Witajcie. Dzisiaj stał się dramat. Podczas parkowania po wrzuceniu wstecznego zapalił się check na tablicy i jak na zlośc nie chce zgasnąć. Wiem, ze bez VAGa nic nie wskóram ani ja sam, ani nie dostane zapewne bardzo szczegółowej podpowiedzi, ale ze względu na dzisiejsza datę może coś się uda uzyskać. mam parę pytań po przejrzeniu kilkunastu tematów: 1. Czy check jest związany tylko z silnikiem czy i ze skrzynią biegów? 2. Czy tryb awaryjny skrzyni biegów wywala check? Jak działa tedy skrzynia - do którego biegu one "wchodzą". Czytałem, ze tylko do 3. Obecnie nawet licząc na "D" podczas jazy jest ich 5, przełączając na "manual" również swobodnie jest 5 biegów. Auto nie szarpie, przyśpiesza normalnie. Czytałem także, że w przypadku trybu awaryjnego nie można "manualnie" zmieniać biegów - prawda? 3. Jak działa ta kontrolka w połączeniu ze sterownikiem - jak w logach jest błąd to wyświetla check aż do usunięcia, czy sam też kasuje? 4. Czy kontrolka ta ma wspólny powiedzmy "zasięg" jak FIS ? Tzn. czy przy zapalonej kontrolce nie powinien ukazywać się napis "OK"?
Oczywiście przejażdżka z checkiem była krótka, żeby nic nie nabałaganić. Wiem, że bez samych logów i odczytu z VAGa, który dopiero w śr-czw za dużo pomocy nie dostanę, ale może ktoś uśmierzy troszkę moje myśli, bo bardzo się zmartwiłem tym faktem. ktoś ma jakieś pomysły co mogło się "stać"? Czytałem także, że może przez małą ilość ojeju, ale jest przecież kontrolka od tego na FISie. Jeżeli chodzi o olej w skrzyni to wtedy z tego co wiem (niestety nie wiem czy to do końca prawda) auto miałoby problem ze staniem "pod górkę". Będę wdzięczny za jakieś sugestie, pomysły co może być nie tak.
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
PS: Niestety nie posiadam wersji Pl instrukcji, czy to ta sama kontrolka co systemu kontroli spalin w Avancie? Co prawda nie ma tam za dużo informacji, ale zawsze coś.
|