| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
| manetki B4/C4-A6 ?? - tempomat https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=31570 |
Strona 1 z 1 |
| Autor: | sampek [ 16.mar.2006 15:19:35 ] |
| Tytuł: | manetki B4/C4-A6 ?? - tempomat |
Moze ktos powieidzec jakiej sredncy jest to kolko przy manetce swiatel/mgaczy/tempomatu w B4 a C4-A6? Mozliwe ze rozne srednice? tzn mam na 99% manetki z B4 i srednica to : 39mm. No i teraz czy to do mnie podejdzie. ale cos sie boje ze nie bardzo bo chyba wg numeru z etki minmalnie inaczej
443 953 513 dla B4 4D0 953 513 dlaA6 mojego
Czy jakies dodatkowe przewody przy dolozeniu tempomatu co trzeba podlaczac to sa tam przy manetce? czy gdzies indziej w instalacji auta? btw. jak mozna w etce dojsc po numerze czysci w jakich modelach byla ta czesc montowana? |
|
| Autor: | UFOtm [ 16.mar.2006 22:30:00 ] |
| Tytuł: | |
w b4 byly 2 rozmiary srednicy przelacznikow zespolonych...to wiem z doswiadczenia bo kupilem manetke od v8 i do mnie podeszla bez problemu a zuru mial z nia klopot...
Podejrzewam ze w b4 od 94 roku lub z poduchami szly troche szersze takie wlasnie jak w a6c4. Wiec poprostu nie bedziesz wiedzial jak nie sprawdzisz srednic przelacznikow. Co do podlaczenia manetki tempomatu to masz przy niej czarna kostke z tylu na szesc pinow ale nie wiem czy wszystkie sa uzywane bo nigdy nie podlaczalem, jednak mysle ze napewno trzeba podprowadzic przewody z silownika/pompki utrzymujacej pedal w podlodze do manetki no bo jak inaczej strowac...to nie bedzie proste zadanie ale niestety nic wiecej pomoc nie moge. |
|
| Autor: | sampek [ 16.mar.2006 23:27:29 ] |
| Tytuł: | |
UFOtm napisał(a): -> w b4 byly 2 rozmiary srednicy przelacznikow zespolonych...to wiem z doswiadczenia bo kupilem manetke od v8 i do mnie podeszla bez problemu a zuru mial z nia klopot...
Podejrzewam ze w b4 od 94 roku lub z poduchami szly troche szersze takie wlasnie jak w a6c4. Wiec poprostu nie bedziesz wiedzial jak nie sprawdzisz srednic przelacznikow. Co do podlaczenia manetki tempomatu to masz przy niej czarna kostke z tylu na szesc pinow ale nie wiem czy wszystkie sa uzywane bo nigdy nie podlaczalem, jednak mysle ze napewno trzeba podprowadzic przewody z silownika/pompki utrzymujacej pedal w podlodze do manetki no bo jak inaczej strowac...to nie bedzie proste zadanie ale niestety nic wiecej pomoc nie moge. no ok to moze ma ktos rozebrana kolumne w C4A6 jak nie to sam sie przekonam ze pasuje/nie pasuje i jak cos be de mial ladne przelaczniki z sprzedaz;) no tam jest da dodatkowa kostka z 6 pinami i tyle kabelkow idze z niej do manetki. Tylko mysalem ze moze defaultowo w kierownicy jest gnazdo jakies do tego |
|
| Autor: | sampek [ 17.mar.2006 10:14:47 ] |
| Tytuł: | |
Dobra sam sprawdze... Powidzcie tylko w skrocie to zrobic zeby poduchy ani siebie nie uszkodzic... -odkrecam srubki za kiera .. odchodzi wtedy modul z poducha.. i co tam dalej robie? cos wylaczam/odlaczam ? zdejmowac kleme z aku przed operacja? Jakies specjalne klucze potrzebne do zdjecia kola kierownicy? Na cos uwazac? http://www.meckisfaq.de/bilder//gra.pdf tu jest chyba niezle opisane ale ja ni w zab niemieckiego
|
|
| Autor: | UFOtm [ 17.mar.2006 14:29:23 ] |
| Tytuł: | |
tak jak piszesz tylko najpierw klemy obie z aku - bo bedzie strzal
|
|
| Autor: | sampek [ 17.mar.2006 17:19:18 ] |
| Tytuł: | |
UFOtm napisał(a): -> tak jak piszesz tylko najpierw klemy obie z aku - bo bedzie strzal
a potem montujac? o czyms trzeba pamietac, zeby w momencie ponownego podlaczenia klem nic zlego sie nie stalo?? |
|
| Autor: | UFOtm [ 17.mar.2006 19:14:28 ] |
| Tytuł: | |
nie - robisz dokladnie tak, jak zdejmujac, czyli zakladasz wszystko co trzeba i na koncu aku podlaczasz
|
|
| Autor: | sampek [ 17.mar.2006 21:03:35 ] |
| Tytuł: | |
UFOtm napisał(a): -> nie - robisz dokladnie tak, jak zdejmujac, czyli zakladasz wszystko co trzeba i na koncu aku podlaczasz
dzieki Ci za pomoc, jutro tam zajrze ale z rozeznania moje wyglada ze w aucie chyba mam 45mm a zakupilem tempomat na 40mm
A jakby jakos jednak sie udalo to i tak poki co nie wiem co do niego podlaczyc tzn gdzie szukac w aucie do tego tych "kabelkow" do sterowania. |
|
| Autor: | sampek [ 18.mar.2006 19:44:05 ] |
| Tytuł: | i dupa |
Manetki sa inne grrr. w A6 jest wieksza srednica tego polca na ktory sie nasadza manetki ( o jakies 5mm). Wiec albo stoczyc ten bolec A teraz pytanie o samo podlaczenie : czy tu http://www.meckisfaq.de/bilder//gra.pdf tam dalej po zdjeciu kiery jest opis gdzie i jakich szukac kabelkow do tempomatu? to jest chyba B4 czy w A6 sa w podobnych miejscach? aha jescze to co bilu kiedys zapodal (bilu robiles kiedys taka akcje i kozystales z tego opisu???) http://www.audifaq.info/viewtopic.php?t=165 "Kontakt 1 am GRA" czy to znaczy aze pin 1 w tej dodatkowych bolcahc przy przelaczniku (jest ich 6) ? jesli tak to co znaczy ze Kontakt 5 dwa razy gdzies podlaczam?? (poki co nie mam przetlumaczonego tego i tak troche po omacku czytam) |
|
| Autor: | sampek [ 19.mar.2006 18:34:00 ] |
| Tytuł: | |
Jest roznica jak wpieta wtyczka do poduchy? pewnie jest. a nie zauwazylem jakos jak byla wlozona (mysalem ze jak wiekszosc gniazd nie ma pozliwosci zle wlozyc przez ulozenie bolcow) i sie teraz wacham AM ktos na to sposob? kiera s-line ..? po ulozeniu przewodu domyslam sie jak powiebnno byc ale tak na 90% wiec zostaje jescze te 10% na wszytsko co najgorsze |
|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|