.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://www.audiklub.org/

Zna ktos to auto?
https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=9130
Strona 1 z 1

Autor:  Miki_V6 [ 31.paź.2004 11:32:12 ]
Tytuł:  Zna ktos to auto?

Moze mi ktos powiedziec cos wiecej na temat tego mitsubishi?
Kumpel je wlasnie kupil i chcialby wiedziec czy dobrze zrobil, czy bylo mocno rozbite?
mitsubishi 3000GTTwin turbo

Autor:  maciekmpl [ 31.paź.2004 11:40:25 ]
Tytuł: 

Jest to najprawdopodobniej wersja USA (kwadratowe przetłoczenie na tylną tablicę), więc na 99% jestem przekonany, że przebieg, to nie 112 tys. km, tylko 112 tys. mil, co może potwierdzać na wylot przetarty mieszek dźwigni zmiany biegów.
To takie moje 3 grosze, bo niestety nie znam tego samochodu osobiscie.
M

Autor:  hans [ 31.paź.2004 12:01:57 ]
Tytuł: 

z tego co wiem to to Mitsu anie Audfi a to forum Audi a nie Mitsu :> .... z tego co slyszalem o 3kgtvr4 to to ze skrzynie sie strasznie sypia i auto raczej dla pasjonata niz do lansu i palowania... jest nawet jakis klub w polsce zrzeszajacy wlascicieli 3kgt i dodge stealth bo to to samo

a tutaj link do miedzynarodowej stronki o tych autach http://www.3si.org

Autor:  mar.zag [ 31.paź.2004 12:05:58 ]
Tytuł: 

Miki to co kumpel najpierw kupił,a teraz chce sprawdzic to auto
wydawało mi sie że to robi się odwrotnie :P
Co do przebiegu to zgadzam sie z maciekmpl :peace:
Mam tylko nadzieje ze nic mu nie dolega i kolega bedzie
szczęsliwy z zakupu :D :D
Dodam tylko ze kiedyś miał mój klega nissana 300ZX
z takim samym silnikiem :) autko nie źle się zbiera :peace:

pozdrawiam

Autor:  hans [ 31.paź.2004 12:15:17 ]
Tytuł: 

Mariusz , 3kgt z 300zx nie ma nic wspolnego ... podstawowa roznica to taka ze w 3kgt silnik jest poprzecznie i to wlasnie powoduje ze skrzynia jest do dupy ... poza tym 3kgt wystepowaly tez z napedem na jedna os .... przednia :053:

Autor:  mar.zag [ 31.paź.2004 12:24:00 ]
Tytuł: 

hans napisał(a):
Mariusz , 3kgt z 300zx nie ma nic wspolnego ... podstawowa roznica to taka ze w 3kgt silnik jest poprzecznie i to wlasnie powoduje ze skrzynia jest do dupy ... poza tym 3kgt wystepowaly tez z napedem na jedna os .... przednia :053:


Hans chodziło mi o to że 300ZX ma tez silnik twin turbo :)

Autor:  UFOtm [ 31.paź.2004 21:46:59 ]
Tytuł: 

-> pozwole sobie na napisanie takiego posta jak inni czyli moj znajomy mial takie auto i mowil ze z czesciami do tego to jest duza koopa, bo strasznie ciezko cos zamowic zeby sprowadzili. Na temat napedu nic nie powiem bo on mial wlasnie oske z napedem na przednia os wiec lipa na maxa - widzialem pare razy jak chcial w zime przyszpanowac i nie mogl ruszyc ze sniegu :P

Autor:  Miki_V6 [ 31.paź.2004 23:24:03 ]
Tytuł: 

Wiem ze to forum Audi ale chcialem sie zapytac o to czy dobrze ze kupil to auto bo pewnie jest wsrod Was kilka ktorzy znaja to auto osobiscie i moga cos wiecej powiedziec na jego temat?
Z tego co ja slyszalem to turbiny w nich sypia sie dosyc szybko, ok 100tkm i do wymiany czyli 2x4tys a co do przebiegu to dziwne, troche malo
Poza tym jutro jestem z nim umowiony na przejazdzke tym autem, male sciganko 3000GT Twin turbo vs Audi 2.8V6 vs calibra 2.5V6

Aha i jeszcze jedno,wydaje mi sie ze gdy auto wchodzi na obroty i wlaczaja sie turbiny(nie wiem czy jednoczesnie obie) to powinno sie odczuc duzego kopa, a z tego co kumpel mowi to tak sie nie dzieje, czyzby turbiny padly :zly:

Autor:  wowo [ 01.lis.2004 14:08:45 ]
Tytuł: 

Z tego co kojarze to tam jest 6 garów w rzędzie i 2 turbinki. Jedna pompuje już od samego dołu, druga dołącza później. Może dlatego nie czuć takiego efektu. Ale pewnien nie jestem.
Kiedyś sam chorowałem na takie autko, ale sie szybko wyleczyłem.

Autor:  Miki_V6 [ 01.lis.2004 23:05:43 ]
Tytuł: 

Wiec tak , jestem wlasnie po jezdzie probnej Mistub3000GT Twin T
Wkreca sie nieziemsko, nie wiem czy to auto jest dobre technicznie bo nie moznabylo tego stwierdzic gdyz....... "żarżnąłem kumplowi sprzeglo"
Oczywiscie nie z mojej winy, poprostu wcisnalem 1 bieg, potem drugi i gaz , jak zaczal wchodzic na jakies 4tys(obrot do 10tys) to cos juz zaczelo ciagnac na sprzegle. Pogonilem go dosyc mocno i po przejechaniu moze 3-4km zaczelo cos mocno smierdziec i przestal ciagnac. Nagle nam stanal i nie chcial dalej jechac.
Troche to dziwne bo ja nie mam tendencji zeby jezdzic autem na "półsprzegle" a kumpel twierdzil ze nie ciagnelo jak je kupil :zly:

teraz Auto stoi u mechanika zacholowane!!
Jestem z nim umowiony jak bedzie sprzeglo wymienione i wtedy sie znowu przejedziemy ale moge powiedziec ze nawet na tym dziwnym sprzegle ciagnal naprawde niezle, bylem w szoku do czasu az stanal!!!!!!!!!

Myslalem tez o zamianie na takie cacko gdyz prezentuje sie niezle, moc dosc duza a kumpel jest na zdatny gdyz moja audi tez bardzo mu sie podoba ale nie wiem?? To chyba glupota


Bardziej myslalem o : http://allegro.pl/show_item.php?item=33752861
cena podobna a mysle ze super sie prezentuje no i marki nie zmienie :peace:
Ale to chyba przeloze na przyszly rok jak dobrze pojdzie

Autor:  hans [ 02.lis.2004 01:04:31 ]
Tytuł: 

wowo napisał(a):
Z tego co kojarze to tam jest 6 garów w rzędzie i 2 turbinki. Jedna pompuje już od samego dołu, druga dołącza później. Może dlatego nie czuć takiego efektu. Ale pewnien nie jestem.
Kiedyś sam chorowałem na takie autko, ale sie szybko wyleczyłem.


nie r6 bo by sie nie zmiescilo a V6 .... silnik poprzecznie umieszczony a turbiny 2 jak w kazdym uturbionym V6

a turbina sie nie zalacza tylko rozkreca .... troche wiedzy jak to dziala widze ze coponiektorym by sie przydalo ;)

Autor:  waxio [ 02.lis.2004 07:36:09 ]
Tytuł:  Mitsubishi 3000 - trzy wersje, SL, GT i legendarne VR-4 twin

Mitsubishi 3000, V6, zwykla wersja miala 222 KM,Twin Turbo czyli model VR-4 mial 300KM... Jeden z lepszych produktow Mitsubishi (pomijajac legendarnego Lancera). Jest to wersja amerykanska (jest tych samochodow "sporo" w Stanach) i cieszyl si duzym powodzeniem.
VR-4 byl niezly, poza Twin Turbo, posiada naped na wszystkie kola no i jest jednym z szybszych w swej klasie.. Wiem napewno ze jest szybsze niz Supra Twin turbo i Nissan 300ZX turbo.. Ops bym zapomnial, posiada rowniez "all wheel steering" czyli wszystkie kola sa skretne (chyba dobrze to okreslilem). Jezeli ten Mitsubishi jest GT albo SL to niestety nie jest to Twin Turbo i posiada tylko 222 KM. Tylko VR-4 byly Twin turbo.

Pomijajac "ilosc" koni, jest to wspaniale autko, bylem posiadaczem VR-4 przez pewien okres czasu, piekielnie szybkie i "fun" do jazdy... Bardzo lubialem wnetrze 3000, bardzo bogote i funkcjonalne..

Jesli chodzi o czesci, mozesz zawsze cos znalezc na EBAY, maja tam wszystko.

Milej jazdy......

Waxio

Autor:  waxio [ 02.lis.2004 07:47:32 ]
Tytuł: 

Miki_V6 napisał(a):
Wiem ze to forum Audi ale chcialem sie zapytac o to czy dobrze ze kupil to auto bo pewnie jest wsrod Was kilka ktorzy znaja to auto osobiscie i moga cos wiecej powiedziec na jego temat?
Z tego co ja slyszalem to turbiny w nich sypia sie dosyc szybko, ok 100tkm i do wymiany czyli 2x4tys a co do przebiegu to dziwne, troche malo
Poza tym jutro jestem z nim umowiony na przejazdzke tym autem, male sciganko 3000GT Twin turbo vs Audi 2.8V6 vs calibra 2.5V6

Aha i jeszcze jedno,wydaje mi sie ze gdy auto wchodzi na obroty i wlaczaja sie turbiny(nie wiem czy jednoczesnie obie) to powinno sie odczuc duzego kopa, a z tego co kumpel mowi to tak sie nie dzieje, czyzby turbiny padly :zly:


Z tymi Turbinami to jest tak, "kopa" moja, przynajmniej tak ci sie bedzie wydawac, silniki z jedna, wieksza turbina. W przypadku Mitsubishi jak i zarowno innych pojazdow z dwoma Turbinami (S4, Nissan 300 czy Supra) nie ma takiego "kopniecia. Turbiny sa mniejsze, szybciej wchodza na obroty i troszke wczesniej niz silniki z pojedyncza turbina. Caly proces odbywa sie "lagodniej".

Ach bym zapomnial, jesli chodzi o ta wasza "scigawke" te pozostale modele nie maja najmniejszych szans...He, he... Wiem, wiem Audi V6.. Jest to klub Audi, niestety nie ta klasa.. Mitsubishi jest naprawde "piekielnie" szybki, no i naped na 4 kolka, konkurencja tego nie wytrzyma... Daj mi znac jak tam poszlo.... Tylko spokojnie....

Waxio

Autor:  wowo [ 02.lis.2004 10:17:20 ]
Tytuł: 

hans napisał:
Cytuj:
nie r6 bo by sie nie zmiescilo a V6 .... silnik poprzecznie umieszczony a turbiny 2 jak w kazdym uturbionym V6

a turbina sie nie zalacza tylko rozkreca .... troche wiedzy jak to dziala widze ze coponiektorym by sie przydalo


To że sie rozkręca to ja wiem dokładnie i nie musisz mnie pouczać.
Co do silnika to byłem przekonany że siedzi tam R6, tak jak w Suprze.

Autor:  jajek2 [ 02.lis.2004 11:03:28 ]
Tytuł: 

Mój braciszek pomyka 3000GT VR4 i autko prezentuje się całkiem fajnie. Hans oczywiście ma rację :D . Ten samochód ma jeden podstawowy mankament - jego utrzymanie kosztuje dużo więcej niż cena zakupu. Bardzo trudno o naprawdę dobrego fachowca, że o terminach czekania na części nie wspomnę (o kosztach już napisałem). O ściganiu się np. na 1/4 mili itp. można zapomnieć - za delikatne (lepsze eclipse lub supra po tuningu). Ale na drodze wymiecie niemal wszystko. Słabe hamulce - obowiązkowo miękkie klocki. Trzeba pilnować temperatur turbinek (jak wszędzie) - gdy brak timera. Drogi trzyma się niesamowicie - niski, awd, skrętne tylne koła, aktywne spoilery (z tym że przedniego prawie żaden nie ma :/ ). I obsługa elektryki wymaga przyzwyczajenia - steruje wszystkim taki śmieszny (moim zdaniem) układ ETACS. I zimą raczej lepiej nie jeździć - traktować go jak eksponat do jazdy w święta a nie na co dzień. Gdyby było mnie stać go utrzymać to jako drugie auto może być. :peace:

Autor:  Miki_V6 [ 02.lis.2004 19:10:55 ]
Tytuł: 

A ile taki twin Turbo pociagnie na maxa bo z tego co mi kumpel mowil to ma blokade do 250 ale jest zainstalowany jakis przelacznik i idziedalej (bajeruje czy mowi prawde)? :):

Autor:  BiLu [ 02.lis.2004 19:23:26 ]
Tytuł: 

przelacznik :D
ja pierdykam - ale bajki :peace:
blokade elektroniczna Vmaxa sciaga sie troszke inaczej niz przelacznikiem

Autor:  Miki_V6 [ 04.lis.2004 16:58:46 ]
Tytuł: 

Czyli ile to pojdzie na maxa??

Autor:  mq [ 04.lis.2004 17:27:24 ]
Tytuł: 

hans napisał(a):
Mariusz , 3kgt z 300zx nie ma nic wspolnego ... podstawowa roznica to taka ze w 3kgt silnik jest poprzecznie i to wlasnie powoduje ze skrzynia jest do dupy ... poza tym 3kgt wystepowaly tez z napedem na jedna os .... przednia :053:


Pozwole sobie sie nie zgodzic sam osobiscie jezdzilem takim z naperem na 4 kola, dodatkowo mial 4 kola skretne i regulowana z kabiny twardosc i sile tlumienia amortyzatorow. Byly 3 wersje
3.0 12V ~170KM oska
3.0 24V ~225KM oska
3.0 24V twin turbo ~290KM 4x4

http://www.stealth316.com/2-awd.htm

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/