Roger_35 napisał(a):
Zagor napisał(a):
Osobiście raczej nic do Ciebie nie mam - ale pamietam kiedyś już byla jakaś wymiana zdań chyba w temacie BBK vs ANK, ale wracając do tematu... za przeproszeniem bzdury to Ty pieprzysz, skoro twierdzisz ze S4B6 Cabrio to auto o należytej do upalania na torze sztywności NADWOZIA.
Jak masz coś do dodania, to zapraszam do dyskusji, nie o sztywności podwozia i tego jak to auto jeździ na 19 na jak gokart, tylko o tym jak bardzo nadwozie gnie się i trzeszczy w zakrętach

Więc tytułem podsumowania - ja o zupie ty o dupie - też te pie się kończy

Ad.1 Nigdzie nie napisałem, że to auto służy do upalania na torze. Jeśli twierdzisz inaczej wskaż gdzie to zrobiłem.
Ad.2 Skoro twierdzisz, że nadwozie Audi A4/S4 B6 Cabrio gnie się i trzeszczy w zakrętach to jest to dla mnie 100% dowód na to, że nigdy nie miałeś okazji tym autem jechać. Nie wypowiadaj się zatem na temat, o którym nie masz pojęcia (nie wierzysz, zapraszam na przejażdżkę, będziesz bardzo zdziwiony).
Ad.3 Po raz kolejny próbujesz na siłę udowodnić, że masz rację, ale to już Twój problem.
Zdrowia życzę i miłego dnia.
1 - Hmm to chyba się pogubiłem

rzeczywiście wątek traktuje o ... Nasze wrażenia z jazdy S4 Cabrio....
2 - tak twierdzę, że gnie się bardziej niż sedan, czy kombi, i na nic Twoje odczucia - po prostu tak już jest i możesz sobie zaklinać rzeczywistość, ale nie tacy spece jak Ty siedzieli w otwartych wersjach różnych aut, i za każdym razem niestety mówią, że to nie ta sztywność nadwozia, co w przypadku zamkniętego.
3 - nic nie próbuję udowodnić - ja podałem fakt - mniejszą sztywność nadwozia S4 Cabrio niż konstrukcji zamkniętej, to bardziej Ty próbujesz coś udowodnić

PS i nie wiem w jakim celu ten komentarz o stanie posiadania?? kłuje w oczy, nie czytaj
