Nie chcac tworzyc nowego tematu odnowie ten
a6 c5 '98 2.8 benzyna. Wszystkie biegi wchodza plynnie w gore jak i w dol. Nie czuc drgan na innych biegac a jedynie na biegu 3cim. Po docisnieciu lewarka zmiany biegow w przod dragnia mocno sie nasilaja. podczas jazdy lekkie odciagniecie lewarka do tylu niweluje drgania prawie do zera
wibracje pojawiaja sie przy predkosci okolo 50 do 70 km/h. powyzej sa mniej odczuwalne, przy szybkich przyspieszaniu rowniez duzo mniej je czuc. Jako ze jazda miejska odbywa sie glownie w takich predkosciach i czesto na 3cim biegu jest to denerwujace. Jestem nowym uzytkownikiem tego auta, podczas jazdy probnej nie zwrocilem na to uwagi

myslalem o poduszkach.. lub o jakichs gumach stabilizujacych lewarek czy cos? Nie wiem jak to sie technicznie poprawnie moze nazwac
pozdrawiam
