maciekmpl napisał(a):
Moim zdaniem, to zależy ile czasu upłynęło od ostatniej wymiany. Jeżeli mnniej niż 5 lat, to poczekałbym, bo w końcu po to mądrzy ludzie napisali, że co 120 tys. km, żeby im wierzyć. Jeżeli więcej niż 5 lat, to nie czekałbym, żeby po prostu ze starości coś się nie stało. Za wymianę z częsciami policzyli mi w Lublinie 570 PLN, ale mam silnik 1.6. Problem polega m.in na tym, że żeby się do rozrządu dostać, trzeba zdemontować cały przód, ze zderzakiem i oświetleniem włącznie i mechanik twierdził, że w każdej A4 (B5) jest tak samo.
M
U mnie wyszlo 350zł wszystko/pasek Conti/rolka SKF 1.6 ADP
Co do czekania do 120tkm to ja raczej odradzam.
Lepiej wydac te 300-400 zł na rozrzad bo z tego co wiem to
tyle bedzie tez kosztowac do 1.8, niz potem plakac jak sie pasek
zerwie.
Polecam od razu wymiane filtra paliwa - joszt niewielki ale wiekszosc ludzi tego nie robi.
PS: Aha jakbys chcail jakies info nt Audi A4 to czasem przyjezdzam do
Ciebie na osiedle - jak zobaczysz na Wedkarskiej srebrne A4 to wlasnie ja
