.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/forum/

co można zrobic z 2.0 20V (NM)
https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=68151
Strona 1 z 2

Autor:  Tbarth [ 06.lis.2007 19:47:03 ]
Tytuł:  co można zrobic z 2.0 20V (NM)

witam

powiedzcie czy ten silnik mozna i czy warto modyfikować ??

Pytam o realne zmiany ( bez Turbo ), czy dolot zimnego powietrza z zewnątrz coś zmieni ??

Pozdr

Autor:  Leo [ 06.lis.2007 21:26:12 ]
Tytuł: 

najlepiej doprowadzić najpierw do serii. Hamowałeś na hamowni auto, ze chcesz je robić ? bo od tego się powinno zacząć. Dolot zimnego powietrza - co dokładnie przez to rozumiesz?

Autor:  Tbarth [ 06.lis.2007 21:43:29 ]
Tytuł: 

dzieki za zainteresowanie: zastanawiam sie co znaczy do serii ?? silnikowo nie ruszany do 2005 wlochy, jedyne co sie dowiedziałem: myślałem że czujnik spalania stukowego jest walniety ale po wlaniu wysokooktanowej 99 + nie "opóźnia" wtrysku i idzie pełnym ciągiem


dolot zimnego powietrza mam tylko na mysli pobranie go gdzies z zewnatrz, bo jak wiesz teraz bierze zza lampy, rozmumiem, że tak to wymyślili Niemcy ale może da sie to poprawić


Pozdrawiam

Autor:  Leo [ 06.lis.2007 21:48:04 ]
Tytuł: 

tak, możesz wywalić albo przerobić osłony zza lampy, dać kierownice powietrza które łapią powietrze jeszcze bardziej z grilla. To wszystko nie zaszkodzi, a pomóc może może... Lecz jeśli chciałbyś ruszać seryjną puszkę filtra powietrza - wywalić albo wstawić stożek - nie polecam.

Musisz mieć na uwadze, że silnik ten ma przebieg już ok. 500.000 km bez dwóch zdań, i na 100% nie ma fabrycznej mocy. Jeśli chciałbyś coś w nim robić, bo poważne zmiany mocy osiągniesz tylko grzebiąc w silniku, musisz go najpierrw dokładnie zdiagnozować, i nie mówię o odczytaniu kodów błędów, tylko o rzeczywistych pomiarach parametrów pracy silnika (ciśnienie sprężania, oleju, stopień zużycia gładzi cylindra, popychaczy, uszczelniaczy, wałków, aparatu zapłonowego, i innych pierdół).

Autor:  Tbarth [ 06.lis.2007 22:21:15 ]
Tytuł: 

dzieki serdeczne chce teraz zrobic porzadek z zawieszeniem napedu i wtedy zaczne walczyc

pozdrawiam

Autor:  martab99 [ 07.lis.2007 10:41:27 ]
Tytuł: 

czyli innymi słowy to co pisze Leo: sprawdz co masz teraz, nastepnie silnik na stół: remont dołu, możesz zrobić obróbke głowicy, większe zawory, cały oprzęt i wszystkie czujniki do dokładnego przepatrzenia, sprawdzenie wydajności pompy paliwa itd, itp

Autor:  *Robi* [ 07.lis.2007 19:28:38 ]
Tytuł: 

Małe OT .A powiedz z ktorej czesci Włoch masz ten samochodzi??

Autor:  jmm [ 07.lis.2007 19:35:14 ]
Tytuł: 

Tbarth napisał(a):
dzieki za zainteresowanie: zastanawiam sie co znaczy do serii ?? silnikowo nie ruszany do 2005 wlochy, jedyne co sie dowiedziałem: myślałem że czujnik spalania stukowego jest walniety ale po wlaniu wysokooktanowej 99 + nie "opóźnia" wtrysku i idzie pełnym ciągiem


Bo ten silnik ma jeździc na PB98

Autor:  Tbarth [ 07.lis.2007 19:42:19 ]
Tytuł: 

wiem jmm ale nie myslalem ze jest taka roznica po wlaniu 99+ a tak przy okazji to bardzo chetnie bym sie jakos spotkal z kims z Wawy kto mial badz ma taka i powiedzial mi jak ta moja jeździ w porownaniu z ideałem


nie wiem na chwile obecna skad z Wloch ta moja ale mam jakies papiry do niej to sprawdze

Autor:  Tbarth [ 07.lis.2007 19:46:09 ]
Tytuł: 

a i jeszcze jedno u kogo mozna wpuścic auto na hamownie 4X4 , oczywiscie za male pieniadze najlepiej


pozdrawiam

Autor:  baxter01 [ 07.lis.2007 22:20:39 ]
Tytuł: 

Leo napisał(a):
tak, możesz wywalić albo przerobić osłony zza lampy, dać kierownice powietrza które łapią powietrze jeszcze bardziej z grilla. To wszystko nie zaszkodzi, a pomóc może może... Lecz jeśli chciałbyś ruszać seryjną puszkę filtra powietrza - wywalić albo wstawić stożek - nie polecam.

Czemu nie polecasz? u mnie to teraz wygląda tak :
(osłona jest z kwasówki)
Obrazek
Obrazek

Autor:  Tbarth [ 07.lis.2007 22:28:02 ]
Tytuł: 

no i pieknie tylko czy cos zystkales dzieki temu to po pierwsze a po drugie jak poradziles sobie z wolnymi obrotmi bo przeciez na puszce jate w tym miejscu silnik krokowy a u Ciebie wyglada jakbys go wogole wywalil i polaczyl rurki podciśnieniowe ze soba jak mozesz odpisz


pozdrawiam

Autor:  Leo [ 07.lis.2007 22:53:19 ]
Tytuł: 

nie polecam stożka do seryjnego silnika bo:
- są lepsze rozwiażania -> airboxy
- stożek gorzej filtruje
- przepływka może szybciej paść, szczególnie jeśli stożek jest nasączany olejkiem

Baxter - była hamownia przed i po ? Domniemam że nie, dlatego gadanie, że to działa u Ciebie mija się z celem. Sorry.

a pozatym - gdzie kierownice i nawiew na stożek świeżego powietrza? Gdzie osłona termiczna stożka od silnika ?

Autor:  Tbarth [ 07.lis.2007 22:55:13 ]
Tytuł: 

laik jestem i nie wiem cio to jest AIRBOX wiec bardzo prosze o info

Autor:  baxter01 [ 07.lis.2007 23:04:07 ]
Tytuł: 

Leo napisał(a):
nie polecam stożka do seryjnego silnika bo:
- są lepsze rozwiażania -> airboxy
- stożek gorzej filtruje
- przepływka może szybciej paść, szczególnie jeśli stożek jest nasączany olejkiem

Baxter - była hamownia przed i po ? Domniemam że nie, dlatego gadanie, że to działa u Ciebie mija się z celem. Sorry.

a pozatym - gdzie kierownice i nawiew na stożek świeżego powietrza? Gdzie osłona termiczna stożka od silnika ?

Oj Kolego sympatyczny ja nie nie mówiłem na temat że działa bądź nie tylko zadałem Ci pytanie bowiem z tego co się oriętuje posiadasz większą odemnie wiedzę i chciałem żebyś mi podpowiedział ;) u mnie samochód jest nie dawno po remoncie a stożek mam dpoiero po przejechaniu bez niego ok. 700 km a z nim 150 osłona termiczna jest dosyć dobra osłona na kolektor + blacha 4 mm -:peace:

Mam pytanie takie poza tematem odnośnie spalania nie wiem co jest przyczyną ale samochód sporo pali oczywiście benzyny przy jeździe głownie trasa ok 130 km / h spokojnej jazdy wciaga mi conajmniej 12,5 l benzyny sonda nowa i czujnik temp nowy :/

Autor:  jmm [ 07.lis.2007 23:04:12 ]
Tytuł: 

Tbarth napisał(a):
a i jeszcze jedno u kogo mozna wpuścic auto na hamownie 4X4 , oczywiscie za male pieniadze najlepiej
pozdrawiam


Uderzaj do Rogala z forum

Autor:  Leo [ 07.lis.2007 23:06:33 ]
Tytuł: 

baxter01 napisał(a):
Leo napisał(a):
nie polecam stożka do seryjnego silnika bo:
- są lepsze rozwiażania -> airboxy
- stożek gorzej filtruje
- przepływka może szybciej paść, szczególnie jeśli stożek jest nasączany olejkiem

Baxter - była hamownia przed i po ? Domniemam że nie, dlatego gadanie, że to działa u Ciebie mija się z celem. Sorry.

a pozatym - gdzie kierownice i nawiew na stożek świeżego powietrza? Gdzie osłona termiczna stożka od silnika ?

Oj Kolego sympatyczny ja nie nie mówiłem na temat że działa bądź nie tylko zadałem Ci pytanie bowiem z tego co się oriętuje posiadasz większą odemnie wiedzę i chciałem żebyś mi podpowiedział ;) u mnie samochód jest nie dawno po remoncie a stożek mam dpoiero po przejechaniu bez niego ok. 700 km a z nim 150 osłona termiczna jest dosyć dobra osłona na kolektor + blacha 4 mm -:peace:

Mam pytanie takie poza tematem odnośnie spalania nie wiem co jest przyczyną ale samochód sporo pali oczywiście benzyny przy jeździe głownie trasa ok 130 km / h spokojnej jazdy wciaga mi conajmniej 12,5 l benzyny sonda nowa i czujnik temp nowy :/


pali Ci normalnie :D

Autor:  DeS [ 07.lis.2007 23:12:25 ]
Tytuł: 

Leo chyba żartujesz.... S2jka tyle nie wciaga :P

Autor:  Leo [ 07.lis.2007 23:18:03 ]
Tytuł: 

ale to fakt :D moje 2.3 20v pali tyle co seryjne s2. a mocy znacząco mniej. MJta 2.3 20v jak ją jeszcze miał też paliła 11 średnio.
a wogóle to polecam przejrzeć wątek spalania na forum.

Autor:  Tbarth [ 07.lis.2007 23:38:13 ]
Tytuł: 

no to chlopaki pogadaliscie sobie fajnie

ja pytam o roste i tanie modyfikacje i te ktore sa warte gry

tak czy inaczej bardzo dziekuje i za kontakt do rogala

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 2
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/