.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
lekkie koło zamachowe https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=51648 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | SLAWKO 83 [ 19.gru.2006 16:53:35 ] |
Tytuł: | lekkie koło zamachowe |
myślał ktoś moze o lekkim kole zamachowym albo ma ? ja tak zrobiłem w maluszku fakt niebyło wyważone tylko stoczone o jakieś 40 % i splanowaną głowice jakieś 2 2,5 3,0 niewiem ile tam było ![]() ale głowice zostawmy bo pociągneła tylko 2 dni i walneła między zaworami ![]() i trzeba uważac na lluzie albo sprzęgle z gazem bo od 3000-4000 obr zaczyna tak szybko przyśpieszać ze kończą sie obroty silnika raz tak miałem jak odpalałem VEKTRE ![]() ![]() koleś odpalił ok ja sprzęgło a tu gaz nieodbił (linka niesmarowana zagięta ....) i zanim nogą cofnołem stopke gazu myślalm ze silnik wypruje z siebie flaki chyba zaden malec takich obrotów niemiał ![]() robili nawet całe z alu koła do malca jak pamięć mnie niemyli to standardowe koło 6,5 kg stoczone max do wieńca zębatego na rozrusznik 4,5 4 kg mozna i dziury powiercić jeszcze koło alu niewiem ze 2 kg ? co o tym sądzicie w mocniejszych autak takie stoczone koło też powinno wytrzymać jeśli niebije i czegoś nieurwie ![]() |
Autor: | szogun0 [ 19.gru.2006 22:25:39 ] |
Tytuł: | |
Przy dwumasie niewiele pofiglujesz. Zależy o jaki silnik ci chodzi. |
Autor: | Bilo [ 19.gru.2006 23:11:41 ] |
Tytuł: | |
A jakby tak w tym malcu calkowicie usunac kolo zamachowe? Jeszcze kopa by dostal ![]() |
Autor: | sero c4 [ 20.gru.2006 01:12:42 ] |
Tytuł: | |
Wybrałeś odpowiedni przykład: kultowe auto sportowe , 40 koni z każdego litra pojemności , najbardziej podatne i najchętniej tuningowane auto w Polsce !!! A tak poważniej to jaki silnik masz na myśli ? |
Autor: | SLAWKO 83 [ 20.gru.2006 16:46:11 ] |
Tytuł: | |
a co za różnica jaki silnik oby koło zamachowe mozna było stoczyć silnik miema nic do koła a te dwumasowe niewiem tylko widziałem na alegro ale... nieznam ""A jakby tak w tym malcu calkowicie usunac kolo zamachowe? Jeszcze kopa by dostal n"" jagbym miał jeszcze potem do czego przyczepić docisk sprzęgła tarcze ... no i odpalać na pych bo wieńca na rozrusznik by niebyło ![]() albo na te koło co sie zakłada na koło pasowe od alternatora i odpalać jak kosiare hehe ale jak bawiłem sie wtedy z malcem przeszło mi to przez myśl ![]() |
Autor: | szogun0 [ 21.gru.2006 14:59:28 ] |
Tytuł: | |
SLAWKO 83 napisał(a): a co za różnica jaki silnik oby koło zamachowe mozna było stoczyć silnik miema nic do koła
Taka różnica, że większość diesli od AFN w górę ma dwumasy. Od A4 1.8 benzynki też mają niestety dwumasowe koła zamachowe ![]() |
Autor: | tommi [ 31.gru.2006 06:34:32 ] |
Tytuł: | |
Czlowieku stoczenie kola wiaze sie z wywazeniem calego ukladu tlokowo-korbowego co wiaze sie z duzymi kosztami.Mysle ze efekty po planowaniu bedo mizerne z tego wzgledu ze splanujesz10-15% ze wzgledu na konstrukcje. Odradzam ci ten zabieg chyba ze robisz wyczynowy motor do scigania sie.i kazda sekunda jest cenna. w normalnych warunkach STRACISZ NA ELASTYCZNOCI i duzo kasy i nerwów Ja tez mialem planowane kolo w kaszlu na kjsy ale jak sam wiesz kaszel to wyjotkowo podatny sprzet na takie modyfikacie a raczej stworzony do tego. Zrobisz jak uwazasz mysle ze nikt niema stoczonego kola na forum zeby mogł sie wypowiedziec. Jesli sie zdecydujesz to pamietaj ze Wywazenie to podstawa!!! ps Kolo alu to bylo ale do napedzania alternatora a nie zamachowe. Co do głowicy u mnie to 4,4 mm + zawory cc700 ---zero pekniec obroty max 8tys |
Autor: | Kornel [ 31.gru.2006 14:16:36 ] |
Tytuł: | |
tommi napisał(a): obroty max 8tys
To prawda. Też kiedyś mialem kaszla i wkręcałem go do 7500obr. bez wiekszych przeróbek a nawet bez stoczonego koła zamachowego. Jeżdziłem mim nawet 40km/h na pierwszym biegu i 60km/h na drugim. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |