Nie byłem w Makarskiej, lecz 40km dalej (okolice Gradac)...
Co do tankowania w HU.... Napisałem na początku tego wątku, że tam się nie tankuje. Przez Węgry dobrze się jedzie, ale staram się minąć je jak najszybciej. Zazwyczaj tankowałem przy granicy SK-HU, na przejściu brałem forinty z bakomatu na winietkę (bo mogą powiedzieć że terminal nieczynny

) i tankuję w Goricanie (HU-HR) po normalnej cenie). Akurat tym razem pojechałem inaczej....
Tankowałem na Orlenie w Cieszynie (centrum miasta - nie przy granicy, różnica 34gr na litrze

), później Bratysława-Vajnory (stacja Jurki - 0.679 euro/litr, dla porównania przed granicą stacja OMV na Jarovcach przy lotnisku - 0.77euro/litr). Później Austria i Słowenia bez postoju. Starczyło mi do granicy w Macelj (ok.400km). Później kawałek na Pb, zjazd kilkaset metrów z autostrady na stację Tifon przy bramce Sveti Kriz Zacretje, cena urzędowa 4.96 HRK/litr, dalej bez problemu.
Z powrotem podobnie, z tym że zatankowałem w okolicach Zagrzebia, później Słowenia Ptuj stacja Petrol (dotankowanie 13l po 0.77 euro i to było najdroższe tankowanie)....
Następnym razem pojadę przez Czechy tak jak radził Robi, albo do Bratysławy a stamtąd przez Rajkę, trasę nr 86 na Węgrzech do Gorican. Jadąc SK-HU tak by nie nabić za dużo km trzeba jechać autostradą albo tylko na Słowacji (trasa jak wyżej), albo tylko na Węgrzech (ale trzeba tłuć się po górkach i wzniesieniach na Słowacji landówką Dolny Kubin-Rużomberok-Bańska Bytrzyca-Zwoleń-Krupina-Sahy-Budapeszt)
Jechałem każdą z tych tras, każda ma swoje zalety i wady i nie potrafię powiedzieć która najlepsza
