Chyba odkryłem powód agonii mojej audiczki, zvagowałem błędy z silnika - brak, ze tiptronica
17125 - Torque Converter Clutch Circuit Performance or Stuck Off. Poszperałem w sieci. Czeka mnie duży wydatek

Zastanawiam się czy zamiast wymiany konwentera w skrzyni i remontu jej najpierw nie wymienić oleju i filtra w skrzyni bo pewnie nigdy nie był ruszany. Najdziwniejsze jest to, że tip zmienia biegi bez uwag. Problemy dzieją się dopiero gdy podjeżdżam pod jakieś wniesienia. Kilka razy podczas redukcji biegu z 5 na 4 podczas podjazdu na wzniesieniu skrzynia strasznie szarpła. Myślałem, że to coś z silnikiem. Czasem podczas podjazdu na wniesieniu skrzynia w trybie automatycznym nie chce wrzucić wyższego biegu tj z 2 na 3 itd. jesli jest 3 to biegi zmienia normalnie. Zamawiać konwenter czy spróbować od wymiany oleju i filtra?
przemik napisał(a):
Ja wiem. Tak zle to nie wygląda. Auto nie dogrzane to tyle - pewnie termostat zdechł. Zrob dynamiczne.
przemik niedogrzany z tego względu że logi robiłem w temp. 45 stopni w słońcu i już nie miałem siły czekać aż się dogrzeje na postoju ; ) temp. trzyma
