.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.maja.2025 00:09:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2007 22:49:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.mar.2006 12:50:29
Posty: 231
Lokalizacja: okolice Częstochowy
auto nie odpaliło po dłuższym postoju.
powód to między innymi nieszczelny układ paliwowy.
tylko mnie nie wywaliło zadnych błedów.

_________________
polonez 1.6 +LPG '95 - był
audi 100 C3 1.8 '89 - był
audi a6 2.5 TDI Q '99 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2007 01:30:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
no u mnie byly...

A wiec tak chlopaki regeneracja trwa ok jednego dnia, ale za to cena z vatem gos mi wyliczyl 890 funta takze naprawa VP44 w szkocji odpada :( Teraz prośba do was koledzy, poradzcie gdzie moge sie udac po uzywana po regeneracji, podajcie jakies adresy czy moze numery tel., czy takie pompy po regeneracji jak oglaszaja sie firmu np serwis BOSCH sa wiarygodne i warto im zaufac?

Obym tylko autko naprawil do swiat i mog nim smignac do ojczyzny na Boze Narodzenie i Sylwka...

Aha z gory dziekuje...

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2007 01:43:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
polecany kilkakrotnie na AKP:

Cytuj:
BS Śmietana

ul. Kobiórska 77
Kobiór
email: smietana@bosch-service.pl
tel.: 032/218-86-16
faks: 322188616

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2007 02:37:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.gru.2006 15:44:56
Posty: 66
Lokalizacja: Szczecin
Cytuj:
No to teraz juz nie wiem...


czego nie wiesz - odpowietrzaj jeszcze raz - odkręc śruby na wtryskach i do przodu ...

BTW - jeśli to zgon - w polsce jest firma która profesjonalnie zajmuje się regeneracją VP 44 ... dostajesz pompę z roczną gwarancja

_________________
leopard

Audi A6 - Leichtpanzer

znajdziesz mnie przez www.g-lab.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2007 15:04:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
leo... napisał(a):
Cytuj:
No to teraz juz nie wiem...


czego nie wiesz - odpowietrzaj jeszcze raz - odkręc śruby na wtryskach i do przodu ...

BTW - jeśli to zgon - w polsce jest firma która profesjonalnie zajmuje się regeneracją VP 44 ... dostajesz pompę z roczną gwarancja


bledy jednoznacznie twierdza ze pompa jest do naprawy, zreszta mam juz ja wyciagnieta, teraz tylko czekam do jutra zeby mozabylo cos zalatwic.

Zadzwonie do tego serwisu co podal mi wódz, moze pojda mi na reke zeby wyslac ja do UK...

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2007 14:59:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
pompa zamowiona od pana Smietany, takze teraz nalezy tylko czekac.

Aha jeszcze jedno pytanie do znajcych temat, co sie stanie jak sam ja zaloze razem z paskiem, a dopiero pozniej do serwisu na naciagniecie paska, odpowietrzenie i ustawienie kata wtrysku?

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2007 16:28:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
panowie please nie mam elsy i nie wiem dokladnie jak to zrobic, a nie chcialbym oddawac magikom auta...

powiedzcie czy jak zablokuje pompe przy zakladaniu nowej bede mogl zalozyc normalnie paseki drugie kolo napedzajace pompe, czy do tego trzeba czegos specjalnego?

czekam na szybka odpowiedz...

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2007 18:26:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Ustaw silnik na OT, przykręć pompę, załóż pasek najpierw na koło pompy i "plecami" na rolkę napinającą, potem przyłóż koło zębate w ten sposób, żeby uzyskać możlliwie "środek regulacji" na imbusach. Wstępnie wszystko podociągaj i imbusem ustaw naciąg rolki, wyjmij imbus i załóż nasadkę żeby dociągnąć nakrętkę zabezpieczającą oraz dokręć śruby trzymające koło napędu pompy do koła na wałku rozrządu.

Wyjmij blokadę z pompy.

Odpal silnik, zagrzej, zaloguj. Jeśli kąt okaże się zły - poluzuj koło napędzające pompę, obejmij bardzo mocno obydwoma dłoniami i obróć w żądanym kierunku, dociągnij śrubki, sprawdź wynik.
Tak bym to widział w warunkach polowych. Jeżeli moja instrukcja nie jest czytelna - przepraszam.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2007 19:56:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
dzieki piotrus....

bylem u kolesia ktory zajmuj sie audi, dostalem od niego blokade pompy i walu na OT takze jutro auto do gory i bede dzialal, wytlumaczul mi tez to co piotrus napisal... Wielkie dzieki jutro dam znac do sie wydarzylo...

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 14:04:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
dodaje 004 BS

powiedzcie o ile muszę przestawić kat i w która stronę...

Obrazek

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 14:37:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
dodałeś 004N, a nie BS... ;)
już widać, że jest OK.

nie mniej jednak, wklej 004BS.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 15:18:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Myślę, że w blocku 004BS na late wyskoczy (mniej-więcej) -4* do -5*. To zdecydowanie zbyt późny kąt (jeżeli się nie mylę, to nie jest OK), wymagający przyspieszenia (kołem pompy pokręcisz minimalnie w prawo, zgodnie z kierunkiem obrotów silnika, czyli tak jak wskazówki w zegarku) .

Myślę, że silnik odpala z lekkim opóźnieniem i/lub "podczerniałym stefanem"??

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 16:43:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Mateusz,

zanim będziesz regulować ponownie, zaloguj 004BS.
uważam, że jest teraz OK.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 16:53:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
:okulary2: ;)

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 16:57:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
któryś z nas będzie mieć rację ;) .
stawiam na od 0.4 do 1.6* ATDC.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 17:03:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
meszrum napisał(a):
któryś z nas będzie mieć rację ;) .


Tak.

.... ale nie to aż tak mnie rozbawiło ;) .

Poza tym - też uważam, ze najpierw pomiar, a dopiero potem (ewentualna) regulacja.
Jeżeli ktokolwiek zrozumiał inaczej - niech przeczyta raz jeszcze mojego posta ... .
Jest logiczny (IMHO) ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 17:14:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Piotr,

zwycięzca będzie się zapewne świetnie bawić.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 17:20:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Zwycięzca już jest znany - to Mateusz, który w każdej opcji będzie się cieszył sprawnym autkiem (po ponownej regulacji, bądź bez niej - egall).

PS: Szkoda, że tak różnie rozumiemy obecność na MOTO-forum ... :/ .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 18:03:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
"nie drapcie sie dziewczyny" :diabel:

zaraz pojede na zakupy to zaloguje po powrocie jak sie dobrze nagrzeje, bo na postoju to ciezko nagrzec bo niska temp. trzeba czekac kilkanascie minut zeby zlapal 90 stopni.

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2007 19:25:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2006 16:00:20
Posty: 742
Lokalizacja: oplszczyzna/NL
zgodnie z zyczeniem

Obrazek

...??

_________________
Audi A6 '99 2.5TDI 150PS "AKN", oczywiście czarna na 19''
http://img827.imageshack.us/img827/5656/ywwn.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: