| 
					
						 Witam
 
 Mam ja sobie starą B2-kę z silnikiem 1,6 na gaźniku. Kupiłem ją z instalacją gazową. Była bardzo słaba, okazało się, że jeden zawór był pęknięty a drugi się nie domykał wobec czego 2 cylindry były jak nowe - nic nie ukopcone. Po kompleksowym zrobieniu głowicy (wymiana uszczelek, zaworow, prowadnic, uszczelniaczy, planowaniu) okazało się, żę niewiele się poprawiło. 
 Ciśnienie na tłokach jest dobre więc to nie pierścienie. 
 W tej chwili zaczęła palić 14l/100 a było na początku 9l/100. Chodzi jak załadowany Żuk, trzeba sie rozpędzać, żeby pokonać zbliżającą się górkę. Dopóki nie osiągnie temperatury jakieś 90C nie ma jazdy - trudno ją rozbujać na 3-ce. 
  :cry: 
 Na benzynie jest troszeczke mocniejsza, ale bardzo mało. Czy to wina gaźnika? Czy może coś innego? A może ktoś ma schematy instalacji, opisy - któy zawór jest do czego, bo byłem na "regulacji" i specjaliści ustawili instalacje "na słuch" i powiedzieli, że jest luxus. Jasne tylko, że odkręcili główny zawór i wciągneło mi 40l - anim się obejrzał.
 
 Gdyby ktoś wiedział gdzie w Krakowie robia regulacje LPG i ew. gaźnika po cenach studenckich to proszę o info.
 
 Pozdr
 Maru 
					
						 _________________ ==========================
 "Errare humanum est"...
                     ...aż wreszcie trafiłem na AUDI 
 ==========================
 
 A80 B2 '82 1,8 PV 110KM - kolekcjonerski  
 Opel Vectra A '91 1,8 90KM - użytkowy
					
  
						
					 |