.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 02:29:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.2turbo 20V] WG, luz na prowadnicy
PostNapisane: 26.mar.2018 08:35:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Witam. Macie jakiś sprawdzony patent na zniwelowanie luzu na prowadnicy w zaworze WG?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.2turbo 20V] WG, luz na prowadnicy
PostNapisane: 26.mar.2018 09:07:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
No widziałem Twój temat na RF.
Jeszcze tego nie robiłem, a pewnie będzie to mnie czekać też. Jednak ja bym poszedł w TIALa jakiegoś. To jest dość ważny element, żeby wiesz, ryzykować ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.2turbo 20V] WG, luz na prowadnicy
PostNapisane: 26.mar.2018 12:43:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Jest jakis tial w miare pasujacy? czy trzeba rzezbic flansze?
przelot wypadaloby zwiekszyc w WG, zeby nie bylo boost spike'ow? turbo rs2 z jakims tam plusikiem na kompresorze.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.2turbo 20V] WG, luz na prowadnicy
PostNapisane: 26.mar.2018 13:15:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Nie rozkminiałem tego jeszcze, przykro mi. Rzeźba z flanszami raczej będzie konieczna. Celowałbym w nieco większy tłoczek niż seria.
Nie ma co brać super większego .

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.2turbo 20V] WG, luz na prowadnicy
PostNapisane: 26.mar.2018 18:20:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jaki moze byc minus za duzego tloczka?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.2turbo 20V] WG, luz na prowadnicy
PostNapisane: 27.mar.2018 06:26:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
większe doładowanie na notlaufie...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.2turbo 20V] WG, luz na prowadnicy
PostNapisane: 28.mar.2018 00:45:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
moim zdaniem nie ma zwiazku.

wtedy(w notlaufie, gdy N75 nie bedzie distawal impulsow] doladowanie bedzie ustalane tylko twardiscia sprezyny, czyli np w serii 0,5 bar.
a sama srednica upustu spalin przy malych przeplywach nie bedzie miala wplywu. nabije 0,5 i wg sie otworzy, niezaleznie od srednicy.

mnie bardziej interesowalo co sie bedzie dzialo przy ogniu. za mala srednica moze spowodowac, ze wg sue otworzy, ale nie bedzie w stanie upuscic tylu spalin, aby turbosprezarka nadal sie nie rozpedzala. mualem taki efekt przy k27, z luzniejsza str. goraca.
A co jesli WG za duzy?? na eazie nie widze minusow.


rozkminialem czy nie byloby mozliwe dawanie w miare jak najciasniejszej turbiny, co by turbo szybko wstawalo, a przy tym ogromnego WG, zeby spaliny mialy potem ktoredy uciekac na pelnym bucie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.2turbo 20V] WG, luz na prowadnicy
PostNapisane: 31.mar.2018 19:33:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Z rozwiązań które po Polsce ganiają lub też po świecie macie wiedzę do jakich mocy seryjny wg jest w stanie ogarnąć?? Skoro turbiny określa się "wystarczy do mocy 300-350km" to czy seryjny wg też ma taką "łatkę"??

P.S. korby 800km, tłoki 800km, sprzęgło i tak dalej hehe.

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.2turbo 20V] WG, luz na prowadnicy
PostNapisane: 31.mar.2018 22:21:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
przy turbinie rs2 ten seryjny WG wydaje sie dzialac prawidlowo, u kolegi bylo 350KM.
Ale tak jak wspomnialem w innym przypadku przy jakims ulepie k27 potrafilo pomimo otwarcia WG rozpedzac dalej turbinę i nagle zamiast 1,4 bar rosło do np 2. Duza musxla turbiny i spalinom bylo latwiej leciec orzez turbine niz WG.

Jesli bylaby taka mozliwosc to wstawialbym wg o wiekszych przelotach. jesli moc wieksza o 1,5x niz seria, to i spalin mniej wiecej 1,5x wiecej. mysle, ze moznaby celowac w powierzchnie przelotu WG 1,5x wieksza

No ale nie mam doswiadczenia w tym temacie. Mozba poczytac jskued info u producentow np tial

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: