.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.maja.2025 07:08:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 28.lut.2016 22:38:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2011 11:45:04
Posty: 13
Lokalizacja: Łódź
Witam.

autko po wymianie turbo, przewodów podciśnienia, N75, gruchy Turbo i...

logi :
http://vaglog.pl/log_252202.html

niby jest ok ale.... no właśnie... coś mi nie gra.

Będe wdzięczny za sugestie :) Dzieki

_________________
koła moga być 4... cylindrów musi być 5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 28.lut.2016 22:49:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2016 22:46:17
Posty: 2
Wartość zadana przepływu powietrza za długo utrzymuje się na wartości max w stosunku do innych parametrów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 28.lut.2016 23:50:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
icemerc napisał(a):
Witam.

autko po wymianie turbo, przewodów podciśnienia, N75, gruchy Turbo i...

logi :
http://vaglog.pl/log_252202.html

niby jest ok ale.... no właśnie... coś mi nie gra.

Będe wdzięczny za sugestie :) Dzieki


Podmień Maf, sprawdz filtr powietrza i ewentualnie sprawdz czy nie ma nieszczelnosci pomiedzy przepływka a turbo...Nastepnie wlep komplet logów ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 28.lut.2016 23:56:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2011 11:45:04
Posty: 13
Lokalizacja: Łódź
Maf czyli ten czujnik na plastikowej rure dolotowej?
filtr powietrza nowy, opaski podokrecane, szczelne...

_________________
koła moga być 4... cylindrów musi być 5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 29.lut.2016 00:02:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2014 11:04:06
Posty: 233
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Allroad AKE
Dokładnie tak podmień przepływke i zloguj narazie 003.008.011.

Sorry zebysmy sie zrozumieli chodzi mi o Maf na filtrze powietrza a nie o Map :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 29.lut.2016 00:05:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
auto po programie
a przeplywomierz w tym aucie lata swietnosci ma juz za soba , zrob dynamicznego loga 008 i 010 ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 29.lut.2016 11:19:19 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zrob komplet logów dynamicznych
011,010,008,004,003 i 001
na 3 biegu kazdą grupe oddzielnie....

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 29.lut.2016 16:46:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2011 11:45:04
Posty: 13
Lokalizacja: Łódź
zgadza sie, auto po programie w 2010 r.

Niestety nie mam nikogo kto jeżdzi autem z takim samym motorem co mam ja aby pozyczyć przepływke i zobaczyć czy bedzie jakaś różnica więc chyba zostaje mi tylko kupno nowej...

A czy walnieta, niedomagająca przepływka może opóźniać wstawanie turbo?

Musze zrobić dynamiczne jak już mojej córce polepszy się bo narazie nocne czuwanie przy niej mam....

przepływke tylko Bosch oryginał? w sklepie polecali mi nieco tańsza firmy HUCO...

_________________
koła moga być 4... cylindrów musi być 5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 29.lut.2016 18:11:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Pół Polski ma pod maską takie motory ... :D
Lmm kupuj oryginalny.
Walnięta przepływka = zero czegokolwiek - paliwa,luftu i w konsekwencji - mocy.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 29.lut.2016 20:00:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2011 11:45:04
Posty: 13
Lokalizacja: Łódź
Baskecior napisał(a):
Pół Polski ma pod maską takie motory ... :D
Lmm kupuj oryginalny.
Walnięta przepływka = zero czegokolwiek - paliwa,luftu i w konsekwencji - mocy.



no może o pół polski ale ze znajomych nie ma nikt aby poświecił czas i chęci na przekładke. :-)

czyli jak coś to tylko Bosch ? patrząc na te cyferki to niby nie wygląda żle ale bardziej na waszym doświadczeniu bazuje, że nie domaga w wyższych partiach obrotów...

_________________
koła moga być 4... cylindrów musi być 5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 09.mar.2016 00:14:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2011 11:45:04
Posty: 13
Lokalizacja: Łódź
nowa przepływka bosch oryginał - poprawa niewielka.

odnosze wrażenie, że chyba sztanga turbo wymaga minimalnej regulacji... jest taka możliwość ?

vacum pompa sprawdzona - wartości sa książkowe.

n75 kupiony jako nowy teoretycznie firmy pierburg czyli oryginał za 200 zł wiec jak by nie domagał to bym chyba producenta za jaja wieszał.... z tego co mi mówił 0,7 na wyjsciu a ja na logach widze wahania od -55 do -67 ale... strasznie długi przewód do gruszki jest założony - myślę aby go skrócic... o lie to ma w ogóle znaczenie.... W ogóle gadka z nim jest bardzo ciężka, bo on twierdzi, że czepiam sie i za dużo czasu na forum spędzam bo on sie przejechał i jedzie to normalnie.... chyba w takim razie ja jestem nienormalny....

Najchętniej zapłaciłbym komuś aby to wyregulował, zobaczył i zrobił tak jak byc powinno. Czytałem tez, że nowe Turbiny póżniej wstaja ze względu na cięższy wirnik, ciaśniejsze spasowanie itp.... ile w tym prawdy - nie wiem

_________________
koła moga być 4... cylindrów musi być 5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 09.mar.2016 08:38:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Nie dotykaj sztangi - o ile już jej ktoś nie macał.
Tak teraz patrzę na te twoje logi i coś tam jest mocno pokopane ...
Turbo przeładowuje, ale delikatnie - szału nie ma i nie powinieneś czuć spadków mocy.
Z drugiej strony lmm mierzy beznadziejnie - tak kombinuję czy ten soft nie jest skopany i czy aby tylko mapa powietrza nie została ruszona - nie mam logów z 008 więc nic nie widać ...
1) Czy masz logi przed remapem?
2) Zrób logi po podmianie lmm.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 09.mar.2016 21:28:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2011 11:45:04
Posty: 13
Lokalizacja: Łódź
cykne logi z nową przepływka 003 008 011... Generlanie fak minimlanie przeładowywuje ale nie wpada w tryb awaryjny i spadku mocy nie czuje, ba nawet widze to po prędkościomierzu....

_________________
koła moga być 4... cylindrów musi być 5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 09.mar.2016 21:29:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2011 11:45:04
Posty: 13
Lokalizacja: Łódź
soft był robiony nie za mojej kadencji, ok 3-4 lata temu? takie info dostałem....

_________________
koła moga być 4... cylindrów musi być 5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B5 1.9 TDi AVG prośba o analize logów
PostNapisane: 17.kwi.2016 21:27:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2011 11:45:04
Posty: 13
Lokalizacja: Łódź
po usunięciu egr, ominięciu N18 w układzie problem zniknął.... lata , fruwa, połyka kilometry i oby tak dalej....

_________________
koła moga być 4... cylindrów musi być 5


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: