.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.cze.2025 11:34:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2009 09:59:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sie.2007 10:14:49
Posty: 26
no właśnie problem taki że na benzynie obroty nie są stabilne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2009 11:59:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3304
Lokalizacja: Poznań i okolice
rodzynek napisał(a):
Jeżeli bez dotykania gazu masz w miarę stabilne obroty, a jedynie za niskie, to w przepustnicy od przodu masz wkręt regulacyjny. A jeszcze prostszym sposobem jest podkręcenie śruby na zderzaku linki.


Przepustnicy nie należy ruszać! Musi się zamykać, bo sterownik nie dostanie sygnału, ze ma regulować wolne obroty - styk nie będzie zwarty. Od ustawiania obrotów jest dodatkowa śrubka - bypass...
Odepnij wtyczkę z krokowca, ustaw obroty na 900 i wepnij wtyczkę z powrotem - będzie oki.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2009 17:11:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sie.2007 10:14:49
Posty: 26
No Dobra ale mi dalej pływają obroty !!!! - Co jeszcze mogę zrobić ?? Dzisiaj zrobiłem test ! wyjołem wtyczkę od tego czujnika z lewej strony kolektora ( ta wtyczka łączy się z silniczkiem krokowym i auto tak samo zachowuje się !! - to może jednak po prostu czujnik nie działa ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2009 20:53:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sie.2007 10:14:49
Posty: 26
Dobra zrobiłem kolejny test wyjołem wtyczke od silniczka krokowego - obroty dalej pływają tak samo ALE UWAGA WYJOŁEM PIERWWSZĄ WTYCZKĘ OD APARATU WTRYSKOWEGO - I AUTO CHODZIŁO IDEALNIE !!!! ROZUMIEM ŻE TA WTYCZKA JEST OD WTRYSKÓW I NA BENZYNIE I NA GAZIE - MOŻE ONE SĄ ŹLE USTAWIONE ? - przed zakupem facet mówił mi żę niby w boschu mu coś przy nich majstrowali !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2009 21:57:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5218
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
lepert napisał(a):
WYJOŁEM PIERWWSZĄ WTYCZKĘ OD APARATU WTRYSKOWEGO - I AUTO CHODZIŁO IDEALNIE !!!! ROZUMIEM ŻE TA WTYCZKA JEST OD WTRYSKÓW I NA BENZYNIE I NA GAZIE - MOŻE ONE SĄ ŹLE USTAWIONE ? - przed zakupem facet mówił mi żę niby w boschu mu coś przy nich majstrowali !


1. Wyłącz capsa.
2. Zrób zdjęcie, albo precyzyjnie opisz, jaką wtyczkę wyciągnąłeś.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2009 22:34:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sie.2007 10:14:49
Posty: 26
Na zdjęciu zaznaczyłem :

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2009 08:00:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
tak zaczynajac od początku tematu. bylo wszystko w miare dobrze, obroty 800, tylko wymieniles same przewody i kopułkę (nie kręciłeś aparatem zapłonowym)i sie pochrzaniło?

czy już wcześniej był problem z za nisikimi obrotami?

czy jest problem z odpalaniem na benzynie (wczesniej zgaszonym na benzynie) na zimnym i na ciepłym? i czy samochod dobrze smiga?

P.S. wtyczkę którą wypiąłeś, jest od elektrozaworu którym komputer sterujący koryguje dawkę paliwa w zależności od temperatury silnika, sondy lambda itp.

P.S. jeśli jesteś ambityny to tutaj masz rozpisaną zasadę działania http://www.roelz.be/ssp/ssp_095_de.pdf

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2009 15:37:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sie.2007 10:14:49
Posty: 26
Witam a więc od początku :)
Auto kupiłem z mega obrotami i ciągle gasł :), facet pokazał mi fakturę na regulację wtrysków itp. 3 dni wcześniej z boscha - ja tylko zauważyłem iż są nowe świece .... Tak czy siak ja zrobiłem w nim :

- Uszczelniłem dolot
- wymieniłem przewody zapłonowe
- nowy filtr powietrza
- nowy filtr benzyny
- kopułkę

Auto po tych wymianach zachowuje się 10 razy lepiej niż przedtem ale nie idealnie ! To znaczy

albo trzyma oborty na benzynie w granicy 500 albo czasami obroty pływają, odpala na ciepłym i na zimnym bez namniejszego problemu, silnik krokowy wyczysciłem ( płyn do mycia silników i woda - mam nadzieje że go nie popsułem bo słyszałem że można tylko ropą ... )
Pod kolektorem tam gdzie biegną przewody od silniczka krokowego słyszę na zimnym silniku delkany świst ....

Samochód bardzo dobrze wkręca się na oborty

NIe jestem az tak ambitny :) - brak czasu

No i po wyjęciu wtyczki auto dziłą super - zakupiłem na allegrosie nowe czujniki zobaczmy - w ostateczności wymienie sonde.


Ostatnio edytowano 19.kwi.2009 15:49:12 przez lepert, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2009 15:42:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
czyli palanty dokonały regulacji wtrysku z nieszczelnym dolotem...

tak na prawde rozregulowali wtrysk. moze zalewa, albo niedolewa i jest problem z wolnymi.

najlepiej sprawdz spaliny na zupelnie rozgrzanym silniku. co najmniej odczyt z lambdy.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2009 15:48:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sie.2007 10:14:49
Posty: 26
Aha i na zimnym silniku jest wielka biała chmura przy dodawaniu gazu z tyłu- czyli co na regulację ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: