.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 21:48:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a6 C4 2.5TDI AEL]ustawianie pompy paliwowej
PostNapisane: 11.sty.2007 15:38:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2006 11:31:10
Posty: 28
Lokalizacja: KIELCE-Frankfurt am Main
witam wszystkich kolegow. ciekla mi owa pompa paliwowa od gory spod tej glowiczki z elektronika, uszczelki zostaly wymienione i z powrotem zostala zalozona. i teraz mam dwa pytania:

1 czy samochod trzeba podlaczyc pod kompa i sprawdzic jej ustawienia, i
2 czy pompe sama w sobie sie ustawia tzn czy tam w niej trzeba ustawic te sekcje czy co tam jest.

po zalozeniu auto odpalilo ale bardzo kulal, po ponownym wyjeciu jej i niby wyczyszczeniu chodzi niby normalnie ale troche wiecej kopci i nie chce od razu odpalic tylko chwile trzeba pokrecic

z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi.

ewentualnie prosze o link do podobnego tematu, na wyszukiwarce nie moglem nic takiego znalezc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2007 15:47:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Prawdopodobnie po zamontowaniu pompy wtryskowej na silniku, nie ustawiłeś kąta wtrysku i stąd problemu z uruchomieniem silnika. Jeśli masz możliwość skorzystania z VAG`a\VAS`a\laptopka+VAG-Com`a , ustaw kąt wtrysku.
Podłaczasz urządzenia diagnostyczne (w/w) wchodzisz w 01-silnik/wtrysk , następnie w blok 000 , właczasz "nastawy podstawowe/basic settings" i obserwujesz pozycję 2 w tymże bloku.
Nalezy zluzować mocowanie pompy wtryskowej, tak aby z oporem można ją było ruszyć wokół jej osi , uruchamiasz motor i obserwujesz wskazanie na przyrzadzie diagnostycznym.
Musisz tak obracac pompą aż usyskasz wartość ok 60.
Od tej pory powinien palić od pierwszego ruchu wałem (przy założeniu że reszta jest ok).

Druga sprawa to być może przesunięto zbyt mocno nastawnik i trzeba będzie go ustawić obserwując jednocześnie jego napięcie, odezwij się do Rogala , on Ci powinien wyjaśnić co i jak sprawdzić. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2007 15:53:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2006 11:31:10
Posty: 28
Lokalizacja: KIELCE-Frankfurt am Main
wielkie dzieki, sam tego nie zrobie, a mechanik wcale nie podlaczal kompa bo stwierdzil ze nie ma co ustawiac, tylko po swoich znakach tzn rysach i kreskach jakie zrobil na pompie. dzieki jeszcze raz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2007 15:56:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
osator napisał(a):
wielkie dzieki, sam tego nie zrobie, a mechanik wcale nie podlaczal kompa bo stwierdzil ze nie ma co ustawiac, tylko po swoich znakach tzn rysach i kreskach jakie zrobil na pompie. dzieki jeszcze raz


:galy: :panna: Nie wracaj już do tego zakładu :killer:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2007 15:58:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
osator napisał(a):
wielkie dzieki, sam tego nie zrobie, a mechanik wcale nie podlaczal kompa bo stwierdzil ze nie ma co ustawiac, tylko po swoich znakach tzn rysach i kreskach jakie zrobil na pompie. dzieki jeszcze raz

:galy:
Nie podzielam zdania pana mechanika :|
Musisz zdiagnozować silnik/pompę i poustawiać wszystko jak należy :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2007 16:02:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2006 11:31:10
Posty: 28
Lokalizacja: KIELCE-Frankfurt am Main
to jeszcze jedno pytanie czy jak dalej bede jezdzil tak nie zdjagnozowanym autem to moze sie stac cos zlego z pompa albo silnikiem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sty.2007 19:53:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Mi po wymianie uszczelek rwie i szarpie na wolnych obrotach. Myślę, że nastawnik do ustawienia. No nic, walcz z mechanikiem bo jak rozkręcał to teraz musi wyregulować.

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2007 22:11:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.mar.2006 20:21:19
Posty: 740
Lokalizacja: Legnica
Auto: AEL
Witaj

z tym mechanikiem to nie jest tak do konca prawda, poniewaz jedna rolka od paska pompy jest nieruchoma wiec jesli sobie dobrze zaznaczył jest szansa ze wszystko jest OK, i kont wtrysku jest dobry.
Mialem w moim AEL wymiane paskow i rolek i po podlonczeniu pod VAG wszystko bylo dorze.
jesli zamierzasz nim jezdzic kup sobie interfejs -- zwroci sie po pierwszym podpieciu

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: