|
| Autor | Wiadomość | |||
|---|---|---|---|---|
| rafski |
|
|||
Dołączył(a): 27.paź.2003 15:34:59 Posty: 41 Lokalizacja: Siedlce/Biała Podlaska |
|
|||
| Góra | |
|||
| hans |
|
|||
Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37 Posty: 10119 Lokalizacja: CBY Auto: C4,B6 quattro, A2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| rafski |
|
|||
Dołączył(a): 27.paź.2003 15:34:59 Posty: 41 Lokalizacja: Siedlce/Biała Podlaska |
|
|||
| Góra | |
|||
| hans |
|
|||
Dołączył(a): 17.lip.2003 03:27:37 Posty: 10119 Lokalizacja: CBY Auto: C4,B6 quattro, A2 |
|
|||
| Góra | |
|||
| Audista |
|
|||
Dołączył(a): 06.sie.2003 22:01:47 Posty: 600 Lokalizacja: zachodniopomorskie |
|
|||
| Góra | |
|||
| rafski |
|
|||
Dołączył(a): 27.paź.2003 15:34:59 Posty: 41 Lokalizacja: Siedlce/Biała Podlaska |
|
|||
| Góra | |
|||
| Migel |
|
|||
Dołączył(a): 10.sie.2003 18:13:24 Posty: 547 Lokalizacja: Warszawa |
|
|||
| Góra | |
|||



, ale po przeczytaniu kilku postów dowiedziałem się że tak się dzieje przy zmianie tego kolektora. Czy istnieje jakiś sposób na to żeby auto miało taką moc i elastyczność jak na oryginalnym kolektorze? u mnie teraz nie ciągnie do końca na biegach, szkoda aby taki silnik tak sie zachowywał uhhh
lub zmienić silnik na słuszniejszy 2.8 
