.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2025 19:05:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zmieniłem na sekwencję LPG
PostNapisane: 30.wrz.2004 20:53:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Właśnie dzisiaj moja zwykła instalka gazowa poszła do szafy, a założyłem sekwencyjną firmy ZAVOLI.
Po przejechaniu kilku kilometrów stwierdziłem, że znowu mam 2,8 V6...niunia po prostu zaczeła jechać.Wymaga to jeszcze strojenia, jednak już jestem zadowolony np.obrotomierz kręci do końca na wszystkich biegach...

Pozdrawiam

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 21:01:30 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
To powiedz jeszcze co z osiągami - jakieś pomiary?? Ja też mam instalkę na mieszalniku i chyba chciałbym ją wymienić, ale to kupa kasy :/ - ile dałeś za wymiankę??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 21:08:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sie.2004 09:59:03
Posty: 54
witam i tez bardzo jestem ciekawy ile cię kosztowała ta przyjemność

_________________
Audi A6 1,9 TDI Avant 130 km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 21:19:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
No tak Ci sie zbieralo od dawna, wiec fajno, ze w koncy sie zdecydowales :)
jak juz ochloniesz i wrocisz do domku z kolejnych jazd testowych napisz nastepne szczegoly :)

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 21:24:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Oczywiście tył czyli butla, wielozawór w butli i przewód gazowy wszystko zostało...za resztę zapłaciłem 3800 (z upustem).
Co do osiągów :
-kręci na wszystkich biegach do końca...wcześniej tego nie było
-jechałem 210 i się rozpędzał, musiałem zwolnić przed zakrętem...wcześniej 200-203 max
-szybciej się rozpędza
-jest żwawszy
nie mierzyłem czasu jaki był a jaki jest do 100-ki, ale widać, że wszystko odżyło i chodzi tak jak na początku na benzynce.
Pojeżdżę to zobaczymy jak ze spalaniem, jak mówiłem instalka wymaga jeszcze strojenia.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 22:50:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
no to gratulejszyn że jesteś happy z tego powodu zobaczymy czy nie bedziesz miał po tym żadnych problemów ze strojeniem ;) Czego Ci nie życze

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 23:02:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
hurra :peace:
jestem ciekaw jak duza roznica w osiagach jest miedzy tymi rodzajami instalacji.
jak duza roznice odczuwasz teraz miedzy jazda na benzynie a na LPG?
jakie spalanie pokazuje komputer?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 23:02:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
J@rek napisał(a):
nie mierzyłem czasu jaki był a jaki jest do 100-ki, ale widać, że wszystko odżyło i chodzi tak jak na początku na benzynce.
Pojeżdżę to zobaczymy jak ze spalaniem, jak mówiłem instalka wymaga jeszcze strojenia.


Wiesz... jak się wydaje prawie 4 koła na LPG to siłą rzeczy podświadomość mówi, że autko lepiej się rozpędza (tym samym usprawiedliwiasz dzurkę w porfelu) - dlatego pytałem o te sekundy, czyli obiektywne dane...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 23:09:53 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
GrzesB ...roznica jest taka jakbys wciskal gaz do polowy a do dechy ... wez sobie sciagnij wezyk z silownika od skracania kanalow i tak pojezdzij ... pozniej go zaloz i wtedy bedziesz wiedzial jak to jest bo roznica jest taka sama


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2004 23:11:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
kurde no ja też musze coś powiedzieć :diabel: :P
ŚWIETNIE bo sam mysle intensywnie nad zmianą instalki :diabel:
efekt jest napewno rewelacyjny, osobiście pamietam jak wstawiłem gazik to atuto straciło dużo :/
straciło zaje..iście :<

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2004 07:29:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Hans - a gdzie szukać tego wężyka?? No i jak go zdejmę to moc spadnie czy wzrośnie? i jakie konsekwencje? Coś tam było o tym na forum, ale ja nie aż tak techniczny ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2004 11:14:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Wężyk jest z tyłu silnika przy przepustnicy. na czarnym siłowniku. Jak go zdejmiesz poczujesz dużą różnice, szczególnie po 4200obr/min :diabel:
Oczywiście autko będzie sie toczyć, a nie jechać :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2004 11:38:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Nie usprawiedliwiam żadnej dziury w portfelu...no wiadomo wydatek nie mały...ale i różnica jest kolosalna.Tak jak Hans pisze nie trzeba teraz wciskać pedału gazu do końca żeby się rozpędzać...lepiej kręci na wyższych obrotach...spalanie na komputerku takie jak pokazywało przed założeniem pierwszego gazu, po prostu nie ma żadnego ograniczenia powietrza.Na mieszalniku, żeby jechać np.180 musiałem pedał dobrze wcisnąć w podłogę a na 200 potrzebowałem trochę czasu.Teraz jest inaczej...chwila i jest 180.Co do spalania jeszcze nie wiem, a i strojenie jeszcze potrzebne...

Pozdrawiam

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2004 11:43:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
gratuluje...musze sie teraz Nią przejechać!
ps. a ja musze zmienic ...quattro;-) :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2004 14:39:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.wrz.2004 15:43:25
Posty: 895
Lokalizacja: warszawa praga
Jarek

3,8 to chyba nie dużo jak za sekwencje za v6

to chyba nawet cen aokazyjna

no chyba, że się mylę he?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2004 15:11:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

3,8 bez butli wielo zaworu , przewodow a co najwazniejsze ze bez montazu wyzej wymienionych elemtntow

wiec cena pewnie oscylowala by w granicach 4,5 tys

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2004 16:26:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
W Wawie w dobrym warsztacie (sprawdzonym) taka przekładka kosztuje 4,6k PLN...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2004 16:40:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
jak sekwencja sie sprawuje???znasz juz jakies dokladniejsze dane odnosnie spalania??miasto,trasa?

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 05:41:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Jestem jakoś podjarany tą sekwencją, że ekonomika to narazie mnie nie interesuje.Instalacja jest jeszcze strojona, i tak np. ostatnio zmieniliśmy dysze na wtryskiwaczach z 2mm na 2,4 mm.Na większych dyszach po samoadaptacji z benzynki na gaz już prawie nie trzeba było zwiększać dawek na poszczególnych obciążeniach.I oczywiście wszystko chodzi coraz lepiej, a już odczuwam, że lepiej jak na benzynce.Ale co będę Ci J@cek tłumaczył, zapraszam na jakieś ściganko na 400 m i porównamy parametry...uważam, że odrzucisz teorię:szybszej ośki.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.paź.2004 15:44:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
tak, chętnie przyjme zaproszenie!no widze,ze ten wtrysk jest tym czego Ci brakowało aby byc w 100% zadowolony z przyspieszenia

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: