.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
co można zrobic z 2.0 20V (NM) https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=68151 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Tbarth [ 06.lis.2007 19:47:03 ] |
Tytuł: | co można zrobic z 2.0 20V (NM) |
witam powiedzcie czy ten silnik mozna i czy warto modyfikować ?? Pytam o realne zmiany ( bez Turbo ), czy dolot zimnego powietrza z zewnątrz coś zmieni ?? Pozdr |
Autor: | Leo [ 06.lis.2007 21:26:12 ] |
Tytuł: | |
najlepiej doprowadzić najpierw do serii. Hamowałeś na hamowni auto, ze chcesz je robić ? bo od tego się powinno zacząć. Dolot zimnego powietrza - co dokładnie przez to rozumiesz? |
Autor: | Tbarth [ 06.lis.2007 21:43:29 ] |
Tytuł: | |
dzieki za zainteresowanie: zastanawiam sie co znaczy do serii ?? silnikowo nie ruszany do 2005 wlochy, jedyne co sie dowiedziałem: myślałem że czujnik spalania stukowego jest walniety ale po wlaniu wysokooktanowej 99 + nie "opóźnia" wtrysku i idzie pełnym ciągiem dolot zimnego powietrza mam tylko na mysli pobranie go gdzies z zewnatrz, bo jak wiesz teraz bierze zza lampy, rozmumiem, że tak to wymyślili Niemcy ale może da sie to poprawić Pozdrawiam |
Autor: | Leo [ 06.lis.2007 21:48:04 ] |
Tytuł: | |
tak, możesz wywalić albo przerobić osłony zza lampy, dać kierownice powietrza które łapią powietrze jeszcze bardziej z grilla. To wszystko nie zaszkodzi, a pomóc może może... Lecz jeśli chciałbyś ruszać seryjną puszkę filtra powietrza - wywalić albo wstawić stożek - nie polecam. Musisz mieć na uwadze, że silnik ten ma przebieg już ok. 500.000 km bez dwóch zdań, i na 100% nie ma fabrycznej mocy. Jeśli chciałbyś coś w nim robić, bo poważne zmiany mocy osiągniesz tylko grzebiąc w silniku, musisz go najpierrw dokładnie zdiagnozować, i nie mówię o odczytaniu kodów błędów, tylko o rzeczywistych pomiarach parametrów pracy silnika (ciśnienie sprężania, oleju, stopień zużycia gładzi cylindra, popychaczy, uszczelniaczy, wałków, aparatu zapłonowego, i innych pierdół). |
Autor: | Tbarth [ 06.lis.2007 22:21:15 ] |
Tytuł: | |
dzieki serdeczne chce teraz zrobic porzadek z zawieszeniem napedu i wtedy zaczne walczyc pozdrawiam |
Autor: | martab99 [ 07.lis.2007 10:41:27 ] |
Tytuł: | |
czyli innymi słowy to co pisze Leo: sprawdz co masz teraz, nastepnie silnik na stół: remont dołu, możesz zrobić obróbke głowicy, większe zawory, cały oprzęt i wszystkie czujniki do dokładnego przepatrzenia, sprawdzenie wydajności pompy paliwa itd, itp |
Autor: | *Robi* [ 07.lis.2007 19:28:38 ] |
Tytuł: | |
Małe OT .A powiedz z ktorej czesci Włoch masz ten samochodzi?? |
Autor: | jmm [ 07.lis.2007 19:35:14 ] |
Tytuł: | |
Tbarth napisał(a): dzieki za zainteresowanie: zastanawiam sie co znaczy do serii ?? silnikowo nie ruszany do 2005 wlochy, jedyne co sie dowiedziałem: myślałem że czujnik spalania stukowego jest walniety ale po wlaniu wysokooktanowej 99 + nie "opóźnia" wtrysku i idzie pełnym ciągiem
Bo ten silnik ma jeździc na PB98 |
Autor: | Tbarth [ 07.lis.2007 19:42:19 ] |
Tytuł: | |
wiem jmm ale nie myslalem ze jest taka roznica po wlaniu 99+ a tak przy okazji to bardzo chetnie bym sie jakos spotkal z kims z Wawy kto mial badz ma taka i powiedzial mi jak ta moja jeździ w porownaniu z ideałem nie wiem na chwile obecna skad z Wloch ta moja ale mam jakies papiry do niej to sprawdze |
Autor: | Tbarth [ 07.lis.2007 19:46:09 ] |
Tytuł: | |
a i jeszcze jedno u kogo mozna wpuścic auto na hamownie 4X4 , oczywiscie za male pieniadze najlepiej pozdrawiam |
Autor: | Tbarth [ 07.lis.2007 22:28:02 ] |
Tytuł: | |
no i pieknie tylko czy cos zystkales dzieki temu to po pierwsze a po drugie jak poradziles sobie z wolnymi obrotmi bo przeciez na puszce jate w tym miejscu silnik krokowy a u Ciebie wyglada jakbys go wogole wywalil i polaczyl rurki podciśnieniowe ze soba jak mozesz odpisz pozdrawiam |
Autor: | Leo [ 07.lis.2007 22:53:19 ] |
Tytuł: | |
nie polecam stożka do seryjnego silnika bo: - są lepsze rozwiażania ![]() - stożek gorzej filtruje - przepływka może szybciej paść, szczególnie jeśli stożek jest nasączany olejkiem Baxter - była hamownia przed i po ? Domniemam że nie, dlatego gadanie, że to działa u Ciebie mija się z celem. Sorry. a pozatym - gdzie kierownice i nawiew na stożek świeżego powietrza? Gdzie osłona termiczna stożka od silnika ? |
Autor: | Tbarth [ 07.lis.2007 22:55:13 ] |
Tytuł: | |
laik jestem i nie wiem cio to jest AIRBOX wiec bardzo prosze o info |
Autor: | baxter01 [ 07.lis.2007 23:04:07 ] |
Tytuł: | |
Leo napisał(a): nie polecam stożka do seryjnego silnika bo:
- są lepsze rozwiażania ![]() - stożek gorzej filtruje - przepływka może szybciej paść, szczególnie jeśli stożek jest nasączany olejkiem Baxter - była hamownia przed i po ? Domniemam że nie, dlatego gadanie, że to działa u Ciebie mija się z celem. Sorry. a pozatym - gdzie kierownice i nawiew na stożek świeżego powietrza? Gdzie osłona termiczna stożka od silnika ? Oj Kolego sympatyczny ja nie nie mówiłem na temat że działa bądź nie tylko zadałem Ci pytanie bowiem z tego co się oriętuje posiadasz większą odemnie wiedzę i chciałem żebyś mi podpowiedział ![]() Mam pytanie takie poza tematem odnośnie spalania nie wiem co jest przyczyną ale samochód sporo pali oczywiście benzyny przy jeździe głownie trasa ok 130 km / h spokojnej jazdy wciaga mi conajmniej 12,5 l benzyny sonda nowa i czujnik temp nowy ![]() |
Autor: | jmm [ 07.lis.2007 23:04:12 ] |
Tytuł: | |
Tbarth napisał(a): a i jeszcze jedno u kogo mozna wpuścic auto na hamownie 4X4 , oczywiscie za male pieniadze najlepiej
pozdrawiam Uderzaj do Rogala z forum |
Autor: | Leo [ 07.lis.2007 23:06:33 ] |
Tytuł: | |
baxter01 napisał(a): Leo napisał(a): nie polecam stożka do seryjnego silnika bo: - są lepsze rozwiażania ![]() - stożek gorzej filtruje - przepływka może szybciej paść, szczególnie jeśli stożek jest nasączany olejkiem Baxter - była hamownia przed i po ? Domniemam że nie, dlatego gadanie, że to działa u Ciebie mija się z celem. Sorry. a pozatym - gdzie kierownice i nawiew na stożek świeżego powietrza? Gdzie osłona termiczna stożka od silnika ? Oj Kolego sympatyczny ja nie nie mówiłem na temat że działa bądź nie tylko zadałem Ci pytanie bowiem z tego co się oriętuje posiadasz większą odemnie wiedzę i chciałem żebyś mi podpowiedział ![]() Mam pytanie takie poza tematem odnośnie spalania nie wiem co jest przyczyną ale samochód sporo pali oczywiście benzyny przy jeździe głownie trasa ok 130 km / h spokojnej jazdy wciaga mi conajmniej 12,5 l benzyny sonda nowa i czujnik temp nowy ![]() pali Ci normalnie ![]() |
Autor: | DeS [ 07.lis.2007 23:12:25 ] |
Tytuł: | |
Leo chyba żartujesz.... S2jka tyle nie wciaga ![]() |
Autor: | Leo [ 07.lis.2007 23:18:03 ] |
Tytuł: | |
ale to fakt ![]() a wogóle to polecam przejrzeć wątek spalania na forum. |
Autor: | Tbarth [ 07.lis.2007 23:38:13 ] |
Tytuł: | |
no to chlopaki pogadaliscie sobie fajnie ja pytam o roste i tanie modyfikacje i te ktore sa warte gry tak czy inaczej bardzo dziekuje i za kontakt do rogala |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 2 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |