.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

NeeD Help w tuningu s4 2.7 biturbo 2000
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=60773
Strona 1 z 2

Autor:  duksik [ 06.cze.2007 14:06:35 ]
Tytuł:  NeeD Help w tuningu s4 2.7 biturbo 2000

W dniu dziejszym kupilem audi s4 2.7 biturbo 2000model..
Auto jest jak normalne S4 . 265 km i nic nie zmienione...

Interesuje mnie tuning silnika tego samochodu.
Szukalem troszeczke po internecie, ale firmy oferuja mi CHIP do 315KM..
Tymczasem mi chodzi o profesionalny tuning (400-500KM).

Jezeli ktos jest w stanie polecic jakies firmy tuningowe to z gory dziekuje,,

Autor:  Leo [ 06.cze.2007 14:26:35 ]
Tytuł: 

a masz woreczek zielonych ? bo to nie są tanie rzeczy...

Autor:  wariatquattro [ 06.cze.2007 14:30:20 ]
Tytuł: 

http://www.vtg.pl/

Autor:  DeS [ 06.cze.2007 14:34:59 ]
Tytuł: 

Albo gotowy kit ze stanów w całkiem niezłej cenie ;) APR na przykład ;)

Autor:  krzycho0110 [ 06.cze.2007 14:52:47 ]
Tytuł: 

życze ci kolego jak najlepiej ,ale myślę ze zostaniesz przy samych chipie bo te 500ps może kosztować tyle co dałeś za te cudo ;)

Autor:  duksik [ 06.cze.2007 14:55:47 ]
Tytuł: 

wariatquattro napisał(a):
http://www.vtg.pl/


Na tej stronie niema s4 2.7 BiTurbo.

Des a jakas stronke masz gdzie moge doladniej sie dowiedziec
na temat calego kit-u :D

Pieniazki na tuning silnika mam..

Autor:  krzycho0110 [ 06.cze.2007 15:19:39 ]
Tytuł: 

duksik napisał(a):
wariatquattro napisał(a):
http://www.vtg.pl/


Na tej stronie niema s4 2.7 BiTurbo.

Des a jakas stronke masz gdzie moge doladniej sie dowiedziec
na temat calego kit-u :D

Pieniazki na tuning silnika mam..



wez zadzwoń na pewno maja w ofercie ,to ze nie ma na stronie to.....

czasami nie podnoś sobie ciśnienia naszymi wypowiedziami ,bo różne typy chodzą i dupe zawracają ,a w kieszeni pustaka ;)

tu masz taki mały artykuł na wstepie może cie troszke nakieruje
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... +++biturbo

Autor:  duksik [ 06.cze.2007 15:32:38 ]
Tytuł: 

Pisza o MEGA wyniku 500 koni..
W polsce jest s4 co ma 900 :P

CEny mniej wiecej widze na tamtym forum..

Ale chodzi mi o konkret...
Ustalam przerobki , zostawiam auto na potrzebny czas przerobek...
Cena itp...

Chodzi mi o Firme ktora zajmie sie wszystkim...

Autor:  Leo [ 06.cze.2007 15:44:37 ]
Tytuł: 

jedynie VTG. Mają kilka projektów s4 2.7biturbo z mocami powyżej 500 km.

Autor:  duksik [ 06.cze.2007 16:22:52 ]
Tytuł: 

NApisalem maila do tej firmy ktora poleciles..
Zobaczymy co odpisze..
:=)

Autor:  J@RO [ 07.cze.2007 00:04:48 ]
Tytuł: 

Jest duzo firm ale ja wybieralbym sie do VTG.

Tera tak

2 x K04 - DWIE suszarki - zeby pompowaly
2 x Forge 007 - DV - zeby nie popuszczaly
Samco hoses - silikony - j/w
IC x 2 (a'la RS4) lub jedem FMIC (Front Mounted Intercooler) - chlodzenie
Wtryski - nie znam sie....zielone bosche albo hitachi - jak w seksie
Program - na stage 3 - GIAC'a - jak juz jechac to jedziem - najlepszy w okolicy
3 calowy wydech - zeby odsapnac
4 calowy Down Pipe - zeby seks byl lepszy
uszczelki i takie inne pierdoly - zeby bylo bezpiecznie
Pompa paliwa i lurki ;)

co jeszcze...
Duze chamulce zeby TO zatrzymac - j/w
Nowa zawiecha jak juz masz wyswiechtana j/w
RS4 mocowania silnika j/w
sprzeglo rs4 - j/w

Cena okolo 8000 dolarow. ( z robota)
Moc ~600KM? i z 650/700 niutkow

+ jakies fajne headers'y to nastepny tysiac zielonych i jakies 20KM

PS: AWE TUNING
PS: I objezdzasz RS4, M3, i inne takie tam bzdety :diabel:

Autor:  Simpson [ 07.cze.2007 00:11:58 ]
Tytuł: 

J@RO napisał(a):
(...)

Nie zapominajmy o np AEM'ie (Standalone) żeby to wszystko razem zadziałało jak należy
+6-8 tyś zł :peace:

Edit zauważyłem że wliczyłeś program. co nie zmienia faktu że cena 8 tyś i tak jest optymistyczna :):

Autor:  J@RO [ 07.cze.2007 00:14:45 ]
Tytuł: 

Nie trzeba. Kit od AWE jedzie na chipie GIACA a nie AEM'ie.

Autor:  Davidof [ 08.cze.2007 22:33:04 ]
Tytuł: 

Witam :) (nie widze wątku w którym się witamy to zrobie to tu w 3 słowach :) kupiłem również ostatnio takie autko s4... jak je doprowadze do stanu użytkowania umieszcze foto itp itd.)

a teraz na temat...
duksik...to 900konne s4 robiło VTG
J@RO ... zgadzam się tylko czy K04 napompują 600km? wątpie :)

duksik ja pozostane tylko na programie w VTG (jak narazie potem kto wie;) ),
i jak kilka osób mnie przestrzegało pamietaj zrobić 500KM to "nieproblem" ale to utrzymać to już wiekszy ... no chyba że rocznie robisz 10tys to co innego, bo pamiętaj same tarcze i klocki (w takiej 500km Esce) to jest koszt 1/4 ceny S4ki albo i wiecej :galy: :diabel: ( tarcze od RS'a (jakbyś np je montował), czego koledzy nie polecają) komplet ok 4tys EURO :D )

pozdrawiam i radze przemyśleć 3 razy taki projekt... aha no i o spalaniu wtedy "normalnym" możesz zapomnieć :) ... bo zamiast 15-17 bedzie 25-27 ... :):

Davidof

Autor:  J@RO [ 10.cze.2007 21:28:02 ]
Tytuł: 

Davidof napisał(a):
J@RO ... zgadzam się tylko czy K04 napompują 600km? wątpie :)


Ja tez (Wydaje mi sie maksymalny potencial K04 w S4 wynosi cos kolo 430-450 koni nie zajerzdzajac ich;) ale T28 juz by sobie poradzilo... :lol:

Autor:  Simpson [ 10.cze.2007 21:43:01 ]
Tytuł: 

J@RO napisał(a):
Davidof napisał(a):
J@RO ... zgadzam się tylko czy K04 napompują 600km? wątpie :)


Ja tez (Wydaje mi sie maksymalny potencial K04 w S4 wynosi cos kolo 430-450 koni nie zajerzdzajac ich;) ale T28 juz by sobie poradzilo... :lol:

1. K04 napompują coś pod 500KM
2. Na co komu 600KM jak auto ni w ząb nie będzie uliczne bo obudzi sie dopiero po 4-5 tyś obr, a poniżej to CC 700 Was objedzie.?

http://web.archive.org/web/200407020628 ... l/prs4.php

Autor:  zuru [ 19.cze.2007 11:23:53 ]
Tytuł: 

Koledzy chyba zapomnieli o przeniesieniu napedu....szczerze watpie, zeby te ~500hp i jakies 700Nm byla w stanie przeniesc seryjna skrzynia i torsen, ktorego wytrzymalosc konczy sie na 450Nm....a jak jeszcze macie tam jakies cuda tiptroniki itp. to juz na bank bedzie spory problem...
A za 8 tysi, to se mozna do egiptu skoczyc na miesiac z baba a nie profesjonalnie wyciagac 500 koni z S4 :-)

Autor:  DeS [ 19.cze.2007 12:27:24 ]
Tytuł: 

Jeśli skrzynia jest świeża i niepodjechana to bez problemu to zniesie. Wszak one są najmocniejsze ze wszystkich :galy:

Autor:  Simpson [ 19.cze.2007 12:42:49 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
Jeśli skrzynia jest świeża i niepodjechana to bez problemu to zniesie. Wszak one są najmocniejsze ze wszystkich :galy:

co śmieszniejsze ponoć skrzynia z S4 jest mocniejsza niż z RS4 :lol:

Autor:  DeS [ 19.cze.2007 12:52:10 ]
Tytuł: 

Simpson napisał(a):
DeS napisał(a):
Jeśli skrzynia jest świeża i niepodjechana to bez problemu to zniesie. Wszak one są najmocniejsze ze wszystkich :galy:

co śmieszniejsze ponoć skrzynia z S4 jest mocniejsza niż z RS4 :lol:


Tak nówią.. i tak najważniejsze jest żeby miała osobne chłodzenia olejowe ;)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/