.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

[2.8 V6 AAH] MODYFIKACJE
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=57100
Strona 1 z 1

Autor:  GTi [ 27.mar.2007 00:40:57 ]
Tytuł:  [2.8 V6 AAH] MODYFIKACJE

Witam mam pytanie czy ktoś zajmował się modyfikacjami mechanicznymi tego silnika jako WOLNOSSĄCY, TURBO, PODTLENEK , jeżeli macie jakieś doświadczenie to proszę pisać

Autor:  Dred [ 27.mar.2007 11:26:46 ]
Tytuł: 

ten silnik niestety jest bardzo słabo podatny na takie mody
po za tym nie znam nikogo z klubu aby coś takiego robił

Autor:  Kornel [ 27.mar.2007 12:11:34 ]
Tytuł: 

Kiedyś widziałem taki filmik, z TVN Turbo chyba jak koleś się wypowiadał, że założył do tego właśnie silnika podtlenek, ale dobrze nie pamiętam ile kucy dodatkowo mu to dało.

Autor:  gitmar [ 27.mar.2007 12:20:25 ]
Tytuł: 

KorNoLio napisał(a):
Kiedyś widziałem taki filmik, z TVN Turbo chyba jak koleś się wypowiadał, że założył do tego właśnie silnika podtlenek, ale dobrze nie pamiętam ile kucy dodatkowo mu to dało.


podobno było 250 KM i 400 Nm i był to nasz kolega z klubu - wowo

Autor:  KORU [ 27.mar.2007 16:46:30 ]
Tytuł: 

Ten podtlenek w 2.8 V6 AAH zalozyl kolega z Forum o nicku Wowo
-> http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... cje#956837

Autor:  GrzesB [ 27.mar.2007 18:08:36 ]
Tytuł: 

Najpierw doprowadź silnik do serii a później myśl go N2O...

Autor:  KIFER [ 27.mar.2007 20:03:59 ]
Tytuł: 

Temat przerabiałem w swoim.... były i wielkie rozmowy z różnymi fachowcami na temat montowania turbiny .... a nawet dwóch .... odprężanie silnika itd...

potem wałkowany był temat podtlenku... i znowu jazda po znawcach .... jeden ... drugi .... trzeci

następnie nadszedł czas na decyzję............................................


NOWE AUTO

moim zdaniem gra niewarta świeczki poszukaj lepiej innego modelu lub zapakuj mocniejszy silnik. o ile mnie pamięć niemyli ktoś kiedyś na forum proponował 2,7 biturbo

Autor:  MiKev [ 27.mar.2007 23:45:41 ]
Tytuł: 

napisz do tej firmy maila i sie dowiedz moze cos da sie zrobic ale przypuszczam ze to nie bedzie latwe i tanie. Mam 2.4 AGA i tez mysle cos zrobic bo seria 165 kucy to troszke malo jak na bude C5.
http://www.tomson.com.pl/x_C_X__P_technika.html
nie znam tej firmy.
sam nosze sie z zamiarem wyslania maila do nich z zapytaniem co moga zrobic, co beda wymieniac i ile bedzie to kosztowalo ale jakos nie moge sie zabrac za to. Myslalem rowniez jakie sa mozliwosci zaadoptowania biturbo z 2.7 i moze ktos z klubu moglby odpowiedziec na to pytanie.

Ps. nie sztuka jest kupis cos mocnego i szybkiego czasem wolisz miec cos jedynego niepowtazalnego. Czy widzial ktos kiedys 2.4 biturbo?

Autor:  KIFER [ 28.mar.2007 00:06:11 ]
Tytuł: 

MiKev napisał(a):
Ps. nie sztuka jest kupis cos mocnego i szybkiego czasem wolisz miec cos jedynego niepowtazalnego. Czy widzial ktos kiedys 2.4 biturbo?


zgodze się z tobą ale to zależy ile i jakim kosztem chcesz wydać na to aby miec cos niepowtarzalnego...

dla mnie niebyła to kwestia ceny wówczas lecz zaangażowania a przede wszystkim nikt niebył w stanie powiedzieć mi ile tak naprawde zyskam

A co najważniejsze ile jeszcze zrobię km na tym silniku....

Ale popieram inicjatywę jak komuś się chce to gratuluję i zniecierpliwością czekam na rezultary

Autor:  wowo [ 28.mar.2007 09:08:26 ]
Tytuł: 

Podtlenek dobra rzecz :diabel: lecz kosztowna w założeniu i w użytkowaniu. Dodatkowo dochodza pewne niuanse podczas użytkowania. Ogólnie nie jest tak pięknie jak się o tym mowi... ale warto złoić skóre dużo mocniejszym autom :diabel: Przy ośce problemy z trakcją n 3 biegu przy ekstremalnych nastawach zawiechy :peace:

Informacji szukaj na 12v.org. Wbrew opini Polskich tunerów idzie z silnika wycisnąć dodakowe koniki. Jest tam sporo informacji o modach. Od obróbki przepustnic do uturbiania.
3 lata temu Koraszewski proponował setup na około 200-210PS w cenie 4tys.zł.

Autor:  GTi [ 28.mar.2007 10:52:20 ]
Tytuł: 

Dzięki za odpowiedzi jeżeli chodzi o firmę "TOMSON" to ja sobie ją daruje znajomi mieli złe doświadczenia. Jeżeli chodzi o uturbianie też raczej odpada (za duże koszty). Pozostaje podtlenek lub modyfikacje wolnossącego, o podtlenku wiem tylko tyle co czytałem natomiast nie wiem jak to wygląda w rzeczywistości tutaj prośba do ludzi którzy mieli coś takiego żeby się wypowiedzieli w tym temacie.jeżeli chodzi o wolnossący to tu mam spore doświadczenie bo robiłem już tak cztery autka nawet z dobrymi rezultatami tylko zawsze były to czterocylindrowe silniki, zastanawiam się jak V6 będzie się zachowywało po obróbce głowic i czy w ogóle jest sens robić coś takiego??

Autor:  wowo [ 28.mar.2007 11:10:56 ]
Tytuł: 

Tak jak pisałem musisz przekopac 12v.org. Wiedzy jest tam mnóstwo:
- obróbka głowic
- wałki
- polerka kolektora ssącego
- dorobienie baranka
- powiększenie przepustnicy
- rzeźba na dolocie wraz z przepływką (niektóre kompletne mody dały zaskakujące rezultaty)
ewentualnie na gotowo przeróbka u Koraszewskiego.
Proponuje shamować auto na poczatek i zobaczyć co poszło w las.

Jeśli chodzi o podtlenek to już pisałem kilka razy. AAH bez kłopotu znosi strzał +75PS. +100PS też testowałem i w sumie kłopotów nie było - tylko z trakcja.
Prócz samej instalacji potrzebujesz, koc grzewczy z wyłącznikiem ciśnieniowym, manometr i zdalny otwieracz butli. Bez tych gadżetów użytkowanie N2O to porażka.
Do tego dobra oliwka i stan ponad max, poodpinane odmy, świeczki 2st. zminiejsze i latasz. Bezwzględnie należy sprawdzić wydajnośc pompy paliwa!!!

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/