.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2025 21:47:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe 2.3 NG] Jak sprawdzić czy działa nastawnik ciśnienia
PostNapisane: 13.sty.2007 20:21:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Jak sprawdzić czy działa nastawnik ciśnienia, urządenie z numerkiem 4 na rysunku :?: :?: :?:

Obrazek

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 17:35:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
musisz dorobić sobie złaczkę diagnostyczną ewentualnie rozciąć jeden z kabelków dochodzących do nastawnika i zmieżyć natęzenie prądu w mA
jeśli działa i mieszanka jest wuregulowana ok powinien wachać sie w okolicy 0mA (+-1mA)
mozna go sprawdzić też miernikiem przygładając dwa końce do wtyczki nastawnika- oporność powinna wynosić około 20 Ohm

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 17:53:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Ok dzięki za porade.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 20:53:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
gurbens napisał(a):
musisz dorobić sobie złaczkę diagnostyczną ewentualnie rozciąć jeden z kabelków dochodzących do nastawnika i zmieżyć natęzenie prądu w mA
jeśli działa i mieszanka jest wuregulowana ok powinien wachać sie w okolicy 0mA (+-1mA)
mozna go sprawdzić też miernikiem przygładając dwa końce do wtyczki nastawnika- oporność powinna wynosić około 20 Ohm

Mam regulator z wymiany, ktory jest niesprawny i tez ma rezystancje 19,5 Ohm :diabel:

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sty.2007 21:12:04 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
one przewaznie ulegaja zapchaniu. tam wewnatrz jest dysza ktora sie wykreca i normalnie czysci jakims drucikiem

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2007 01:54:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
W tym starym wykecałem tę śrubke ibylo czysto a na badani kompem wyszło, że jest uszkodzony a że przy okazji mialem do wymiany cały przepływomierz to kupiłem wszystko razem z rozdzielaczem, wyjęte było z jeżdżącego samochodu ale nie jestem pewien czy działa, dlatego chcę sprawdzić.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: