Witam,
Mam podobny problem.
Autko przy wyzszych obrotach (okolo 3400rpm) lub obciazeniu wychodzi w blad przeladowania:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
i juz turbo nie pracuje do kolejnego uruchomienia silnika (wg chyba normalna reakcja komputera zeby nie "rozwalic turba").
Filtr powietrza wymieniony, "orurowanie" sprawdzone, turbo regenerowane ok 3 miesiace temu, na logach statycznych sztanga sie ladnie rusza.
Po logach dynamicznych wg mojej opinie czujnik cisnienia doladowania do wymiany ale wole spytac fachowcow.
Czy N75 moze robic takie rzeczy?
Logi:
011
http://vaglog.pl/log_241334.html003
http://vaglog.pl/log_241335.html004
http://vaglog.pl/log_241337.html008
http://vaglog.pl/log_241336.htmlDziekuje i pozdrawiam,
opolanin