Moderator |
 |
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5246 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
ZF 6HP miał to do siebie, że przycierały się zawory sterujące w sterowniku/kasecie. Najczęściej przyczyną był brak serwisu olejowego na czas. Warto by podpiąć się i zrobić logi dla poszczególnych biegów. W najlepszej opcji wymiana oleju lub wyczyszczenie kasety z zaworami. W najgorszej rozłożenie skrzyni.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|