.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.maja.2024 14:20:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2011 09:20:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.lip.2006 15:48:26
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Pytam, żeby się nie okazało, że nie da się tego zamontować, bo się półosie nie mieszczą albo coś trze. Różnie to bywa...

_________________
Obrazek
TTURBO QUATTRO ATTACK TTORSEN on youtube


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2011 14:03:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.kwi.2007 20:32:17
Posty: 1158
Lokalizacja: Zgorzelec
Auto: ACOQ NG
Nic nie będzie trzeć a półośkę wsadzisz bez problemu. Przegub jest tak zbudowany, ze nie zrobi to na nim wrażenia.
Tak naprawdę Ty to widzisz i masz to w rękach. Wsadzaj do auta i będziesz widział jak to się pasuje. Myślę jednak, że nie będziesz miał problemu z niczym.
Zdrówka :)

_________________
była Pantera na A80KP
Kamei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 11:42:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
a tak przy okazji dyfrów mam pytanie

dyfer z B3 7A, przełożenie 4,11

czy da się wsadzić do niego przekłądnie z dyfra 3,89 ?

wałek atakujący jest raczej ten sam bo to 37/9 i 35/9 czyli na talerzu jest mniej zębów

???

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lip.2011 15:43:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Technicznie powinna usiąść, ale zawsze mi mówiono, że wałek powinien chodzić po swoim kole.

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2011 05:53:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
cowboy napisał(a):
a tak przy okazji dyfrów mam pytanie

dyfer z B3 7A, przełożenie 4,11

czy da się wsadzić do niego przekłądnie z dyfra 3,89 ?

wałek atakujący jest raczej ten sam bo to 37/9 i 35/9 czyli na talerzu jest mniej zębów

???


Jeżeli faktycznie jest ten sam "atak" to jest to możliwe choć poprawne ustawienie i ew. dotracie zębów wymaga sporo zabawy.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2011 10:22:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
To_JA_! napisał(a):

Jeżeli faktycznie jest ten sam "atak" to jest to możliwe choć poprawne ustawienie i ew. dotracie zębów wymaga sporo zabawy.


no własnie zastanawiam sie czy to nie jest P&P ?
chyba nie robili by innych obudów dyfra ? tylko 2 zeby na kole mniej... no ale mozliwe że i wałek atakujący jest tez ciutke inny ?

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2011 05:58:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
cowboy napisał(a):
To_JA_! napisał(a):

Jeżeli faktycznie jest ten sam "atak" to jest to możliwe choć poprawne ustawienie i ew. dotracie zębów wymaga sporo zabawy.


no własnie zastanawiam sie czy to nie jest P&P ?
chyba nie robili by innych obudów dyfra ? tylko 2 zeby na kole mniej... no ale mozliwe że i wałek atakujący jest tez ciutke inny ?


P&P to to raczej jest, ale pary "atak/talerz" są indywidualnie docierane i regulowane. Osobiście kiedyś docierałem głośny dyfer do Łady pastą ścierną drobną, zamocowany w tokarce. Problem tylko z ochroną łożysk żeby nie dostała się pasta ścierna.
Weź starą książkę o naprawach samochodów, tusz do prac ślusarskich i doreguluj położenie zazębienia.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2011 08:06:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
w takim razie musze szukać dyfra z B3 z przełożeniem 3,89

czy ktoś moze potwierdzić że wersjie 2.0 miały takie przełożenie ?

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2011 08:33:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
2.6 chyba też

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2011 10:00:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
wg ETKI dopiero B4 Q miał takie dyfry

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2011 14:40:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
To_JA_! napisał(a):
wg ETKI dopiero B4 Q miał takie dyfry


no to mam nadzieje że obudowa i mocowanie do sanek jest takie samo jak w B3 7A... bo znowu wyjdą jakies przeróbki...

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2011 14:47:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
b3 7A ma takie samo mocowanie sanek jak Coupe quattro. B4 quattro ma inny most z tyłu i jednocześnie inny zawias z tyłu.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 08:42:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
Leo napisał(a):
b3 7A ma takie samo mocowanie sanek jak Coupe quattro. B4 quattro ma inny most z tyłu i jednocześnie inny zawias z tyłu.


no zed B4 ma inny zawias to wiedziałem ale nie wiedziałem że mocowanie dyfra jest inne

piszesz że cuope quattro, czyli z czego mam szukać dyfra 3,89 zeby siadł zamiast dyfra z 7a sedana B3

B4 copue quattro z 2.0 i 2.6 ?

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 08:50:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
cowboy napisał(a):
Leo napisał(a):
b3 7A ma takie samo mocowanie sanek jak Coupe quattro. B4 quattro ma inny most z tyłu i jednocześnie inny zawias z tyłu.


no zed B4 ma inny zawias to wiedziałem ale nie wiedziałem że mocowanie dyfra jest inne

piszesz że cuope quattro, czyli z czego mam szukać dyfra 3,89 zeby siadł zamiast dyfra z 7a sedana B3

B4 copue quattro z 2.0 i 2.6 ?


Powinno być z oznaczeniem CAU (przynajmniej tak podaje ETKA)

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 09:00:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
To_JA_! napisał(a):

Powinno być z oznaczeniem CAU (przynajmniej tak podaje ETKA)


dzieki własnie sobie przypomniałem że jest etka online i sprawdziłem ze to CAU
obudowa dyfra jest taka sama oraz sanki tez

co prawda etka nie kojarzy z silnikiem ale raczej na 99% to jest silnik 2.0 i 2.6 i takiego bedę szukał

dzieki koledzy za pomoc, sorki że odbiegłem od tematu ale moja skrzynia nowego typu ma własnie 3,89 ;)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 09:11:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
cowboy napisał(a):
co prawda etka nie kojarzy z silnikiem ale raczej na 99% to jest silnik 2.0 i 2.6 i takiego bedę szukał

Bullshit! :peace:

http://www.audiklub.org/zestawienie/-/c ... x/all.html

Wg ETKI występowała tylko w Coupe 2.8 (nie wiem na ile jest to poprawne ;) )

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 09:16:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
Simpson napisał(a):
cowboy napisał(a):
co prawda etka nie kojarzy z silnikiem ale raczej na 99% to jest silnik 2.0 i 2.6 i takiego bedę szukał

Bullshit! :peace:

http://www.audiklub.org/zestawienie/-/c ... x/all.html

Wg ETKI występowała tylko w Coupe 2.8 (nie wiem na ile jest to poprawne ;) )


ale rozchodzi sie o oznaczenie dyfra, a nie skrzyni...

AAH ma pewnie dyfer 4,11 AEC

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 09:21:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
cowboy napisał(a):
ale rozchodzi sie o oznaczenie dyfra, a nie skrzyni...

Żeby była jasność, wg ETKI:
http://www.audiklub.org/zestawienie/-/- ... e/all.html
+ legenda po lewej:
Silnik: AAH
Skrzynie: CBR, CVX, CPN
Tylny dyfer: CAU

Nie ogarniam jak się liczy przełożenie główne bo bym to sprawdził.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 09:24:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
kurde to juz sam nie wiem, ważne jest żeby na dyfrze było napisane CAU, to jest pewne w 100% i takiego bede szukał...

Simpson napisał(a):
Nie ogarniam jak się liczy przełożenie główne bo bym to sprawdził.


37 / 9 = 4,11
35 / 9 = 3,89

dzielisz po prostu liczbe zębów na talerzu przez liczbe zębów na ataku ;)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2011 09:29:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Spoko, przełożenia wiem jak się liczy, musiałem odnaleźć grafike mechanizmu różnicowego ;)

Więc... CBR, CUX, CPN mają własnie 35/9, czyli musisz szukać dyfra tylko i wyłącznie z Coupe quattro 2.8

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: