.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.maja.2025 16:12:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.0E ABK] trudności z zapaleniem na benzynie
PostNapisane: 02.maja.2007 12:46:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2005 16:03:49
Posty: 14
Lokalizacja: zwoleń
Autko ma trudności z zapaleniem na benzynie rozrusznik kręci jak dodam gazu to zapali, czuje benzyne tak jakby sie zalewał, obroty falują przez chwilę i sie stabilizują. Mechanik powiedział że to wtryski i jak pojeżdzę na samej benzynie to przejdzie i kazał kupić ulepszacz do oczyszczenia wtrysków, ach samochód posiada LPG firmy Lovato, na gazie jest oki. do tej pory chodził perfekcyjnie , Pozdrawiam i prosze o pomoc :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 80 2.0E ABK trudności z zapaleniem na benzynie
PostNapisane: 02.maja.2007 12:53:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:20:57
Posty: 79
grzesiek napisał(a):
Pozdrawiam i prosze o pomoc :(


Czyli? Jak można ci pomóc? Pierwsze co przychodzi mi do głowy -- wywołaj sobie zakłócenia z pamięci sterownika wtrysku i szukaj po tym co ci powie.

_________________
Audi 80 B3 PM 1991 sedan Comfort Edition Amethist Gray Metallic
PB only


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 12:58:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2005 16:03:49
Posty: 14
Lokalizacja: zwoleń
dzięki Knocke ale jak mam to zrobic może cos więcej klikniesz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 13:05:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.mar.2006 13:20:57
Posty: 79
Polecam wątek:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

EDIT: Teraz zauważyłem że ABK to ma wtrysk Bosch Digifant, niestety nie wiem jak się wywołuje kody z niego - może ktoś??? W razie czego mogę wkleić instrukcję dla silników PM,3A, AAD i NG, być może procedura jest podobna ;)

_________________
Audi 80 B3 PM 1991 sedan Comfort Edition Amethist Gray Metallic
PB only


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 17:15:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Na początek zrobiłbym reset ECU (odłączenie aku na kilkadziesiąt sekund) i zaadoptowanie ECU na benzynie (bez przełączania na LPG! ). Jeśli problem ustąpi to na 99% problem w źle ustawionej lub braku emulacji sygnału sondy lambda w wyniku czego ECU zmodyfikowało mapę wtrysku benzyny pod sygnał emulacji.
Jeśli problem dalej występuje to sprawdziłbym czujnik temp. (ten podający sygnał do ECU), silnik krokowy (ten od układu benzynowego), wtryskiwacz rozruchowy (czy nie leje czasem za mocno albo cały czas), przepływkę oraz sondę lambda (sonda raczej jest ok. ale nie zawadzi sprawdzić).
Co do błędów to ABK ma już chyba możliwość podpięcia PC-ta i błędy zczytasz VAG-iem albo innym programem diagnostycznym.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2007 21:19:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.mar.2007 22:04:43
Posty: 159
Lokalizacja: Opolskie - Głubczyce
Witam.

ABK ma możliwość podłączenia interfejsu VAG i w ten sposób można sprawdzić najszybciej wyżej wymienione elementy. Można oczywiście też "na piechotę", bez VAG'a ale zajmie znacznie więcej czasu.

_________________
Audi 80 B4 '94 rok, ABK 2.0 + gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2007 22:35:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.mar.2005 18:34:28
Posty: 703
Lokalizacja: Warszawa
a jak postoi dluzej (np przez noc) to lepiej zapala niz np po 15 min ?

_________________
BEX quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: do wszystkich
PostNapisane: 30.maja.2007 17:49:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2005 16:03:49
Posty: 14
Lokalizacja: zwoleń
wszsytko jasne. autko sprawne --- regulator ciśnienia paliwa na listwie wtrysków był zepsuty. nie trzymał ciśnienia pozdrawiam wszystkich za dobre rady. tereaz znów pali jak pszczółka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: do wszystkich
PostNapisane: 13.cze.2007 15:16:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2005 16:15:34
Posty: 51
[quote="grzesiek"]wszsytko jasne. autko sprawne --- regulator ciśnienia paliwa na listwie wtrysków był zepsuty. nie trzymał ciśnienia

Ile kosztuje nowy regulator ? a urzywany ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.wrz.2007 20:12:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2007 20:04:11
Posty: 4
Lokalizacja: Częstochowa
knocke napisał(a):
Polecam wątek:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

EDIT: Teraz zauważyłem że ABK to ma wtrysk Bosch Digifant, niestety nie wiem jak się wywołuje kody z niego - może ktoś??? W razie czego mogę wkleić instrukcję dla silników PM,3A, AAD i NG, być może procedura jest podobna ;)


Witam,
Czy propozycja wklejenia tych instrukcji jest nadal aktualna ? ;)
Interesowałby mnie silniczek 3A.

Pozdrawiam serdecznie!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: cena regulatora ciśnienia
PostNapisane: 04.sty.2008 10:44:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2005 16:03:49
Posty: 14
Lokalizacja: zwoleń
powiem tak oryginał kosztuje 200 - 300 zł na allegro kupisz już za 100-150 ale najlepie,j szukaj oryginału i jeszcze na listwie, ja zapłaciłem 75 zł od klijenta pracującego w serwisie Audi, i nawet w moich okolicach pozdrwaiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: