.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/

na co uważać przy kupnie audi 80 quattro 2.2
https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=1333
Strona 1 z 1

Autor:  PIT [ 23.paź.2003 08:02:59 ]
Tytuł:  na co uważać przy kupnie audi 80 quattro 2.2

jutro tj. piatek 24.10 jade oglagac i byc moze kupic audi 80 quattro 2.2 i chciałbym wiedziec na co mam zwracać szczególną uwage przy jego ogladaniu...??
co tam sie psuło??
jakie sa nefralgiczne punkty..??
z gory THX
PIT
Skierniewice

Autor:  hans [ 23.paź.2003 08:25:08 ]
Tytuł: 

Coupe czy sedan ?

Autor:  Simpson [ 23.paź.2003 09:31:22 ]
Tytuł: 

Uwążac i patrzec trzeba na wszsytko.....
czy silnik równo pracuje.....
czy nie wydobywa sie siwy lub czarny dym z rury..
Czy przekazanie napedu działa dobrze...
czy jest jeszcze jakieś podwozie czy już nie ma.
Nie ma regóły żeby coś sie psuło częsciej niż coś innego.
Wiadomo że to nie jest samochód pierwszej młodości.
Aha. jesli to jest sedan to nie zdziw sie jak Ci sie zamek od klapy bagaznika rozwali. hehehe

Pozdro

Autor:  Maridk [ 23.paź.2003 09:34:05 ]
Tytuł: 

Poszukaj na forum na temat S2 było dużo napisane. A temat na co zwracać uwagę przy kupnie tego auta był mocno wałkowany.

Autor:  hans [ 23.paź.2003 09:38:26 ]
Tytuł: 

a czemu akurat ma szukac o S2 ? :D20

Autor:  Maridk [ 23.paź.2003 09:40:43 ]
Tytuł: 

No nie wiem napisał Audi 80 2.2 :roll: Więc myślałem że chodzi mu o S2.
Btw. Jakie Audi chcesz kupić?? Napisz konkretniej.

Autor:  hans [ 23.paź.2003 09:43:35 ]
Tytuł: 

heheh ... nie no ...spoko ... tyle ze 2.2 , 2.2 nierowne ... to tak jakbys chcial porownac 1.9 z pezota i 1.9 TDi ze skody ...
2.2 wolnossace a 2.2 20V T to 2 zaje@#$%cie rozne silniki ... noo ale za to kolejny post do przodu :lol:

Maridk , w starych quattro byl tylko jeden silnik wolnossacy ...pojemnosc 2.2 a w sumie byly ich 3 ... jeden 120 KM drugi 136 i trzeci 138 ... jeden z nich , ten 136 mial katalizator ... ale wszystkie to 2.2 10V ...reszta silnikow w Audi 80 byla tylko w oskach ...oczywiscie jezeli mowimy o 2.2 ... bo od 87 roku byly tez 1.8 , 2.0 , 2.3 ... i tutaj bylo tez 2.3 20V

Autor:  FG [ 23.paź.2003 11:41:15 ]
Tytuł: 

... a Audi Coupe (nawet w wersji Quattro) to nie to samo co Audi 80 Coupe czy Quattro :wink:

Autor:  FG [ 23.paź.2003 11:41:44 ]
Tytuł: 

... a Audi Coupe (nawet w wersji Quattro) to nie to samo co Audi 80 Coupe czy Quattro :wink:

Autor:  Maridk [ 23.paź.2003 12:01:14 ]
Tytuł: 

hans napisał(a):
.........
Maridk , w starych quattro byl tylko jeden silnik wolnossacy ...


Tak tak wszystko wiem nie musisz mi mówić, ale skąd wiesz że mówimy tu o starszym Audi??? :D20

Autor:  Simpson [ 23.paź.2003 14:03:24 ]
Tytuł: 

a najwazniejsze co MUSISZ sprawdzić jest to czy samochód zostrawia tyle śladów ile powinien.
Reszte mozna naprawić ;)

Pozdro

Autor:  mq [ 23.paź.2003 14:10:00 ]
Tytuł: 

hans napisał(a):
heheh ... nie no ...spoko ... tyle ze 2.2 , 2.2 nierowne ... to tak jakbys chcial porownac 1.9 z pezota i 1.9 TDi ze skody ...
2.2 wolnossace a 2.2 20V T to 2 zaje@#$%cie rozne silniki ... noo ale za to kolejny post do przodu :lol:

Maridk , w starych quattro byl tylko jeden silnik wolnossacy ...pojemnosc 2.2 a w sumie byly ich 3 ... jeden 120 KM drugi 136 i trzeci 138 ... jeden z nich , ten 136 mial katalizator ... ale wszystkie to 2.2 10V ...reszta silnikow w Audi 80 byla tylko w oskach ...oczywiscie jezeli mowimy o 2.2 ... bo od 87 roku byly tez 1.8 , 2.0 , 2.3 ... i tutaj bylo tez 2.3 20V


Tan naprawde to byl jeszcze jeden :wink: 2.2 wolnossacy KX 115KM :!:

Autor:  BiLu [ 23.paź.2003 14:13:57 ]
Tytuł: 

Simpson napisał(a):
a najwazniejsze co MUSISZ sprawdzić jest to czy samochód zostrawia tyle śladów ile powinien.
Reszte mozna naprawić ;)

Pozdro

czasami jednak niestety audi znika bez sladu :evil:
a sprawdzac trzeba to co zwykle
jak mocno bite i jak mocno zaniedbany silnik i zawieszenie

Autor:  Yellow Monster [ 23.paź.2003 17:45:27 ]
Tytuł: 

Obejrzyj budę, sprawdź czy prosto jedzie i kupuj.
Mechanikę idzie ponaprawiać, kwestia zbicia ceny.

Fura lubi sobie gnić z tyłu bo uszczelki wokół świateł parcieją i woda leje się do bagażnika, a wieśniaki zamiast wymienić uszczelkę wolą wybierać co rano wodę kubkiem. Także musowo łeb do kufra i dywaniki w góre.

Z mechaniki sprawdź przeguby i elementy napędu bo reszta części kosztuje tyle co kartofle.

Napęd sprawdzasz zapinając obie szpery (jak blokady działają to już masz pierwszy sukces) i jadąc wolno po asfalcie z zablokowanymi dyframi. Jeśli przy skręcie piszczą opony to dobrze, a jak napier..la wał napędowy albo skrzynia wypada na jezdnię to źle.

Tyle w skrócie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/