.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
C4 TDI quattro https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=2837 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | necro [ 28.sty.2004 17:02:07 ] |
Tytuł: | C4 TDI quattro |
Jezdzil ktos takim modelem z silnikiem 140KM? tak mnie naszło do napisania tego posta, mialem dzisiaj przyjmnosc(srednia ![]() Jezdzilem kiedys ośką i o wiele lepiej sie zbierał,dodam ze raczej auto nie bylo zajezdzone bo to 3 egz. jakim jezdzilem i w kazdym tak samo ![]() |
Autor: | j@cek [ 28.sty.2004 18:30:59 ] |
Tytuł: | |
jezdzilem modelem tdi oska i quattro!roznica w elastycznosci jest duza na korzysc oski!(jesli jest sucho)!wszystko wskazuje na to ze quattro muli autko(cieezar)wiesz te 140 km to trosze za malo koni aby czuc drastyczne przyspieszenia w wersji quattro!co do spalania to quattro pali jakies 1.5 litra do 2 litrow ropy wiecej!!co do elastycznosci to 2.6 silnik ack-o ile pamietam 150ps na moich oczach nieznacznie przegral z tdi 140 ps 6-stka! ja uwazam ze jesli quattro to w wydaniu 2.2t,4.2 wtedy nie muli a potem 2.8 i 2.3 20v |
Autor: | BiLu [ 28.sty.2004 19:10:16 ] |
Tytuł: | |
j@cek napisał(a): ...ja uwazam ze jesli quattro to w wydaniu 2.2t,4.2 wtedy nie muli a potem 2.8 i 2.3 20v
2.3 20V w budzie b3 moze i nie muli ale wydaje mi sie ze gdyby bylo 2,5 tdi 140 ps quattro w budzie b3 to tez by nie mulilo jak sie che duzego i zrywnego turbognojka to pewnbie trzeba bedzie sie szarpnac na a8 4.0 tdi 275 ps ![]() |
Autor: | necro [ 28.sty.2004 21:23:40 ] |
Tytuł: | |
Dodatkowo srednie spalanie w miescie 10.5l ON ![]() wychodzi na to ze jezeli quattro to raczej z mocniejszym silnikiem |
Autor: | Wuja [ 28.sty.2004 21:24:35 ] |
Tytuł: | |
Od biedy pozostaje motorek 3.3 TDi ......... ![]() |
Autor: | necro [ 28.sty.2004 21:32:42 ] |
Tytuł: | |
Lubie dyskutowac o przyziemnych sprawach ![]() |
Autor: | Migel [ 28.sty.2004 23:07:19 ] |
Tytuł: | |
wiadomo że na napedzie na cztery łapki masz do 30% straty mocy. najbardziej jest to odczuwalne właśnie przy elastyczności. tak piszę i juz mi chodzi po głowie jak wygladał by filmik Leo na autostradzie do 100km/h do oporu gdyby to była ośka ![]() ![]() |
Autor: | hans [ 28.sty.2004 23:11:01 ] |
Tytuł: | |
no dobrze ...tylko TDI z zalozenia sie chipuje ...a z 2.5 TDI R5 da rade wyciagnac 170 KM samym programem ...czy to nadal malo ? ... prawdopodbni i przy podkreceniu spadloby spalanie ... |
Autor: | necro [ 28.sty.2004 23:52:40 ] |
Tytuł: | |
Zgadza sie,ale bardzo zdzwila mnie spora roznica w jezdzie w porownaniu do oski ![]() |
Autor: | j@cek [ 29.sty.2004 19:23:57 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): j@cek napisał(a): ...ja uwazam ze jesli quattro to w wydaniu 2.2t,4.2 wtedy nie muli a potem 2.8 i 2.3 20v 2.3 20V w budzie b3 moze i nie muli ale wydaje mi sie ze gdyby bylo 2,5 tdi 140 ps quattro w budzie b3 to tez by nie mulilo jak sie che duzego i zrywnego turbognojka to pewnbie trzeba bedzie sie szarpnac na a8 4.0 tdi 275 ps ![]() mialem na mysli ze dosc eleastyczne z quattro sa motorki 2.8 i 2.3 20v a nie to ze owe silniki muli quattro! |
Autor: | j@cek [ 29.sty.2004 19:26:13 ] |
Tytuł: | |
hans napisał(a): no dobrze ...tylko TDI z zalozenia sie chipuje ...a z 2.5 TDI R5 da rade wyciagnac 170 KM samym programem ...czy to nadal malo ? ... prawdopodbni i przy podkreceniu spadloby spalanie ...
tu raczej rozmawiamu o seryjnych osiagach!!i plusach i minusach tdi w quattro!!a'propos ciekawe jak chodzila by zachipowana oska ![]() |
Autor: | ADRIAN [ 29.sty.2004 19:36:11 ] |
Tytuł: | |
j@cek napisał(a): hans napisał(a): no dobrze ...tylko TDI z zalozenia sie chipuje ...a z 2.5 TDI R5 da rade wyciagnac 170 KM samym programem ...czy to nadal malo ? ... prawdopodbni i przy podkreceniu spadloby spalanie ... tu raczej rozmawiamu o seryjnych osiagach!!i plusach i minusach tdi w quattro!!a'propos ciekawe jak chodzila by zachipowana oska ![]() Wiecej czasu poswiecil bys na zmiane bierznika opon w granulat niz na prawdziwa jazde. |
Autor: | j@cek [ 29.sty.2004 19:39:07 ] |
Tytuł: | |
ADRIAN napisał(a): j@cek napisał(a): hans napisał(a): no dobrze ...tylko TDI z zalozenia sie chipuje ...a z 2.5 TDI R5 da rade wyciagnac 170 KM samym programem ...czy to nadal malo ? ... prawdopodbni i przy podkreceniu spadloby spalanie ... tu raczej rozmawiamu o seryjnych osiagach!!i plusach i minusach tdi w quattro!!a'propos ciekawe jak chodzila by zachipowana oska ![]() Wiecej czasu poswiecil bys na zmiane bierznika opon w granulat niz na prawdziwa jazde. ciekawa teoria ![]() ![]() |
Autor: | necro [ 29.sty.2004 20:58:06 ] |
Tytuł: | |
ADRIAN napisał(a): Wiecej czasu poswiecil bys na zmiane bierznika opon w granulat niz na prawdziwa jazde.
Nie przesadzajmy,sporo aut ma wieksza moc niz TDi po chipie i daja sobie jakos rade a tdi quattro po chipie jezdzi pewnie jak dobra seryjna oska ![]() |
Autor: | ADRIAN [ 29.sty.2004 21:14:44 ] |
Tytuł: | |
No dobra moze moja wypowiedz byla troche na wyrost. Ale mialem okazje pojezdzic AUDI 200 w osce i quattro. W qattro bylem juz za swiatlami a w osce jeszcze stalem i buksowalem. |
Autor: | Timo [ 29.sty.2004 22:05:32 ] |
Tytuł: | |
ADRIAN napisał(a): ... w osce i quattro. W qatro ...
quattro ![]() ![]() |
Autor: | ADRIAN [ 30.sty.2004 01:38:29 ] |
Tytuł: | |
qrfa znowu byk , dobrze ze hans tego niewidzial ![]() |
Autor: | maciu [ 30.sty.2004 12:01:10 ] |
Tytuł: | |
necro napisał(a): ADRIAN napisał(a): Wiecej czasu poswiecil bys na zmiane bierznika opon w granulat niz na prawdziwa jazde. Nie przesadzajmy,sporo aut ma wieksza moc niz TDi po chipie i daja sobie jakos rade a tdi quattro po chipie jezdzi pewnie jak dobra seryjna oska ![]() chodzi bardzie o rozkład momentu który w tdi zwlaszcza czipowanym jest duzo wiekszy niz w mocniejszej benzynie (miejscowo) |
Autor: | gorex [ 10.lut.2004 08:21:27 ] |
Tytuł: | |
gdzie znajde dane spalanie/ predkosci/przyspieszenia TDi w quattro? @necro jakie sa orientacyjne ceny takich audi? zdarzaja sie avanty? |
Autor: | michu [ 10.lut.2004 10:15:29 ] |
Tytuł: | |
www.nordicaudi.com pozdro |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |