Gustav napisał(a):
Fajnie że chcecie pomóc. Podobno tylne łożyska mogą powodować opór na kołach a co za tym idzie wysokie spalanie. Jeżdżąc klika dni z nowymi świecami i flitrem paliwa mogę powiedzieć że auto pali teraz od strzała.
Jeśli ktoś chciał by wykonać logi to proszę o spełnienie n/w kryteriów:
- temp silnika 85-90*C
- ciśnienie 2,4-2,5 bar'a.
- prędkość 90-95km/h na V biegu.
Najlepiej aby zalogować grupy 001,004,010,011 oraz 015. Wszystko przy stałej prędkości w miarę możliwości na drodze.
[edit]
Sprawa po części wyjaśniona. Zaciski hamulcowe trzymają z tyłu, na jednym kole mocniej na drugim mniej ;/
Z tymi łożyskami popłynąłeś ...
Gdyby tak było to poodpadałyby Ci koła ...
Obejrzyj hamulce i zobacz czy któryś z klocków nie jest mocniej wytarty od pozostałych.
Niemniej spalanie w dieslu zależy generalnie od jakości wtrysku szeroko rozumianego i buta operatora ...
Pisałeś że zmieniałeś wtryski ... oryginały czy naprawiane/kombinowane?