meszrum napisał(a):
Carl,
statyczne przestawienie nie wpłynie na moc w żadnym stopniu, gdyż podczas jazdy ECU ustawia sobie * dynamicznie, wg potrzeb, po stronie BTDC.
Bociek,
gdyby to był mój samochód, to nic bym nie ruszał.
Ja bym ruszał

- taka już moja skomplikowana, dążąca do perfekcji

- natura.
Nie dotykałbym w AFB i AKN-ie, w AKE jednak sprowadziłbym kąt na dobrą drogę w statycznym - BTDC
Chciałem się jeszcze przyczepić, że przy takim ustawieniu kąt wyjdzie w dynamicznym powyżej dopuszczalnego dla V6 - 10* BTDC, ale widzę, że przy innych ustawieniach też wychodzi nawet do 12* BTDC.
...więc daję spokój...
Co do Twojego pytania bociek - nic się nie stanie - można tak jeździć, kąt mieści się w granicach tolerancji, choć przy takim ustawieniu do trybu awaryjnego i wyplucia błędu 00550 brakuje mu tylko 0,4*

bociek napisał(a):
[
A jeśli już gdzie to zrobić
Wszyscy porządni mechanicy z mojego otoczenia wyjechalii za pracą do Anglii i Irlandii
Całkiem niedaleko Ciebie...
Użytkownik o nicku Dave, wspólpracuje z Rogalem...
Jestem pewien, że Ci to zrobi...