.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 21:55:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2007 18:49:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Nie wydaje mi sie zeby to byla wina tego przewodu. Pompy raczej tez nie. Sprawdz szczelnosc dolotu. Juz Ci o tym pisalem. Jestes pewien ze jest szczelny? Na zimnym silniku mieszanka jest wzbogacana i wystarcza na uruchomienie. Na cieplym nie jest wzbogacana i przez jakas nieszczelnosc moze robi sie zbyt uboga zeby odpalic - przy rozruchu w dolocie panuje male podcisnienie i klapka przeplywomierza ledwie sie podnosi. Jak masz jakas nieszczelnosc to moze prawie cale powietrze jakie wtedy jest zasysane przez silnik pochodzi z tej nieszczelnosci a klapka wogole sie nie podnosi i rozdzielacz nie daje paliwa. Na zimnym moze nie byc tego problemu, bo do rozruchu wystarcza to paliwo ktore podaje wtryskiwacz rozruchowy. Jak juz silnik zaskoczy to zasysa znacznie wiecej powietrza i klapka sie podnosi mimo nieszczelnosci.

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2007 04:16:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
photokom napisał(a):
Nie wydaje mi sie zeby to byla wina tego przewodu. Pompy raczej tez nie. Sprawdz szczelnosc dolotu. Juz Ci o tym pisalem. Jestes pewien ze jest szczelny? Na zimnym silniku mieszanka jest wzbogacana i wystarcza na uruchomienie. Na cieplym nie jest wzbogacana i przez jakas nieszczelnosc moze robi sie zbyt uboga zeby odpalic - przy rozruchu w dolocie panuje male podcisnienie i klapka przeplywomierza ledwie sie podnosi. Jak masz jakas nieszczelnosc to moze prawie cale powietrze jakie wtedy jest zasysane przez silnik pochodzi z tej nieszczelnosci a klapka wogole sie nie podnosi i rozdzielacz nie daje paliwa. Na zimnym moze nie byc tego problemu, bo do rozruchu wystarcza to paliwo ktore podaje wtryskiwacz rozruchowy. Jak juz silnik zaskoczy to zasysa znacznie wiecej powietrza i klapka sie podnosi mimo nieszczelnosci.

szczelnosc to podstawa zdazyłem sie juz nie jednokrotnie o tym przekonac no ale u mnie jest odwrotnie niż ty piszesz bowiem u mnie jest problem na zimnym silniku gdy jak piszesz mieszanka jest wzbogacona na ciepłym problem z uruchomieniem ustępuje więc nawet to wyklucza nieszczelność jako taką bowiem wtedy również powinien występować problem rozruchu samochodu

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2007 19:02:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
Cześć dalej się nie uporałem z PROBLEMEM ale wpadł mi do głowy pomysł że odpowiedzialna za to wszystko może jest Cewka :?: i w związku z tym czy jest jakiś sposób na sprawdzenie jej i odrazu zapytam się ile ewentualnie kosztowałaby druga? :peace:

_________________
80 1,8 2002-2004
COUPE 2,3NG + BLOS 2004-2007
ACQ 2,3 20V 2007-2008
A3 1,9 tdi 130 KM 2008-?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: