.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

[C4 2.0E AAD] jak zwiększyć moc kożystając z okazi??
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=51270
Strona 1 z 2

Autor:  Lobo [ 13.gru.2006 01:05:20 ]
Tytuł:  [C4 2.0E AAD] jak zwiększyć moc kożystając z okazi??

Witam :D Jestem posiadaczem od ok 3miechów Audi 100 C4 2.0E AAD 115KM (LPG I genereci), w najbliższym czasie będe miał pare żeczy do zrobienia przy samochodzie i mam nadzieje że ktoś mi podpowie co by można było zrobic przy okazi by niedużym kosztem zwiekszyć moc mojej Audicy. Będe wymieniał uszczelke pod głowicą więc będe miał zdiętą głowice, bedą równierz zakładane "gwizdki" anty wybuchowe na kolektor więc będe miał zdemontowany kolektor dolotowy, będe wymieniał przepływomierz z rozdzielaczem paliwa oraz filtry paliwa i powietrza oraz będe przerabiał instalacje LPG na II generacje + wymiana sondy Lambdy. Dodam może jeszcze to że nie będe tego robił na własną ręke tylko u zaufanych i sprawdzonych fachowców. Jak by ktoś miał jakieś ciekawe pomysły to prosze o odpowiedz, a może ktoś już coś zrobił w swojej Audicy i może się pochwalic efektem?? Będe dzwięczny za podpowiedzi i rady. :):

P.S. Pracuje w sklepie z cząściami samochodowymi i kupuje nowe cząści po cenach hurtowych beirzcie to pod uwage proponując jakieś przerubki. :diabel:


Pozdrawiam wszystkich Audi-maniaków :peace:

Autor:  eszkesz [ 13.gru.2006 12:49:11 ]
Tytuł: 

Najtaniej to będzie sprzedać ten samochód i kupić mocniejszy. :)

Autor:  ADAM 12 [ 13.gru.2006 13:16:52 ]
Tytuł: 

Można zmienić wałek rozrządu za jedyne 850zł.Do tego przepolerować kolektor ssący dołożyć mocniejsze wtryski,mocniejszą pompę paliwa, zrobić przelotowy wydech i założyć Nitro.
W sumie nic więcej nie zrobisz....

A zapomniałbym.Miało być tanim kosztem :/

W sumie to nic nie zrobisz.
Patrz post wyżej.

Pozdrawiam

Autor:  Simpson [ 13.gru.2006 13:20:06 ]
Tytuł: 

Najtańszym kosztem to będzie wywalić ta instalke LPG którą masz, mozliwe że wiele koni wroci do stada :peace:
pozatym jak już zmieniasz instalke to byś lepiej założył III generacje.
II generacja to taka sama lipa co I tyle że ma komputer :P

Autor:  Lobo [ 14.gru.2006 06:50:58 ]
Tytuł: 

Dzięki za szczerość chłopaki :):) a jeszcze dwa pytanka. Czym się rużni II generacia LPG od III? i Jakiego rezultatu mógł bym sie spodziewać po zmianie wałka rozrządu? Podrzucilibyście mi namiary na sportowe "wałki" (z ciekawości)

Autor:  quattro PETE [ 14.gru.2006 07:21:04 ]
Tytuł: 

OT: Pierwsze zaoszczędzone pieniądze proponowałbym przeznaczyć na zakup słownika ortograficznego... :diabel:

Autor:  ADAM 12 [ 14.gru.2006 10:19:16 ]
Tytuł: 

www.swiatek.com.pl

Na tej stronce masz opisane co i jak z wałkami.

Autor:  Lobo [ 14.gru.2006 20:51:27 ]
Tytuł: 

quattro PETE napisał(a):
OT: Pierwsze zaoszczędzone pieniądze proponowałbym przeznaczyć na zakup słownika ortograficznego... :diabel:

sorki :D jestem dyslektykiem i nie zawsze sprawdzam dokładnie co pisze :/

dzieki za stronke

Autor:  ZiPi [ 17.gru.2006 13:23:36 ]
Tytuł: 

Najtanszy tuning w Twoim przypadku, to wstawienie Blosa - masz oryginalna moc na LPG. Nic wiecej tanim kosztem nie zrobisz.

Autor:  Lobo [ 17.gru.2006 15:38:13 ]
Tytuł: 

Może i wyda się to śmieszne :) ale jestem nie zorientowany i nie wiem co to jest "Blos". Mogę prosić o krutkie wyjaśnienie :>

...a poza tym to będę wywalał Kata i zastąpie go strumienicą. Są jakieś przeciw wskazania??

Autor:  ArtHurO [ 17.gru.2006 18:24:06 ]
Tytuł: 

Lobo napisał(a):
Może i wyda się to śmieszne :) ale jestem nie zorientowany i nie wiem co to jest "Blos". Mogę prosić o krutkie wyjaśnienie :>

...a poza tym to będę wywalał Kata i zastąpie go strumienicą. Są jakieś przeciw wskazania??

Opcja "szukaj" http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php prawdę Ci powie. Na temat BLOSa było wiele na forum łącxznie ze zdjęciami samego BLOSa jak i fotostory z montażu.

Autor:  Dred [ 17.gru.2006 18:41:42 ]
Tytuł: 

Lobo napisał(a):
Może i wyda się to śmieszne :) ale jestem nie zorientowany i nie wiem co to jest "Blos". Mogę prosić o krutkie wyjaśnienie :>

...a poza tym to będę wywalał Kata i zastąpie go strumienicą. Są jakieś przeciw wskazania??

sory ale przerabianie tego silnika na "usportowiony" to skórka za wyprawkę
po pierwszse to wyrzuć gaz po drugie możesz sobie ząłożyć nitro :D
po trzecie taniej będzie kupić inne mocniejsze auto !!!!
sory ale takie są realia
ps jeszce jedno albo szybko i drogo albo wolno i oszczędnie
tu nie ma kompromisów

Autor:  Combi [ 17.gru.2006 20:04:12 ]
Tytuł: 

Ja też starałem sie zwiększyć moc w moim 2.3 10V. Szukałem, pytałem, obliczyłem i ...postanowiłem że sprzedam auto. ;)

Autor:  Dred [ 17.gru.2006 20:19:15 ]
Tytuł: 

najlepszy tuuning i najtańszy
o sensowności nie wspomne , bo jednak jak lepiej jest jak fabryka coś stworzy, a nie jakiś rzeźnik w warsztacie

Autor:  sebolec [ 17.gru.2006 20:37:24 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
najlepszy tuuning i najtańszy
o sensowności nie wspomne , bo jednak jak lepiej jest jak fabryka coś stworzy, a nie jakiś rzeźnik w warsztacie


Dred idealnie podsumowałeś wątek. Ja bym to wkleił do FAQ. ;)

Autor:  Lobo [ 19.gru.2006 23:45:29 ]
Tytuł: 

Wiem że przyszłość jest w TDIkach i następnym zakupem będzie A6 C4 2.5 Tdi albo jak sie nadaży okazja to porwe sie odrazu na nową A6 ...a narazie to pozostane przy kosmetyce :) czyli polerka dolotów, wywaleniu "kata" i planowaniu głowicy.
Mam jeszcze jedno pytanko mianowicie: Planować głowice i tak musze i tak przy wymianie uszczelki i tu moje pytanko. Czy głowica w moim 2.0 AAD jest kolizyjna a jeśli tak to ile możne Max splanować żeby to miało "ręce i nogi", bo szczerze powiedziawszy to nie mam o planowaniu zielonego pojęcia (planować będe na magnesówce i nie na własną ręke)

...a co do gazu to i tak nie moge narzekać na osiągi (jak na LPG) np. dokręciłem ostatnio do 195km/h i jak by nie koniec dwupasmówki to dokręcił bym do 200km/h i przyśpieszenie jest nie naj gorsze jak na taką krowe :P
Jeden ogromny minus to spalanie sięgające na LPG do 18l/100km hehe
zobaczymy co się stanie po całej robocie głowicy i tp.

pozdrawiam :)

Autor:  sero c4 [ 20.gru.2006 01:04:08 ]
Tytuł: 

Jeśli pali ci 18l gazu to poważnie wywal ten gaz doprowadź auto do serii i będzie palić góra 12l benz. a i osiągi trochę sie poprawią ! Jeśli chodzi zaś o planowanie głowicy to nie ma sensu planować więcej niż potrzeba, mocy ci to nie doda .

Autor:  eszkesz [ 20.gru.2006 03:01:00 ]
Tytuł: 

No 18 to mi pali moje 4.2 po mieście i mogę ci napisać że mało jest aut które mogą mnie wyprzedzić. Wiec się zastanów czy mają sens jakieś przeróbki i to w dodatku bardzo kosztowne. Bo się później okaże że kasę w pierdzieliłeś, a na światłach jakieś śmieszne UNO 1.4 kila ci założy i będzie to wtedy wielkie zdziwienie. Moja rada, jak nie chcesz samochodu zmieniać to jakiegoś swapa ci polecam. :)

Autor:  sebolec [ 20.gru.2006 10:07:59 ]
Tytuł: 

sero c4 napisał(a):
Jeśli chodzi zaś o planowanie głowicy to nie ma sensu planować więcej niż potrzeba, mocy ci to nie doda .


Nie zgodzę się. Planując głowicę i zmieniając w ten sposób komorę spalania, zwiększa się stopień sprężania, co w niewielkim stopniu powoduje wzrost sprawności silnika.

Autor:  mAr$zx [ 23.gru.2006 04:14:22 ]
Tytuł: 

No właśnie to jak to jest z tą głowicą? bo tak sobie myśle że jakbym sobie moze w swojej AAH splanował troszke to by coś lepiej było? Oczywiście planowałbym te głowice jakbym musiał coś przy nich robić bo tak samych sobie nie mam zamiaru zrzucać.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/