.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 21:53:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 21:29:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2006 06:03:17
Posty: 5
ustawiałem w nastawach podstawowych


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 21:38:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Kat wtrysku ustawiany w nastawach podstawowych jest mierzony tylko i wylacznie jako wyprzedzenie zapłonu. Ignorowane sa pozostałe informacjie z innych czujników. Dlatego w czasie regulacji z wączonym "basc settings" kąt ma wartość zawsze niższą. Po wyłaczeniu basic settings kąt jest wyznaczany na podstawie informacji o temp paliwa, silnika, etc etc ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2006 22:15:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2006 06:03:17
Posty: 5
przecież basc settings to po polsku nastawy podstawowe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 12:51:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2006 18:02:36
Posty: 303
Lokalizacja: Wawa/Katowice/okolice Garwolina najczesciej
własnie zabrałem sie za regulacje kata u mnie jest teraz okolo 38 .
Jakie moga byc wachania tego kata na zablokowanych nastawach .. ??? jakie wartosci beda swiadczyly o scinajacym sie klinie ??? róznica 5 jednostek bo taka obserwujemy na vagu.

A teraz Co innego zeby poluzowac pompe wtryskowa nalezy popuscic 3 nakretki tak ?? 2 od strony rozrzadu i jedna od strony pompy
Obrazek


Tylko jak sie dostac do tych srub od strony rozrzadu ??? nie moge wsadzic tam klucza.. chyba ze to nie te nakretki ..
Obrazek

_________________
Były Mercedesy a teraz ..

Audi 80 B4 AVANT 1,9TDI `95
Gumowce 50zł
Widły 20zł




Wrażenia z rozrzucania gnoju BEZCENNE!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 14:20:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:23:00
Posty: 190
Lokalizacja: stad
Klucz to musisz miec dobrze wygiety oczkowy i dojdziesz do nich bo raczej nasadkowym nie da rady.
Pozostaje Ci jeszcze jdna sruba z tylu pompy pod rurkami, taka podpurka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 15:55:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Wiedźmin, do śrub od strony chłodnicy dostajesz się przez otwory w dużym kole zębatym. Trzeba zapięć 5-ty bieg i bujać samochodem aż się koło odpwiednio ustawi. Dodatkowo masz jeszcze jedną śubę na TYLE pompy , jest słabo widoczna i cięzko się tam dostać, ale szukaj cierpliwie.
Wahania wskazań dla właczonej "basic settings" wynoszą od 3-4 jednostek i to jest ok. Jesli bedzie wiecej - mamy kłopot z klinem.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 18:38:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
a jakie wartości powinien mieć kąt dla 2,5 tdi AAT ?

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2006 19:09:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lis.2006 08:33:05
Posty: 116
Lokalizacja: Płock
ab124 napisał(a):
a jakie wartości powinien mieć kąt dla 2,5 tdi AAT ?


Dla tego silnika ma być 45-60 tak samo jak w AEL

_________________
Audi C4 A6 2,5 TDi 1996 r silnik AEL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 09:47:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
wlasnie u barta.w naregulowalismy kąt wtrysku dzieki temu opisowi :)

Przed regulacja byla w bloku 000 poz. 02 w basic set. wartosc okolo 30. Przyspieszylismy calość do 53 pukajac delikatnie w pompke w strone bloku i jest git :)

P.S. W innych blokach moża tez odczytać wartość wyprzedzenia ale w stopniach. Wygladalo na to, że nie zgadzalo sie o jakieś 1,5-1,7st.

P.S. srubki trzeba poluzować, ale jedna np. ta z boku z najlepszym dojsciem zostawic nie do konca poluzowana, bo pompa sama bedzie sie przestawiala, jednak pewnie opor stawia na pasku i chce sie jej przekrecić.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: