuuuugie ![]() dzieki wiec dobrze mi sie wydawalo. Piszac ze 'swiatelek robi sie mniej' mialem na mysli to, ze w momencie przelaczania na drogowe (kiedy wajcha jest na maxa pociagnieta do kiermany) pala sie wszystkie zarniki we wszystkich zarowkach. Dopiero po puszczeniu wajchy zostaje (jak twierdzisz) H4(mijania)+H1. Wiec tsza zrobic male rezanko Zeby skutek na poz 'drogowe' byl: H4(drogowe)+H1. Roznica w poborze mocy to 10w wiec nie ma sie co szczypac.
dzieki i pozdrawiam Andrzej |
|
| Autor: | Paluch [ 09.maja.2005 11:54:25 ] |
| Tytuł: | |
Witam
U mnie w podwojnych a'la america po wlaczeniu dlugich zapalaja sie wewnetrzne H1 i dodatkowy zarnik swiatel dlugich w H4 zewnetrznych, ale chyba poprzedni wlasciciel coz narezal, za to dlugie mam jak w tirze ;D |
|
| Autor: | emcior [ 10.maja.2005 02:54:20 ] |
| Tytuł: | |
w swiezo zakupinym Gt , po zapaleniu długich, jenogłosnie z Corvaxem rzucilismy "... o zes ... "(dopasowac co kto lubi są podpiete wszystkie wolne zarniki i jest meeeega jasno , w 90 długie mam na wewnetrzrnych, ale trzeba to bedzie szybko zmienic , polecam
|
|
| Autor: | geeza [ 10.maja.2005 08:36:03 ] |
| Tytuł: | |
emte napisał(a): w swiezo zakupinym Gt , po zapaleniu długich, jenogłosnie z Corvaxem rzucilismy "... o zes ... "(dopasowac co kto lubi
są podpiete wszystkie wolne zarniki i jest meeeega jasno , w 90 długie mam na wewnetrzrnych, ale trzeba to bedzie szybko zmienic , polecam ![]() A ja bym sie tak zbytnio nie cieszyl, jesli faktycznie swieca wszystkie zarniki, czyli H4(drogowe+mijania)+H1. - Po pierwsze obciazenie instalacji =(55W+60W+55W)x2=340W. To jest pare niezlych amper (nie chce mi sie liczyc - Po drugie (albo nawet juz piate Ok, wystarczy juz tego czarnowidztwa
Mysle ze naprawde zdrowym podejsciem do rezania oswietlenia jest np: przy perzlaczeniu na drogowe niech zgasnie zarnik swiatel mijania w H4, i zaswieci sie zarnik drogowych. Wtedy bilans mocy bedzie nastepujacy: H4(drogowe)+H1 x2=60W+55Wx2=230W. To jest juz do zniesienia dla instalacji, bo wzrost poboru mocy zwiekszy sie jedynie o 10W w stosunku do rozwiazania fabrycznego. Takie rezanie ma sens, bo swiatlosci bedzie niewiele mniej i bespieczniej dla nas, naszej niuunki i portfela. pozdrowionka Andrzej |
|
| Autor: | geeza [ 10.maja.2005 08:44:16 ] |
| Tytuł: | |
....uuups, wlasnie skumalem, ze to podforum Tuning (raczej zewnetrzny) a ja tu pojechalem z wywodem i obliczeniami sorki za OT pozdro Andrzej |
|
| Autor: | RIC [ 10.maja.2005 17:15:19 ] |
| Tytuł: | |
A gdyby tak zrezac swiatla mijania tez na wewnetrzne( w sumie czesciej sie z mijania korzysta ) byla by lepsza widocznosc a i wglad ciekawsz. Dalbo by rade cos takiego zrobic? |
|
| Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|