| Moderator | 
				 
			
				
					  | 
				 
			
			 
				
					 Dołączył(a): 18.sty.2006 20:22:26 Posty: 5248 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
						 Auto: 80 2,3 10V
					
				
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Fabrycznie obudowa ECU ma wadę konstrukcyjną. Jak Hubos wspomniał, odpływy z podszybia do sprawdzenia. Jeśli są przytkane i zbierze się woda to obudowa ECU nabierze wody przez dolny otwór spływowy i komp zalany, a raczej wtyczka jako pierwsza. W swojej też to przerabiałem i potrzeba była zmodyfikowania obudowy ECU. U mnie był problem na 5 i 8 cylindrze. Korozja na jednym z pinów. 
					
						 _________________ Audi B2,B3 i B4  - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były  Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 |