.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/ |
|
Zmieniłem na sekwencję LPG https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=7983 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | J@rek [ 30.wrz.2004 20:53:59 ] |
Tytuł: | Zmieniłem na sekwencję LPG |
Właśnie dzisiaj moja zwykła instalka gazowa poszła do szafy, a założyłem sekwencyjną firmy ZAVOLI. Po przejechaniu kilku kilometrów stwierdziłem, że znowu mam 2,8 V6...niunia po prostu zaczeła jechać.Wymaga to jeszcze strojenia, jednak już jestem zadowolony np.obrotomierz kręci do końca na wszystkich biegach... Pozdrawiam |
Autor: | GrzesB [ 30.wrz.2004 21:01:30 ] |
Tytuł: | |
To powiedz jeszcze co z osiągami - jakieś pomiary?? Ja też mam instalkę na mieszalniku i chyba chciałbym ją wymienić, ale to kupa kasy ![]() |
Autor: | cris6 [ 30.wrz.2004 21:08:22 ] |
Tytuł: | |
witam i tez bardzo jestem ciekawy ile cię kosztowała ta przyjemność |
Autor: | Ataman70 [ 30.wrz.2004 21:19:49 ] |
Tytuł: | |
No tak Ci sie zbieralo od dawna, wiec fajno, ze w koncy sie zdecydowales ![]() jak juz ochloniesz i wrocisz do domku z kolejnych jazd testowych napisz nastepne szczegoly ![]() |
Autor: | J@rek [ 30.wrz.2004 21:24:16 ] |
Tytuł: | |
Oczywiście tył czyli butla, wielozawór w butli i przewód gazowy wszystko zostało...za resztę zapłaciłem 3800 (z upustem). Co do osiągów : -kręci na wszystkich biegach do końca...wcześniej tego nie było -jechałem 210 i się rozpędzał, musiałem zwolnić przed zakrętem...wcześniej 200-203 max -szybciej się rozpędza -jest żwawszy nie mierzyłem czasu jaki był a jaki jest do 100-ki, ale widać, że wszystko odżyło i chodzi tak jak na początku na benzynce. Pojeżdżę to zobaczymy jak ze spalaniem, jak mówiłem instalka wymaga jeszcze strojenia. |
Autor: | Dred [ 30.wrz.2004 22:50:10 ] |
Tytuł: | |
no to gratulejszyn że jesteś happy z tego powodu zobaczymy czy nie bedziesz miał po tym żadnych problemów ze strojeniem ![]() |
Autor: | BiLu [ 30.wrz.2004 23:02:28 ] |
Tytuł: | |
hurra ![]() jestem ciekaw jak duza roznica w osiagach jest miedzy tymi rodzajami instalacji. jak duza roznice odczuwasz teraz miedzy jazda na benzynie a na LPG? jakie spalanie pokazuje komputer? |
Autor: | GrzesB [ 30.wrz.2004 23:02:29 ] |
Tytuł: | |
J@rek napisał(a): nie mierzyłem czasu jaki był a jaki jest do 100-ki, ale widać, że wszystko odżyło i chodzi tak jak na początku na benzynce.
Pojeżdżę to zobaczymy jak ze spalaniem, jak mówiłem instalka wymaga jeszcze strojenia. Wiesz... jak się wydaje prawie 4 koła na LPG to siłą rzeczy podświadomość mówi, że autko lepiej się rozpędza (tym samym usprawiedliwiasz dzurkę w porfelu) - dlatego pytałem o te sekundy, czyli obiektywne dane... |
Autor: | hans [ 30.wrz.2004 23:09:53 ] |
Tytuł: | |
GrzesB ...roznica jest taka jakbys wciskal gaz do polowy a do dechy ... wez sobie sciagnij wezyk z silownika od skracania kanalow i tak pojezdzij ... pozniej go zaloz i wtedy bedziesz wiedzial jak to jest bo roznica jest taka sama |
Autor: | marek [ 30.wrz.2004 23:11:44 ] |
Tytuł: | |
kurde no ja też musze coś powiedzieć ![]() ![]() ŚWIETNIE bo sam mysle intensywnie nad zmianą instalki ![]() efekt jest napewno rewelacyjny, osobiście pamietam jak wstawiłem gazik to atuto straciło dużo ![]() straciło zaje..iście ![]() |
Autor: | GrzesB [ 01.paź.2004 07:29:11 ] |
Tytuł: | |
Hans - a gdzie szukać tego wężyka?? No i jak go zdejmę to moc spadnie czy wzrośnie? i jakie konsekwencje? Coś tam było o tym na forum, ale ja nie aż tak techniczny ![]() |
Autor: | wowo [ 01.paź.2004 11:14:28 ] |
Tytuł: | |
Wężyk jest z tyłu silnika przy przepustnicy. na czarnym siłowniku. Jak go zdejmiesz poczujesz dużą różnice, szczególnie po 4200obr/min ![]() Oczywiście autko będzie sie toczyć, a nie jechać ![]() |
Autor: | J@rek [ 01.paź.2004 11:38:01 ] |
Tytuł: | |
Nie usprawiedliwiam żadnej dziury w portfelu...no wiadomo wydatek nie mały...ale i różnica jest kolosalna.Tak jak Hans pisze nie trzeba teraz wciskać pedału gazu do końca żeby się rozpędzać...lepiej kręci na wyższych obrotach...spalanie na komputerku takie jak pokazywało przed założeniem pierwszego gazu, po prostu nie ma żadnego ograniczenia powietrza.Na mieszalniku, żeby jechać np.180 musiałem pedał dobrze wcisnąć w podłogę a na 200 potrzebowałem trochę czasu.Teraz jest inaczej...chwila i jest 180.Co do spalania jeszcze nie wiem, a i strojenie jeszcze potrzebne... Pozdrawiam |
Autor: | j@cek [ 01.paź.2004 11:43:20 ] |
Tytuł: | |
gratuluje...musze sie teraz Nią przejechać! ps. a ja musze zmienic ...quattro;-) ![]() |
Autor: | rk07554 [ 01.paź.2004 14:39:23 ] |
Tytuł: | |
Jarek 3,8 to chyba nie dużo jak za sekwencje za v6 to chyba nawet cen aokazyjna no chyba, że się mylę he? |
Autor: | juziooo [ 01.paź.2004 15:11:56 ] |
Tytuł: | |
witam 3,8 bez butli wielo zaworu , przewodow a co najwazniejsze ze bez montazu wyzej wymienionych elemtntow wiec cena pewnie oscylowala by w granicach 4,5 tys pozdrawiam |
Autor: | GrzesB [ 01.paź.2004 16:26:19 ] |
Tytuł: | |
W Wawie w dobrym warsztacie (sprawdzonym) taka przekładka kosztuje 4,6k PLN... |
Autor: | j@cek [ 07.paź.2004 16:40:43 ] |
Tytuł: | |
jak sekwencja sie sprawuje???znasz juz jakies dokladniejsze dane odnosnie spalania??miasto,trasa? |
Autor: | J@rek [ 08.paź.2004 05:41:03 ] |
Tytuł: | |
Jestem jakoś podjarany tą sekwencją, że ekonomika to narazie mnie nie interesuje.Instalacja jest jeszcze strojona, i tak np. ostatnio zmieniliśmy dysze na wtryskiwaczach z 2mm na 2,4 mm.Na większych dyszach po samoadaptacji z benzynki na gaz już prawie nie trzeba było zwiększać dawek na poszczególnych obciążeniach.I oczywiście wszystko chodzi coraz lepiej, a już odczuwam, że lepiej jak na benzynce.Ale co będę Ci J@cek tłumaczył, zapraszam na jakieś ściganko na 400 m i porównamy parametry...uważam, że odrzucisz teorię:szybszej ośki. |
Autor: | j@cek [ 08.paź.2004 15:44:21 ] |
Tytuł: | |
tak, chętnie przyjme zaproszenie!no widze,ze ten wtrysk jest tym czego Ci brakowało aby byc w 100% zadowolony z przyspieszenia |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |