.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lip.2025 17:31:45

Strefa czasowa: UTC + 2




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B5 AFN] Problem z odpaleniem po dłuższym postoju
PostNapisane: 16.mar.2010 19:19:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2006 20:34:48
Posty: 39
Lokalizacja: Pułtusk
Witam.
Mam problem z uruchomieniem silnika po dłuższym postoju, wrażenie jest takie jakby paliwo cofało się z pompy i po dłuższej chwili przy odpalaniu pompa musi od nowa pobierac ze zbiornika..
Wymieniony zaworek przy filtrze paliwa i dalej to samo...
Pompa wyjmowana i sprawdzona u fachmana i OK..
A auto dalej ma problem z odpaleniem jak postoi..

Zrobiłem logi więc może ktos rzuci okiem i cos wypatrzy bo już walczę z tym ponad tydzień :(
Za pomoc z góry dziękuję..
Statyczne
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Statyczne BS
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dynamiczne
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
**Przygoda z Audi zaczęła się od C2.....teraz jest A4 B5 Avant z sercem AFN :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2010 19:53:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 13:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Witaj kolego masz problem z poprawnym kątem wtrysku pomiedzy pompa wtryskowa VP37 a rozrzadem. Stad problemy z rozruchem.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 10:46:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 10:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Skoro zrobiles logi to auto odpala tylko ze ciezko.
Ustaw statyczny kąt wtrysku. Powinno byc lepiej ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 13:49:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Statyczny kąt wtrysku mocno za wczesny. Ustawić zgodnie ze sztuką. Przy okazji: czy sprawdzono stan świeczek żarowych i poprawne działanie układu sterowania nimi ?
Kiepski to fachman skoro po założeniu pompy nie ustawił kąta ...
Sprawdzono zawór zwrotny na wejściu pompy ?
Filtr paliwa nowy ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 14:28:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2006 20:34:48
Posty: 39
Lokalizacja: Pułtusk
Pompa sprawdzana była poza autem - na sucho a wyjęciem i założeniem zajmował się inny mechanik..
Zawór zwrotny na wejsciu pompy? Wydaje mi się że na wejsciu mam srubę przelotową bez zaworka..
Swieczki i uklad sterowania sprawne, filtr nie nowy ale wymieniany jakies 2 miesiace temu..

_________________
**Przygoda z Audi zaczęła się od C2.....teraz jest A4 B5 Avant z sercem AFN :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 15:08:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 16:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Cygan Pułtusk napisał(a):
Zawór zwrotny na wejsciu pompy? Wydaje mi się że na wejsciu mam srubę przelotową bez zaworka..

To jest zawór zwrotny. jeśli działa źle, moga byc problemy z rozruchem na zimno ... po prostu pompie brakuje paliwka.
Ale zacznij od kąta wtrysku i napisz czy coś się zmieniło.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 19:20:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2006 20:34:48
Posty: 39
Lokalizacja: Pułtusk
Kąt wtrysku ustawiony na wartosć 53 jednak odpala tak samo jak przed regulacją :(
I własnie dla mnie to taki objaw jakby paliwa brakowało pompie..

_________________
**Przygoda z Audi zaczęła się od C2.....teraz jest A4 B5 Avant z sercem AFN :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 19:57:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 13:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Basket podpowiedział co zrobić ;) .

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2010 20:35:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2006 20:34:48
Posty: 39
Lokalizacja: Pułtusk
No niby tak tylko że wyjąłem ten niby zawór na doprowadzaniu paliwa do pompy i według mnie to zwykła sruba przelotowa, bez żadnego zaworu w srodku, tylko z dziura na wylot:)
Nawet bym to wymienił tylko że w żadnym sklepie nie było..

_________________
**Przygoda z Audi zaczęła się od C2.....teraz jest A4 B5 Avant z sercem AFN :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: