| .: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/  | 
|
| [all] Wielowahacz - test https://www.audiklub.org/viewtopic.php?f=25&t=146027  | 
	Strona 1 z 1 | 
| Autor: | Zarathustra [ 24.sie.2018 00:51:17 ] | 
| Tytuł: | [all] Wielowahacz - test | 
Hej wklejam linka do ciekawego testu wahaczy do naszych audiczek  | 
	|
| Autor: | Zagor [ 24.sie.2018 07:43:12 ] | 
| Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test | 
Widziałem, jakoś mi się przypałętał na YT - szczerze - gów… nie test - komuś kiedyś pękło ucho od strony sanek, albo pękł sam wahacz? Moim zdaniem, trzeba było zrobić ten test inaczej. 1 próba siły zrywającej silentblock od strony sanek 2 próba siły która powoduje wyjęcie sworznia A nie gięcie pustego oczka od silentblock'a  | 
	|
| Autor: | metyoo [ 24.sie.2018 07:59:09 ] | 
| Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test | 
to prawda, średnio miarodajny test....  | 
	|
| Autor: | Zarathustra [ 24.sie.2018 22:42:44 ] | 
| Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test | 
ale przynajmniej pokazuje z jakiego materiału zrobione są te za 200 zł i te za 500 zł, no i jak/jakie są montowane panewki...  | 
	|
| Autor: | Zagor [ 25.sie.2018 09:43:17 ] | 
| Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test | 
Pokazuje to co każdy kto montował choć raz MaxGear, czy inne g....o wie, że to g...o i można założyć na 5 tys km, a jak chce się jeździć to się zakłada Lemfordera   - choć i MeyleHD też daje radę ![]() Co do materiału - przecież to nie jest tak, że chinol może to zrobić z plasteliny, albo modeliny (bo to twardsze Ważniejsze moim zdaniem jest zaprasowanie silentblocków, ilość czuku w gumie z której są wykonane, i siła powodująca wypięcie sworznia - reszta, to tak naprawdę jak pisałem wyżej - taki test trochę bez sensu  | 
	|
| Autor: | hubos21 [ 25.sie.2018 10:37:44 ] | 
| Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test | 
Aluminium jest twarde ale kruche więc ten z ASO rozpadł się prawidłowo, koledze kiedyś w A8 złamał się wahacz MOOGa  | 
	|
| Autor: | Zagor [ 25.sie.2018 11:02:36 ] | 
| Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test | 
hubos21 napisał(a): Aluminium jest twarde ale kruche więc ten z ASO rozpadł się prawidłowo, koledze kiedyś w A8 złamał się wahacz MOOGa Dokładnie - dlatego napisałem, że ten drugi się ciągnął trochę W trakcie jazdy - dziura, krawężnik? czy po prostu sobie jechał i "pstryk" i po wahaczu??  | 
	|
| Autor: | hubos21 [ 25.sie.2018 12:06:03 ] | 
| Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test | 
Na szczęście na parkingu, akurat żona wycofywała i miała koła skręcone pękł od razu za gniazdem sworznia, dziwna spraw ale musiał już wcześniej dostać  | 
	|
| Autor: | Gustav [ 25.sie.2018 17:13:18 ] | 
| Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test | 
Miałem mooga w C4, nie polecam.  | 
	|
| Autor: | mariuszj0808 [ 26.sie.2018 00:32:19 ] | 
| Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test | 
A ja się ostatnio dowiedziałem z jednego z jego filmików ,że e39 3.0d ma jakiś filtr paliwa pod spodem auta .  | 
	|
| Autor: | 2rafal7 [ 26.sie.2018 11:14:37 ] | 
| Tytuł: | Re: [all] Wielowahacz - test | 
Prawda jest taka, że ten test jest gówno warty. Znam parę przypadków gdzie poczciwy MS robił po 40-50tkm, a Lemforder siadał przy 60tkm. W większości to są już stare auta, więc mało kto bedzie ładował lema za 1500zł + robota, gdzie kupi MS za 400zł i nawet niech zrobi te 30tkm to i tak się lepiej kalkuluje, masa ludzi śmiga na MSach i sobie chwalą, a prawda jest taka, że te marki "premium", czyli lem, TRW itp ostatnio mocno walą w chuya z jakością, znajomy z hurtowni ostatnio mi mówił, że np. mają masę reklamacji amorów sachsa, bo cieknie z nich jak z nastolatki.  | 
	|
| Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 2 | 
| Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/  | 
|