| 
					
						 Czyli masz typowe objawy związane z chwilowym "zanikaniem" iskry.Przerabiałem dokładnie ten sam problem ostatnio. Jakbyś miał jakieś nieszczelności w układzie ssącym to silnik zachowywałby się tak cały czas a nie tylko czasami.
 Generalnie sprawdź cały układ zapłonowy:swiece, kable, kopółkę, palec, cewkę i przede wszystkim modół zapłonowy oraz jeżeli masz gaźnik(bo w końcu nie wiem) czujnik hala.To jest typowy problem z iskrą, tutaj szukaj przyczyny.
 Ja na początku u siebie powymieniałem świece i kable co dało już znaczną poprawę ale jeszcze nie dokońca więc posprawdzałem te pozostałe rzeczy w/w.Okazało się, że wystarczyło przeczyścić styki w module zapołonowym, czujniku hala i w przewodach idących do cewki.Problem zniknął jak ręką odjął.
 Może u ciebie też tylko wystarczy to przeczyścić, w końcu jak tam nie było nic ruszne od nowości to mogło zaśniedziec.
 A i jeszcze jedno, jak wyjdzie ci po sprawdzeniu kompresji, że masz nie równe ciśnienie to i tak to nie ma wpływu na te objawy!
 
 Pzdr i powodzenia 
					
						 _________________ Środowe kolacje warszaffskie... posiadacze i sympatycy Audi, a szczególnie Lejkers ze swoją Alfą    mile widziani  
 
    SPEED LIMITS ARE FOR... HOW DO YOU THINK, GUESS...  
 
   Śmigło ze szperą  
					
  
						
					 |