.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
S4 konkretne pytanko https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=4876 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Piotr_Ł [ 15.maja.2004 22:30:32 ] |
Tytuł: | S4 konkretne pytanko |
Mam pytanko: Czy ktoś zna to auto : http://www.trader.pl/details,131,627794 ... 214625.asp ![]() ![]() Ps. Czy jest na forum jakiś użytkownik z takim silnikiem ? Chciałbym się zapytać o spalanie osoby, która ma lub miała takie auto (4,2). |
Autor: | necro [ 16.maja.2004 09:01:03 ] |
Tytuł: | |
Raczej nie jest ciezko znalesc dobre auto,chyba ze ktos szuka w okazyjnej cenie ![]() Co do spalanie 4.2 licz od 10 (spokojna jazda na trasie) w gore. Jezeli szukasz eski to mam nadzieje ze stac cie na utrzymywanie jej w godnym stanie,regularne wymiany(8 swiec,rozrzad,itp.),a auto do tanich w eksploatacji nie nalezy |
Autor: | Miki_V6 [ 16.maja.2004 09:14:25 ] |
Tytuł: | |
necro napisał(a): Raczej nie jest ciezko znalesc dobre auto,chyba ze ktos szuka w okazyjnej cenie
![]() Co do spalanie 4.2 licz od 10 (spokojna jazda na trasie) w gore. Jezeli szukasz eski to mam nadzieje ze stac cie na utrzymywanie jej w godnym stanie,regularne wymiany(8 swiec,rozrzad,itp.),a auto do tanich w eksploatacji nie nalezy 10l /100km ????????? To raczej nie mozliwe. Rozmawialem z uzytkownikiem V8 4.2 , on mowi ze pali od 18l wzwyz. A co do auta to wyglada godnie, podoba mi sie, moze bym sie z nimi pomijal? |
Autor: | necro [ 16.maja.2004 09:27:38 ] |
Tytuł: | |
Tak,pali 18l na trasie przy spokojnej jezdzie? |
Autor: | Wuja [ 16.maja.2004 09:29:31 ] |
Tytuł: | |
10l to juz w 2.3 jest ciezkie do osiagniecia. V8 - niemozliwe no i te 10l oleju przy wymianie ... a taki duzy silnik jeszcze i tak swoje wciagnie |
Autor: | Miki_V6 [ 16.maja.2004 09:34:00 ] |
Tytuł: | |
Przy obecnej cenie paliwa to eksploatacja 4.2V8 tanio nie wychodzi, do tego czesci, rozrzad , amorki do tylu Musisz to przemyslec. |
Autor: | Piotr_Ł [ 16.maja.2004 10:41:21 ] |
Tytuł: | |
Oki, jakbym kupił takie auto to oczywiście bym je zagazował. Eksploatacja ? hmm ... jak to powiedział jeden mechanik: "za złotówkę takiej fury nie naprawisz". Rozumiem, że koszty są duże, jak mnie nie bedzie stać to się je sprzeda ![]() Ps. Jeszcze mam pytanko: Do czego służy ten guzik pomiędzy przednimi fotelami ? Mi się wydawało, że służył do blokady mechanizmu różnicowego (czyli stały napęd na 4), ale kolega wmawia mi, że to służy do odłączania tylnego napędu. Sorki za takie lamerskie pytanko, ale nie bardzo się znam na Audi. |
Autor: | Miki_V6 [ 16.maja.2004 13:10:14 ] |
Tytuł: | |
Sprzedac auto z taka pojemnoscia jest ciezko. A co do tego przycisku pomiedzy fotelami to sluzy on wlasnie do blokady mostu, odlacza sie wtedy ABS, a wylacza automatycznie przy ok 20km/h (chyba) Pamietaj azebys go nie wlaczaj podczas jazdy. |
Autor: | kubazak [ 16.maja.2004 13:21:48 ] |
Tytuł: | |
Mam dla ciebie propozycje: kup sobie 2.8Q załóż błotniki i zderzak od s4 i bedziesz miał S4 look.Jak nie masz wiedzy technicznej,nie jesteś uparty i nie umiesz rezać to odpuśc sobie eskę bo wyjdąci siwe włosy.Chyba że : nie masz tego wszystkiego ale masz dużo pieniędzy ,własnego czasu i jakieś auto zastępcze to bierz i nie przejmuj się. Dobrze Tobie radzi- posiadacz S4 avant 2.2T ![]() |
Autor: | Miki_V6 [ 16.maja.2004 13:24:18 ] |
Tytuł: | |
Posluchaj kolegi, dobrze mowi Ja tez chcialem kiedys kupic S4 ale sobie odpuscilem i nie zaluje teraz choc S4 wyglada godnie. |
Autor: | Piotr_Ł [ 16.maja.2004 15:42:23 ] |
Tytuł: | |
Ja auto chce kupić dla mocy, a nie dla wyglądu. Auto jest ładne jezeli chodzi o wygląd ogólny (wygląd C4), ale w tym aucie najfajniejsza jest moc. Byłem wożony kumpla S4 2,2t i powiem wam, że od tamtego czasu to auto mi się bardzo podoba. Wole jednak chyba silnik 4,2, bo łatwiej go zagazować, aczkolwiek jakby był jakiś 2,2t w dobrym stanie, to też bym nie pogardził ![]() Coś mnie jednak bardzo straszycie kosztami eksploatacji. Czy użytkownicy S4 mogą powiedzieć, ile ich kosztowało utrzymanie ich aut ?? Czy możecie powiedzieć co się wam sypało i ile wydaliście na naprawy ? Z góry dziękuje |
Autor: | Wuja [ 16.maja.2004 18:27:27 ] |
Tytuł: | |
uahahahaha jezeli dobrze rozumiem to wybrales 4.2 jedynie dla gazu?!? ... a kto ci powiedzial ze latwiej jest zagazowac 4.2?? Mysle ze o wiele lepiej jednak (taniej) jest kupic sobie 2.2T i sie cieszyc... latwiej zadbac, latwo zagazowac, latwo zdobyc czesci, latwiej przezyc spalanie, latwiej wymieniac 5l oleju niz 10 .... no i mozna sobie gwizdu posluchac ... ![]() |
Autor: | j@cek [ 16.maja.2004 18:32:55 ] |
Tytuł: | |
zaczne tak!moc kosztuje a utrzymanie audi s4 to bardzo droga sprawa.Jesli myslisz ,ze gaz zalatwi wszystko to sie mylisz,dochodza jeszcze drogie czesci zamienne i fakt ,ze byle mechanior nie zrobi Ci s4 ![]() ![]() |
Autor: | jmm [ 16.maja.2004 18:38:59 ] |
Tytuł: | |
Kolegoa chce kupic V8, i ma kase na utrzymanie, to niech kupuje, przeciez to super furka i ten bulgot V8ki............................ Ach gdybym mial wiecej kasy ![]() |
Autor: | SzOpEn [ 16.maja.2004 18:47:41 ] |
Tytuł: | |
kupuj jak chcesz |
Autor: | Piotr_Ł [ 16.maja.2004 19:24:55 ] |
Tytuł: | |
Czy S4 4,2 ma pasek rozrządu, czy łancuszek ![]() ![]() ![]() Powiem, że wolałbym 4,2 bo w 2,2t boję się turbiny. Na tym elemencie samochodu się nie znam, więc moge kupić padniętą, a wymiana tego to podobno duże koszta. Własnie powiedzcie, ile koszuje takie nowe, lub używane turbo do tego modelu ![]() |
Autor: | j@cek [ 16.maja.2004 19:58:39 ] |
Tytuł: | |
Piotr_Ł napisał(a): Czy S4 4,2 ma pasek rozrządu, czy łancuszek
![]() ![]() szczerze!proponuje Ci audi 2.3 10v na poczatek ![]() |
Autor: | kefir200 [ 16.maja.2004 20:05:26 ] |
Tytuł: | |
Co to za legendy z tymi turbinami? Każdy kto kupuje 2,2T, od razu pyta ile kosztuje turbina...raczej się zapytaj ile kosztujje komplet świec zapłonowych i przewodów wysokiego napięcia. Za tą kasę kupisz kilka używanych turbin w dobrym stanie lub zregenerujesz swoją i Ci jeszcze kaski zostanie. A pamiętaj że to są elementy eksploatacyjne. Nie wiem jak teraz z cenami jest, ale jak pytałem jakieś 4 miesiące temu, to kpl świec, to 800 - 1000 PLN, a przewody WN 1000 PLN. A zamienników nie ma. No i jeszcze np. podpora wału napędowego...tez niezła kasa... |
Autor: | wowo [ 16.maja.2004 20:15:48 ] |
Tytuł: | |
Kurcze, żeby nie wydatki ![]() |
Autor: | j@cek [ 16.maja.2004 20:16:51 ] |
Tytuł: | |
kefir200 napisał(a): No i jeszcze np. podpora wału napędowego...tez niezła kasa...
to masz w kazdym quattro co do przeodów komplet do silnika 3B okolo 800zł.no jeszcze zalezy od firmy! |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |